Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

BYC #126: Top o' the morning!

kolonelnick
4 jaren geleden
top o' the mornin indeed. Tell me good sir, have ye seen me lucky charms.



de leprechaun is super ellusive, echter als het een speler toch lukt om dit mannetje te pakken te krijgen dan krijgt hij stapel goud!!!
 bijgewerkt door kolonelnick 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
leuke kaart!
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Ik kan werkelijk 0 kaarten bedenken die de leprechaun kan targeten (de protection from everything maakt het lastig, er is geen kaart die dat wegneemt zonder de laatste ability ook te verwijderen zoals Polymorphist's Jest)
De enige kaart voor het blocken die ik heb kunnen bedenken is Mirror Match
Wel gave flavor!
Flut123
4 jaren geleden
waarom heeft hij geen hexproof ipv shroud, die is er niet meer sinds m12...
NinoVDR
4 jaren geleden
Piece Of Bread
artifact - equipment
equip
equipped creature gets " This creature gets +0/+5 until end of turn" and "This creature has protection from all faerie creatures"
, Sacrifice Piece Of Bread: choose one-
You gain 4 life.
All creatures you control get +1/+1

Get bready for the flying hooligans
Deze kaart is geïnspireerd op het stukje protective charms van de fairy wikipedia pagina, waar staat dat stukjes brood bescherming bied tegen fairies.
 bijgewerkt door NinoVDR 4 jaren geleden
Pj-_-ay
4 jaren geleden
Kaeli, Bolas worshipper

Creature - Human monk

When Kaeli, Bolas Worshipper leaves the battlefield, search your library for an Island, a Swamp, and a Mountain. Put one of those cards onto the battlefield tapped and the rest into your graveyard.

1/4




 bijgewerkt door Pj-_-ay 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
waarom heeft hij geen hexproof ipv shroud, die is er niet meer sinds m12...


Voornamelijk een flavor dingetje, hij is zelfs te elusive voor jezelf, hoewel het er misschien eigenlijk wel vanaf kan, aangezien hij ook "hexproof" heeft vanwege zn protection for everything. Denk dat ik m een beetje aan ga passen.
Flut123
4 jaren geleden
nog 3 dagen!
Eclavyrr
4 jaren geleden
De deadline is gesloten, ik ga vandaag beoordelen en zal waarschijnlijk vanavond of morgen de resultaten plaatsen.
Eclavyrr
4 jaren geleden
Het wordt een korte beoordeling, maar mocht je eventueel nog advies zoeken of vragen hebben als ik je kaart niet benoemd hebt (of juist wel), mag je me altijd even PM'en.
Er waren een hoop goede kaarten bij, en mijn uiteindelijke top drie is geworden (in willekeurige volgorde):


bartist met Cù-Sìth
Ik moest in eerste instantie denken aan het feit dat het een boswezen is en de counters iets met bomen te maken hadden (bark = boomschors en blaf). Dus na die verwarring heb ik even de lore van het wezen verder doorgelezen en vind ik dit een erg goed gebalanceerde kaart, waarvan de lore prima in de abilities verwerkt is.


Daedalon met Currant, Lover of Poets
Het idee achter de Leánnan Sídhe is een muse die na de dood van haar liefde achterblijft, en zelfs de dood haar liefde niet kan stoppen. Ik denk dat Bestow hier een zeer goede ability voor is, de Sidhe koppelt zich aan haar liefde en zelfs na diens dood blijft zij bestaan. Erg mooi verwoord op deze kaart.


Nissa333 met Kidnapping Sidhe
Wow, heel gaaf deze kaart, het verwisselen van een mensenkind door een fey kind is een zeer bekend gerucht in de Keltische mythologie dat de basis vormt voor veel volksverhalen waar zelfs nu nog zwaar in geloofd wordt.
Ik kan echt heel weinig aanmerken op deze kaart, deze is erg solide en spreekt voor zich. Nice!


Uiteraard kan er maar één de winnaar zijn, en de top drie lag zo dicht bij elkaar dat dit een moeilijk besluit was.
Lorewise en op thema was er niets aan te merken, dus ik ben gaan letten op speelbaarheid en colorpie.
Er was uiteindelijk één kaart bij die ik qua manacost, kleur en abilities het meest on spot vond en dat is::


....tromgeroffel....



Nissa333 met Kidnapping Sidhe!!! Gefeliciteerd!

Nissa, aan jou om de volgende BYC te hosten!
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Top 3! mooie plek om te eindigen
Gefeliciteerd Nissa!!
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Nice !

Bedankt Eclavyrr voor het hosten
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Helaas, geen top 3. Inderdaad gefeliciteerd Nissa!
Daedalon
4 jaren geleden
sweet, top 3 xD
gefeliciteerd Nissa

en thx Eclavyrr voor een mooie thema
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 34 posts
  • Laatste post Daedalon 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top