Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

BYC #125: Exploring The Unknown!

bartist
4 jaren geleden
Laatste dag voor inzendingen!!
Vind persoonlijk de kaart van BluezamX erg gaaf!
carlovdm
4 jaren geleden
Deeproot Revelation
Sorcery

Scry 2, then reveal the top five cards of your library. You may put a creature card from among them onto the battlefield. If you do, that creature explores. Put the rest onto the bottom of your library in a random order.

Visions can be fought, but never stopped.
Reynaerd
4 jaren geleden
Blocking Vines

Creature - Plant Wall

Defender

If a source you don't control explores, if a land card is revealed this way, that player puts that card into his or her graveyard instead of his or her hand.

"Day 30: We still haven't found a way through or around this wall of leaves and branches. The Captain still won't give up, and I fear the worst."
- Found journal notes -


0/6
 bijgewerkt door Reynaerd 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden
op de valreep

jesse1
4 jaren geleden
Guardian of Kruphix

Creature - Elemental wizard
Whenever Guardian of Kruphix enters the battlefield reveal your hand then discard all land cards revealed.

You may play any number of land cards during your turn.

, scry 1, then exile the top card of your library until end of turn. (Then put the cards exiled with Guardian of Kruphix back in any order.)

Landfall -, Whenever a land enters the battlefield under your control Guardian of Kruphix explores.

3/3
jesse1
4 jaren geleden
Quote:
48 minuten geleden
op de valreep




that is nu de creature die explores het moe the reveald card zijn
Blasty
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
op de valreep




Je kan een trigger niet aanpassen met een andere trigger, daar heb je een replacement effect voor nodig.

If a card would be put into your graveyard as you explore, you may exile it instead. If you don't, put it into your graveyard.
Flut123
4 jaren geleden
yeey deadline is toch voorbij?
jesse1
4 jaren geleden
ja
Daedalon
4 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Guardian of Kruphix

Creature - Elemental wizard
Whenever Guardian of Kruphix enters the battlefield reveal your hand then discard all land cards revealed.

You may play any number of land cards during your turn.

, scry 1, then exile the top card of your library until end of turn. (Then put the cards exiled with Guardian of Kruphix back in any order.)

Landfall -, Whenever a land enters the battlefield under your control Guardian of Kruphix explores.

3/3



je bent de rarity vergeten
jesse1
4 jaren geleden
dat klopt
NinoVDR
4 jaren geleden
Hallo iedereen!
Ik heb erg genoten van alle kaarten en het beoordelen ervan. Ik vind het ook leuk dat elke kleur terug is gekomen in ten minste 1 kaart terwijl het thema Exploring The Unknown was.

Op de eerste plek staat Eclavyrr!
Leuke kaart! Het is wel apart dat een artifact iets doet met exploren, er zullen er vast wel wat zijn, maar dit is een leuke toevoeging.
Op de tweede plek staat Blasty!
Dit is een mooie en erg simpele kaart die toch op heel complexe manieren tot je voordeel gebruikt kan worden. Ik vind de tekst eronder ook leuk, mooi dat je zowel de keyword en het thema explore hebt samengebracht.
Op de derde plek staat Flut123!
Interessante kaart! Goede keuze om een saga te gebruiken, die hebben immers meerdere uitgangspunten waar je voordeel van kan hebben, ook leuk dat je knights en exploring hebt samengebracht, echt een zwarte ridder in het onbekende woud. Ik heb me ook kapot gelachen om die flavor text, maar ik zou de saga wel een mana cost geven waarin een explore-kleur zit zoals groen of zwart.

Dank jullie wel voor deze mogelijkheid! Ik heb erg genoten van de variatie in de kaarten en wens Eclavyrr veel succes met de volgende BYC.
Nino
bartist
4 jaren geleden
Gefeliciteerd Eclavyrr!!

Dan, voor de boekhouding:
Build your Card 118 - Enchant World - MagnusMagicus
Build your Card 119 - 15 power - bartist
Build your Card 120 - Level up! - Eclavyrr
Build your Card 121 - Old Fogey - Koendert
Build your Card 122 - Unbearable - Archranex, Judging overgenomen door Thomas34
Build your Card 123 - 1, 2, 3 - Reynaerd
Build your Card 124 - You are unique! (Maak jezelf) - NinoVDR
Build your Card 125 - Exploring the Unknown - Eclavyrr
Flut123
4 jaren geleden
bedankt voor de 3e plaats en gefeliciteerd eclavyyr!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Gefeliciteerd! Ik heb de Build Your Card pagina ook weer bijgewerkt, dank bartist!
Eclavyrr
4 jaren geleden
Oh wait whut? Had niet verwacht dat ik zou winnen met mijn kaart
Ik zal me wat laten invallen!

NinoVDR Bedankt voor het hosten, dit was een erg leuke BYC
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 56 posts
  • Laatste post Eclavyrr 4 jaren geleden
  • Gemaakt door NinoVDR 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top