Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC #130: Souvenirs

DaanJamo
4 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Frontal Attack
Legendary Enchantment
, create a 1/1 red Goblin creature token with haste and ", This creature deals 1 damage to target creature."
Frontal Attack doesn't untap during your untap step.
Whenever a non-Goblin creature dies, untap Frontal Attack.

Goblin Token
Token Creature - Goblin
Haste
, This creature deals 1 damage to target creature.

1/1



Gebaseerd op Goblin Sharpshooter



Enchantments hebben meestal geen Tap mogelijkheden, aangezien het magische krachten zijn en geen fysieke objecten. Het kan natuurlijk wel, maar is wat onorthodox.


Misschien kan je 1,tap vervangen door "whenever a nontoken goblin enters the battlefield". Dan past hij ook meteen beter bij goblin tribal decks
DaanJamo
4 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
Old McDonald'd Farm

Enchantment

At the beginning of your end step, if you control two or more oxen, create a 2/4 white Ox creature token. Then if you control two or more boars, create a 1/1 green boar creature token. Then if you control two or more goats, create a 0/1 white goat creature token.

At the beginning of your upkeep, if you control ten or more creature tokens created by Old McDonald's Farm, you win the game.

----
Ruwe schets, moet nog bijgeschaafd worden denk ik.
misschien een manier om oxen/boars te maken als je die nog niet hebt. "Sacrifice two treasure tokens: create a 2/4 white ox token" bijvoorbeeld
Daedalon
4 jaren geleden
Een bump voor nog 2 dagen om iets leuks te creeren ;P
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden
Frontal Attack
Legendary Enchantment
, create a 1/1 red Goblin creature token with haste and ", This creature deals 1 damage to target creature."
Frontal Attack doesn't untap during your untap step.
Whenever a non-Goblin creature dies, untap Frontal Attack.

Goblin Token
Token Creature - Goblin
Haste
, This creature deals 1 damage to target creature.

1/1



Gebaseerd op Goblin Sharpshooter



Enchantments hebben meestal geen Tap mogelijkheden, aangezien het magische krachten zijn en geen fysieke objecten. Het kan natuurlijk wel, maar is wat onorthodox.


Misschien kan je 1,tap vervangen door "whenever a nontoken goblin enters the battlefield". Dan past hij ook meteen beter bij goblin tribal decks

ja das wel leuk zal ik doen
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
deadline gesloten?
Nissa333
4 jaren geleden
Het was (denk ik) weer een leuke BYC. Een ruim onderwerp en dus veel ruimte voor creativiteit. Die ruimte hebben jullie ook goed gebruikt. Er zijn planeswalker, adventure en Un-set kaarten voorbij gekomen.

Zonder verder op onthoud,
*(start tromgeroffel)*
Hier is de top 3

bartist met Sparring Monks,
Een simpele leuke kaart. Hij past goed in zijn kleur, grappige flavor en leuk gebruik van de monk token. Verder niet heel spannend maar toch een leuke kaart.

TheRobinros met Chaos for the Sake of Chaos,
Een van de vele leuke UN achtige kaarten bij deze BYC. Wat ik aan deze kaart zo leuk vind is de kansen, het leukt tegelijk een eerlijke en oneerlijke kaart in mijn ogen. Ook zeker omdat je jezelf de eerste copy geeft (hoe grappig zou het zijn als je er zelf de match door verliest).

Eclavyrr met Token,
Dit is nou een mono black kaart die ik zou willen spelen. Zelf vind ik zowat elke kleuren (en combinaties leuk) behalve mono blue en black. Maar deze kaart zou ik toch wel een keer willen gebruiken. Een leuk deck met Revel in Riches.




Nou nog een honorable mention. Deze kaart vond ik leuk en erg bij het thema passen. En ik weet dat het een BYC is en dat het een kaart was die in een UN set zou kunnen zitten, maar ik vond de kaart te destructief voor een winaar.
Ik heb het natuurlijk over Travelling Salesman van BluezamX.
Het was een leuke kaart en ook leuk dat je de souvenirs gebruikt maar het is gewoon een te ‘sterke’ kaart (en een beetje moeilijk te begrijpen als je hem leest)






De winaar is: Eclavyrr
Alle kaarten hadden wel zo zijn of haar ups en downs. Maar jouw kaart kon ik weinig negatieve dingen over verzinnen. Ondanks dat hij uiteraard in het echt een klein beetje aan de sterke kan zou zijn, lijkt deze kaart in mijn ogen het meeste op een kaart die geprint zou kunnen worden. Maar dat is een voordeel aan BYC we kunnen de kaarten zo krachtig en leuk maken als we zelf willen

Gefeliciteerd Eclavyrr, ik hoop dat jij de volgende BYC kan hosten.



*(stop tromgeroffel)*
Daretti388
4 jaren geleden
Wauw! Weer Eclavyrr als winnaar
bartist
4 jaren geleden
Weer top 3, ben blij dat je de eenvoud kon waarderen!

En wederom weer gefeliciteerd Eclavyrr!!
Eclavyrr
4 jaren geleden
Hahaha en ik maar denken dat een seizoen Southpark bingen nergens goed voor was
Zal ws pas vrijdag de nieuwe BYC starten, beetje druk vandaag en morgen
bartist
4 jaren geleden
We wachten in spanning af!
Daretti388
4 jaren geleden
Jep
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top