Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC 174

Justian2002
2 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
From Zero to Hero
Instant
Target 1/2 Human Soldier gets +5/+4, becomes a Human Knight and gains vigilance, indestructible, double strike, and trample. (These effects last indefinitely.)
Nobody sees the squire, until they rise up and become the knight they are supposed to be.

Een referentie naar Squire


*insert Disney Hercules muziek*
carlovdm
2 jaren geleden
Ik ga ook weer eens meedoen met een referentie naar een van mijn favoriete creatures, Ohran Frostfang:

Ohran Ambush
Instant

Until end of turn, attacking creatures you control have deathtouch and "Whenever this creature deals combat to a player, draw a card".
Eclavyrr
2 jaren geleden
Stronghold Captain

Creature - Human Warrior
When Stronghold Captain dies, you may exile it instead.
If you do, choose a creature card in your graveyard and put it on top of your library.

"He's an evil seed brought to fruition"
2/1

Referentie naar een van mijn favoriete landjes: Volrath's Stronghold
 bijgewerkt door Eclavyrr 2 jaren geleden
maus
2 jaren geleden
Lead angel

Artifact creature - angel construct
Flying, indestructible
You can't win the game and opponents can't lose the game.

in its heart lies the secret of stupidity
4/4

Reference naar: Platinum Angel
MitchDeBaas
2 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Lead angel

Artifact creature - angel construct
Flying, indestructible
You can't win the game and opponents can't lose the game.

in its heart lies the secret of stupidity
4/4

Reference naar: Platinum Angel


Abyssal Persecutor?
maus
2 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
Quote:
18 minuten geleden
Lead angel

Artifact creature - angel construct
Flying, indestructible
You can't win the game and opponents can't lose the game.

in its heart lies the secret of stupidity
4/4

Reference naar: Platinum Angel


Abyssal Persecutor?


Zogoed als hetzelfde ja... Oeps. Maar deze kan in een Zedruu the Greathearted deck.
bartist
2 jaren geleden


Referentie naar Arcades, the Strategist
BuggyLotus
2 jaren geleden
urghh
 bijgewerkt door BuggyLotus 2 jaren geleden (verwijderen)
BuggyLotus
2 jaren geleden
Brother of Phelddagrif

Creature- Phelddagrif

flying, trample
Whenever Brother of Phelddagrif enters the battlefield,
each opponent creates a 1/1 green hippo token
and draws a card.
: Return Brother of Phelddagrif from the battlefield
to it's owners hand.
4/4

refernace naar 1 van mijn meest favorieten kaarten Phelddagrif
 bijgewerkt door BuggyLotus 2 jaren geleden (symbool)
AncientOne
2 jaren geleden


(uiteraard een verwijzing naar de Lhurgoyfs, maar er was er nog niet eentje die specifiek artifacts telt - geen idee waarom die er nog niet is!) (en een verwijzing naar Robocop, maar dat is geen Magic-kaart...)
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
Brother of Phelddagrif

Creature- Phelddagrif

flying, trample
Whenever Brother of Phelddagrif enters the battlefield,
each opponent creates a 1/1 green hippo token
and draws a card.
: Return Brother of Phelddagrif from the battlefield
to it's owners hand.
4/4

refernace naar 1 van mijn meest favorieten kaarten Phelddagrif




Ik denk dat deze wel mag kosten, misschien zelfs . Iedere opponent een kaart en een creature geven is wel wat waard! Ook zou je er "each player" van kunnen maken, dat maakt de blink-strategie beter (of slechter als je wil millen!).
Justian2002
2 jaren geleden
Jeetje! Ik denk dat het weer een moeilijke wordt! Er zijn best wat goede kaarten gemaakt
Cobaltius
2 jaren geleden
De utslag van BYC 174:

Justian2002 met “Dryad Masquerade”
Ik vind dit gewoon een hele mooie kaart. Sterk in een enchantress deck maar niet te sterk. Speelt leuk samen met Ancestral Mask. De flavour text is ook echt perfect.

MagnusMagicus met “From Zero to Hero”
Ik vind het heel erg leuk en creatief om een kaart te maken die squire tot een heel sterke creature maakt. Grappig genoeg is het ook redelijk speelbaar. Met Scryfall heb ik 29 verschillende kaarten gevonden die een target kunnen zijn voor “From Zero to Hero”.

Daedalon met “Claw of the Tiger’s Shadow”
Een equipment dat goed samen gaat met ninjitsu is erg leuk. Het krijgt ook plus punten, omdat het de wapens in Yuriko, the Tiger's Shadow's art is (of tenminste dat vermoed ik). Een ability doubler voor twee mana is wel heel erg sterk. Zeker met een effect zoals Yuriko zelf.

BluezamX met “Glimpse into Paradise”
Leuke mass reanimation in wit met life gain bonus. Toen ik hem eest zag dacht ik dat het een beetje sterk was, maar als je hem vergelijkt met Eerie Ultimatum valt dat nog best wel mee.

Left4Doner met “Carve Through Hell”
Ik vind deze kaart heel erg interessant. Ik weet zelf niet of het nou sterk is of niet. Samen met een paar grote creatures of een kaart zoals Omniscience lijkt het heel erg sterk voor vier mana. Maar als je niks raakt heb je net zo goed als verloren. Maar dan weer lijkt de kans dat je niks sterks krijgt in zes kaarten erg klein.

TheRobinros met “Merchant's Mountain Pass”
Voor een land dat geen mana produceert en alleen mana filtert lijkt het mee heel erg zwak. Zonder een trade routes op de battlefield doet het bijna niks en met trade routes is het een mana draw a card.

MitchDeBaas met “Muldrotha's presence”
Ik vind het leuk dat het een soortgelijke maar niet dezelfde effect is als Muldrotha, the Gravetide zelf. Er zijn mischief wel wat problemen met een creature drie keer spelen en sacrifice in één beurt. Omdat het flexibeler, minder mana cost en lastiger is om te verwijderen, vind ik het wel een beetje te sterk.

carlovdm met “Ohran Ambush”
Een simpele maar sterke combat trick. Fier mana lijkt me eerlijk. Er valt niet veel meer over te zeggen dan dat het goed ontworpen is.

Eclavyrr met “Stronghold Captain”
Als je deze kaart vergelijkt met Undead Butler, is het gewoon een slechtere versie (tenzij je Yennett, Cryptic Sovereign speelt). Ik denk dat omdat het de kaart op je library zet, dat de exile niet nodig is.

maus met “Lead angel”
Een leuke kaart om te spelen in Zedruu the Greathearted en Blim, Comedic Genius decks. Drie meer mana dan Abyssal Persecutor, maar dan met indestructible lijkt me eerlijk. Dat je het in een Zedru deck kan spelen is, zoals je zelf al zij, erg belangrijk. Voor Blim is twee kaarten met het zelfde effect ook prima. Dat het indestructible is en daardoor lastiger is om te removen is ook belangrijk en ik denk dat het genoeg verschilt van Abyssal Persecutor.

bartist met “Tarakona, City of the Pale Dragon”
Het land gedeelte lijkt veel op een defender versie van Tournament Grounds. Het is erg simpel maar werkt qua thema wel heel goed met Arcades. 4/8 is wel erg sterk voor een animate land voor drie mana, zeker als het praktisch een 8/8 wordt met Arcades of High Alert op de battlefield.

BuggyLotus met “Brother of Phelddagrif”
Ik ben het eens met BluezamX dat zes mana een beetje te veel is als de bedoeling is om hem terug te sturen naar je hand en weer te spelen. Omdat het een enter the battlefield trigger is heeft het een sterke blink focus en dat is op zich wel een leuk idee. Het grote probleem is dat je bijna altijd liever een originele Pheldagriff wil inplaats van deze en als je de originele pheldagriff hebt, cost het veel minder mana om het zelfde effect te krijgen door de abilities dan een zes mana creature te casten.

AncientOne met “Robogoyf”
Een Lhurgoyf die artefacts telt is erg interessant. Het lijkt me leuk om te spelen in een Bosh, Iron Golem deck. Het is simpel en elegant.

En dan moet er natuurlijk nog een winnaar gekozen worden en ik heb gekozen voor “From Zero to Hero” door MagnusMagicus. Ik vond het gewoon heel erg leuk en origineel. Als dichte tweede heb ik “Dryad Masquerade” door Justian2002 en als derde heb ik “Ohran Ambush” door carlovdm. Succes met de volgende.

PS: sorry dat sommige van de evaluaties een beetje kort door de bocht zijn, ik vond het er lastig om veel te schrijven.
Justian2002
2 jaren geleden
Nou! Ik neem die tweede plek wel! Ik vind het al heel gaaf dat ik met een kaart waarvan ik had verwacht niet ver te komen, zo hoog ben geëindigd

Maar zeker gefeliciteerd aan de welverdiende winnaar!
 bijgewerkt door Justian2002 2 jaren geleden
Daedalon
2 jaren geleden
gefeliciteerd aan de winnaar
TheRobinros
2 jaren geleden
Gefeliciteerd, winnaar! Zelden zie ik een kaart die zó slecht is, waarvan ik denk "Boy, hier wil ik mee winnen. Of van verliezen "

Kleine reactie: mijn kaart maakt inderdaad zelf geen mana, maar filtert wel je mana. Als je hem vergelijkt met Drownyard Temple, denk ik niet dat hij te zwak is, aangezien hij een mana minder kost om terug te halen en untapped entert. Plus allerlei trucjes met Dredge-achtige shenanigans: Bloodghast-decks worden wel blij van een landje dat je kaarten uit hand laat discarden en ook nog eens vanuit de graveyard landfall kunnen triggeren
carlovdm
2 jaren geleden
Derde plek? Ben tevreden hoor. Gefeliciteerd aan de winnaar!
 bijgewerkt door carlovdm 2 jaren geleden
Peanutbuttah
2 jaren geleden
gefeliciteerd aan de winnaars
Justian2002
2 jaren geleden
Ik ben benieuwd naar wat Magnus voor ons in petto heeft voor 175
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Woohoo! From Squire to Sire!

Ik zal snel de volgende opstarten!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top