Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

BYC 175

Speedoflight
2 jaren geleden
Speedoflight
2 jaren geleden
Ok heb hem veranderd, alleen met toch een beetje in het achterhoofd wat Axlar zei... Want tja "Ninja" is wel de kleur in deze BYC.
Hoop dat jullie hem beter vinden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ja, stukken beter! Enige is: een creature met Ninjutsu komt vaakt tapped, attacking en unblocked in het spel. Dus de eerste beurt doet je Wall helemaal niks. Alleen de beurt erna als ze wederom aanvallen kun je ze blocken. Dat voelt een beetje zonde! Iets om over na te denken . Maar nu is het een kaart die ook zonder Ninja's eromheen nog interessant is, en met helemaal!
Speedoflight
2 jaren geleden
Ai, interpreteer ik de mechanic toch verkeerd.
Dank weer voor de uitleg.
Ik was in de veronderstelling dat ik ze direct vanuit de hand kon blocken zodra ninjutsu geactiveerd zou worden.
Lesson learned
axlar
2 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Enige is: een creature met Ninjutsu komt vaakt tapped, attacking en unblocked in het spel. Dus de eerste beurt doet je Wall helemaal niks. Alleen de beurt erna als ze wederom aanvallen kun je ze blocken. Dat voelt een beetje zonde! Iets om over na te denken
een wall met haste?!
oh wacht.. had de verkeerde post gelezen.. is geen tap ability
 bijgewerkt door axlar 2 jaren geleden
Speedoflight
2 jaren geleden
Je was iets te gehaste met je opmerking Axlar
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Nog twee dagen om mee te doen!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
De deadline is verstreken! Ik ga z.s.m. de uitslag bekend maken!
Eclavyrr
2 jaren geleden
Ik besef me nu pas dat dit DE ideale BYC was om een Mutant Turtle Ninja kaart te maken….
MitchDeBaas
2 jaren geleden
Quote:
13 dagen geleden
Quote:
14 dagen geleden
En om het wat interessanter te maken een restrictie: Geen legendary kaarten! Geen personages, maar een 'gewone' kaart die een Ninja is of er wat mee doet.
Geen Turtles?! RIP Rafael, Donatello, Michelangelo en Leonardo


nehoor mocht niet
TheRobinros
2 jaren geleden
En daarnaast, Mistform Ultimus bestaat al
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Jongens, drukke baan en een bijna-peuter kosten veel tijd, heb geduld!
maus
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Jongens, drukke baan en een bijna-peuter kosten veel tijd, heb geduld!


Rustig aan magnus, mentale gezondheid voorop!
Speedoflight
2 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
Jongens, drukke baan en een bijna-peuter kosten veel tijd, heb geduld!


Geen stres om een BYC het moet wel leuk blijven he
MagnusMagicus
2 jaren geleden
MitchDeBaas: Rise of the Ancient Ways
Nou heeft het niet zoveel zin om een creature spell Ninjutsu te geven, want Ninjutsu is een activated ability . Maar ik snap wat je bedoelt . De kaart doet me wel erg denken aan Satoru Umezawa en ik denk daarom ook dat hij wat duur is. Maar als je Satoru niet erbij in gedachten had: wel mooi bedacht

Eclavyrr: Engigmatic Ninja
Beetje cheaten wel, gewoon het legendary eraf knippen . Nette kaart en net gebalanceerd. Ik snap het keyword, maar ik vind het eigenlijk meer een ability word. Je moet de hele tekst toch uitschrijven, dan hoeft dat niet als ability. Verder ken ik heel die streamer Ninja niet, behalve van naam, maar ik gok dat hij Fortnight (wat ik ook alleen van naam ken (god wat ben ik oud...)) speelt?

Daedalon: Ninja Art of Summoning
Pittig kaartje, maar met flinke restricties. De ability is niet heel erg , maar meer , maar ik vind hem wel mooi.

Cobaltius: Poisoned Darts
Net gebalanceerde kaart. Ik denk wel meer een uncommon, want deze kaart wil je in een draft nou ook weer niet constant zien. En ik vind de restrictie mooi gevonden, maar ik denk dat hij nu wel snel erg duur wordt. Driemaal activeren kost 8 mana, dan had er bijna een tap symbool op kunnen staan

Justian2002: Sensei of Colors
Dit komt erg over als een legendary creature waarbij je het legendary hebt weggehaald . Van de 14 creatures die WURBG kosten zijn er 12 legendary . Ik weet niet of je je het realiseerde, maar je kaart maakt Ninjutsu niet goedkoper. De ability words erbij vind ik mooi (al het het er zo uit moeten zien:
Yin - , : Target creature gets -2/-2 until end of turn.
Maar wat ik niet helemaal begrijp is waarom het een vijf kleuren kaart is. Had dit niet gewoon een creature kunnen zijn? Ik heb het idee dat er een gedachte achterzit die niet helemaal overkomt op de kaart.

TheRobinros: Ninja of the New Moon
Had je door dat Ninja of the New Moon al een Magic kaart is?
Afflict is een mooie ability om aan Ninja's te geven, want nadat ze unblocked in het spel komen liggen ze er volgende beurt en moeten ze dan maar weer doorkomen. En Afflict helpt daarbij. Ik betwijfel wel of uncommon de goede rarity is, want deze in multiples gaat wel heul hard. En ik heb ook ergens het gevoel dat hij wat te duur is.

Left4Doner: Sink into the Night
Mooi effect, goed voor een common, interessant en speelbaar. Enige wat ik mis is de connectie met Ninja's. Ik snapt dat hij goed werkt met Ninja's, maar dat had wellicht iets explicieter op de kaart kunnen staan.

maus: Mentor's Trick
De tekst moet zijn "Target creature you control can't be blocked this turn. Another target creature you control gains "All creatures able to block this creature do so." until end of turn." Maar ik snap de kaart . Met de flavor tekst erbij erg leuk! Die legt het goed uit. Nu is Lure nogal een groene ability, en ik heb ergens het idee dat toch iets te goedkoop is, maar leuke kaart!

BluezamX: Immaculate Bodyguard
Twee creatures blocken is meer wit, maar ik snap de flavor. En Ninjutsu counteren is wel leuk gevonden! Mooi!

bartist: Decoy Totem
Mooie kaart, maar de tweede ability is een beetje raar. Waarom zou je met een Ninja blocken, en daarna de ability gebruiken om de Totem te laten blocken? Dan zou de Totem zowieso dat creature kunnen blocken. Je kunt op deze manier wel meerdere Ninja's laten blocken en die daarna allemaal door de Totem laten blocken, maar dat is wel erg geimpliceerd en ik weet niet of dat de bedoeling was?
Vind het plaatje wel cool

oxeter: Trusty Informant
Dat is een Ninjutsu/Ninja enabler eerste klas, zonder dat je het noemt. Maar het straalt er wel van af. Nice!

Archranex: Blade of the Dancing Flame
Hele leuke originele take: een Ninjutsu Equipment! Ik denk dat de Bukijutsu (dat heb ik gecopypaste ) misschien wel erg goedkoop is, maar bravo!

axlar: Ninja-Yoroi
Oh, nog een equipment! Eentje die een soort van Ninjutsu doet. Pittig, maar speelbaar en cool!

Speedoflight: Ancient Bamboo Forest
Ik typte net je username in en ik vermoed dat het "Speed of Light" moet zijn, maar het zou ook "Speedo Flight" kunnen zijn. Dan dat vind ik hilarisch . Ahum, anyway....we hebben hier een leuke discussie over gehad. Ik vind dat het eindresultaat een creature is dat leuk is om te spelen zonder tegen Ninja's te spelen, en nog een stuk leuker met. Ik vind nog steeds het jammer dat de Ninja's de eerste keer wel doorkomen, maar in Limited moet je er rekening mee houden dat ze blijven liggen en de volgende beurt weer willen aanvallen. Mooie kaart!

Zo, hehe! Drukke baan, en corona bij het kinderdagverblijf was even wat gedoe en stress, maar ik leef nog en vond even tijd

Dank allen voor het meedoen, altijd leuk om inzendingen te zien en te weten hoe jullie denken en waar jullie mee aankomen!

Ik geef een eervolle vermelding aan Speedoflight, hij heeft hard gewerkt om een toffe inzending te maken. Maar er kan er maar eentje de winnaar zijn, en de winnaar van Build Your Card 175 is.....oxeter! Zijn Trusty Informant straalde gewoon Ninja uit zonder dat hij het zelfs maar hoefde te noemen. De kaart 'pakte' me gewoon! Gefeliciteerd!
axlar
2 jaren geleden
Korte heldere beoordeling.. mijn kaart komt er goed van af!

oxeter, gefeliciteerd!
Speedoflight
2 jaren geleden
Gefeliciteerd Oxeter

Dank voor de eervolle vermelding
De bedoeling van mijn nickname is idd zoals je als eerste aannam, maar de tweede versie ben ik al vaak mee gegrapt. (Ik draag ook speedo’s )
Justian2002
2 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Justian2002: Sensei of Colors
Dit komt erg over als een legendary creature waarbij je het legendary hebt weggehaald . Van de 14 creatures die WURBG kosten zijn er 12 legendary . Ik weet niet of je je het realiseerde, maar je kaart maakt Ninjutsu niet goedkoper. De ability words erbij vind ik mooi (al het het er zo uit moeten zien:
Yin - , : Target creature gets -2/-2 until end of turn.
Maar wat ik niet helemaal begrijp is waarom het een vijf kleuren kaart is. Had dit niet gewoon een creature kunnen zijn? Ik heb het idee dat er een gedachte achterzit die niet helemaal overkomt op de kaart.


Klopt helemaal! Ik was nog van plan de mana cost aan te passen (maar ik ben t gewoon helemaal vergeten… oepsie)
oxeter
2 jaren geleden
Bedankt MagnusMagicus voor mijn kaart kiezen uit zoveel goede inzendingen. ik heb de volgende BYC al geplaast! deze zal om de partner Ability draaien ivm valentijn.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Leuk! Ik heb vrij direct mijn gedachten over elke kaart neergepend en direct gepost. Als ik wat bot overkwam dat was niet de intentie. Ik zou bij elke kaart wel een leuke discussie aan willen gaan! En ik vond elke inzending echt geweldig!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top