Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC 178: The Plane is yours

MagnusMagicus
2 jaren geleden
Misschien mag hij iets pittiger zijn dan een 1/1? Nu is het een slechtere Raging Goblin . Dit kan makkelijk een 2/1 of misschien wel 2/2 zijn.
Cobaltius
2 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden


vast te sterk


Ik denk ook dat het te sterk is. Het gaat namelijk infinite met Korvold, Fae-Cursed King, Juri, Master of the Revue of Marionette Master.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ja, als je het aanpast naar "sacrifice a nontoken artifact" of "Sacrifice a non-Treasure artifact" dan is het in ieder geval niet een infinite sac machine
bartist
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Misschien mag hij iets pittiger zijn dan een 1/1? Nu is het een slechtere Raging Goblin . Dit kan makkelijk een 2/1 of misschien wel 2/2 zijn.


Daar zat ik inderdaad over te twijfelen, maar de Goblin geeft mij nu een goed referentiepunt. Dank daarvoor! ik ga aanpassingen doen
princen85
2 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
Ja, als je het aanpast naar "sacrifice a nontoken artifact" of "Sacrifice a non-Treasure artifact" dan is het in ieder geval niet een infinite sac machine


Tnx, aangepast
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
2 uren geleden
Misschien mag hij iets pittiger zijn dan een 1/1? Nu is het een slechtere Raging Goblin . Dit kan makkelijk een 2/1 of misschien wel 2/2 zijn.


Daar zat ik inderdaad over te twijfelen, maar de Goblin geeft mij nu een goed referentiepunt. Dank daarvoor! ik ga aanpassingen doen


Misschien ook iets meer een pay mechanic. Nu kan een opponent 1 mana betalen, maar jij haalt daar niet echt voordeel uit. Wat denk je van:

Pay the Pizzo (When this card enters the battlefield or at the beginning of your upkeep, any opponent may have you create a Treasure token. If they do, tap this permanent)
Haste
2/2
bartist
2 jaren geleden
Kaart is aangepast

Quote:
10 uren geleden
...
Misschien ook iets meer een pay mechanic. Nu kan een opponent 1 mana betalen, maar jij haalt daar niet echt voordeel uit. Wat denk je van:
...


Heb over je idee nagedacht, maar ik heb het besloten zo te houden. Ik ben het met je eens dat Treasure krijgen wel in lijn is met iets betalen, maar het geven van treasure is zeker in de lategame niet echt meer een dreiging. Over betalen van mana moet je altijd blijven nadenken. Sure, je kan even niets hebben om te casten en dan kun je het makkelijk betalen, maar voor m'n gevoel houd dat het in balans.

Wel bedankt voor je feedback Waardeer het altijd
Lavinius
2 jaren geleden
Luigi with the Golden tooth

Legendary creature - human rogue

At the beginning of your upkeep, choose a creature an opponent controls. That player sacrifices that creature unless he pays
: create two treasure tokens.

Well, I know this Guy that might have done something wrong... But you will have to pay.

4 / 3


Ik werd allereerst geïnspireerd door Marvin uit Home Alone, vandaar de gouden tand.
 bijgewerkt door Lavinius 2 jaren geleden
bartist
2 jaren geleden
Deadline-dag!
Daedalon
2 jaren geleden
oke, deadline is geweest, ik ga na werk aan de slag met het bekijken van de kaarten
MitchDeBaas
2 jaren geleden
bump
Daedalon
2 jaren geleden
Hey mensen, ten eerste, sorry voor de delay
voelde me echt bagger de laatste tijd en kon niet goed denken, heb nog wat kunnen doen de afgelopen dagen, maar tis niet echt om naar huis te schrijven

hoedanook, over op de inzendingen

Luctor - Protection Money
Normaliter zou de extra kost voor de owner zijn, beetje mediocre, maar dat ieder van jouw tegenstanders t moeten betalen, anders eventueel meer dan alleen leven moeten betalen, kan naar worden ivm extra spells cast trigger

Rody - Vito's Favor
Een tempting offer mechanic, netjes, en dan dat er dingen poef gaan ipv dat jij kaarten trek als men liever niet willen pakken, wat toch niet al te vaak gaat gebeuren, want een +1 draw en een treasure voor 5 LP. tis nog wel te doen, tenzij het lategame word....

MagnusMagicus - Getaway Car
Een zeer toepasselijke vehicle, drawback is niet al te erg voor wat je ervoor zou krijgen

Justian2002 - Bank of Capenna
Een land voor de verandering, simpel en effectief, en een trade-in voor later gebruik

Left4Doner - Tommy, the Gun
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, tis sterk, maar gelimiteerd aan sorc damage, zou het niet een beetje aan de matige kant zijn?

Cobaltuis - Yakuza's Tattoo
een flash enchant met een anti-theft, das nieuw, totzover ik het weet, is dit een first.... knap gedaan

MitchDeBaas - Clan Tattooist
T idee erachter is leuk, maar qua naam zou ik dan misschien iets anders hebben gegeven, eventueel Loanshark, maar dat is muggenzifterij aan mijn kant

Bartist - Don's Latest Recruits
zoals MagnusMagicus al aangaf, tis een ietwat finetune Raging Goblin, op zich zou het misschien nog sterker kunnen worden met die effect, maar dat is mijn mening

Princen85 - Rain of Bullets
op zich, dit is best wel een grappig effect, creeer treasure door artifact van tegenstanders te jatten op combat damage, tuurlijk baseline 6 mana om zoiets op gang te krijgen

Lavinius - Luigi with the Golden Tooth
Ah yes, klassieke home alone, lache man. anyhow, op zich wel een leuke kaart, maar ik zou bijna zeggen een ietwat zwakkere Anowon, the Ruin Sage, en voor de active ability zou ik misschien iets wat meer kunnen doen.






















En de Winnaar is.....................

MagusMagicus - Getaway car

Gefeliciteerd, deze bleef echt wel haken in mn hoofd met z'n simpele design, maar wel zn werk doet al in al
Justian2002
2 jaren geleden
Best grappig, vgm is er nu ook een kaart bekend gemaakt met dezelfde naam!
 bijgewerkt door Justian2002 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Woohoo! Ik was er ook erg tevreden mee! En inderdaad zit er in New Capenna een kaart met dezelfde naam!

Ik wil alleen graag het hosten van de volgende BYC aan iemand anders geven. Ik ga namelijk volgende week verhuizen, en ik heb absoluut geen tijd over nu

Daedalon, wil jij iemand kiezen? Doe maar iemand waarvan jij het gunt dat die persoon een BYC mag hosten, wat mij betreft zelfs los van het resultaat van deze BYC. Maar dank voor de eer!
Justian2002
2 jaren geleden
Wellicht de runner-up van deze editie?
Daedalon
2 jaren geleden
hmmm



dan zou ik graag de eer willen geven om de volgende BYC aan de runner-up van deze reeks..............














Luctor, de design om van een mediocre optional pay mechanic aan jouw tegenstander over te laten is wel een toepasselijke oplossing dat wel zo'n effect beter maakt, jij mag de volgende BYC hosten
 bijgewerkt door Daedalon 2 jaren geleden
Lavinius
2 jaren geleden
Proficiat aan Magnus en Luctor!
Luctor
2 jaren geleden
Dat had ik niet verwacht bij mijn allereerste poging. Ik zal eens gaan nadenken over een volgend thema.
Luctor
1 jaar geleden
Ben het niet vergeten, maar nog geen tijd.
bartist
1 jaar geleden
Goed dat je het meld
Nog gefeliciteerd met de overwinning!

Ik zal vandaag de moeite nemen om een update te schrijven voor de Build Your Card hulppagina, dan weet je wat er afgelopen ByC's als onderwerpen zijn langsgekomen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 32 posts
  • Laatste post bartist 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Daedalon 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top