Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC 181: Binnen de lijntjes kleuren

Lavinius
1 jaar geleden
@Cobaltius: ik zou deze misschien 4 mana maken, maar de kaart lijkt me prima zo. Sterk, maar niet overpowered... Tenzij een GY deck. Dan toch maar een uncommon maken ofzo. Maar een heel leuk idee!

Wil er ook iemand op mijn kaart feedback geven ? Het is Eshabris, redelijk in het begin van de topic.
Cobaltius
1 jaar geleden
Lavinius: Eshabris is volgens mij een hele sterke combo piece, waardoor het lastig word om hem 'fair' te spelen.

Bijvoorbeeld: turn 1 swamp. Pay 6 life and 1 mana for Eshabris. Turn 2 swamp. Vampiric tutor to find Archon of Cruelty(of een andere sterke kaart). Pay 1 mana and 6 life to cast Archon of Cruelty. Hopefully win from there.

Ook is het fijt dat de kaart niet mono black hoeft te zijn volgens mij een probleem. Je kan het zelfde doen als in het voorbeeld maar dan met Progenitus of The Ur-Dragon in plaats van Archon of Cruelty.

Ik denk dat omdat dat kan, je hem niet normaal kan spelen want je tegenstander(s) shieten hem meteen neer.

Ik vind het wel een leuke kaart, doet me een beetje aan Conspicuous Snoop denken.
Luctor
1 jaar geleden
Ik twijfel bij mijn kaart of alle tekst er überhaupt allemaal wel op past. Misschien dus iets er aan aanpassen.
Left4Doner
1 jaar geleden
Quote:
9 uren geleden
Quote:
1 dag geleden
Lekker bezig mensen!

@Daedalon: Je kaart zou wellicht beter passen bij BYC 180 dan bij deze uitdaging. Op zich passen insects en bears wel goed bij (mono) groen, dus ik kan deels begrijpen wat je idee erbij is




Fair, ik had t ook wel gedaan met alternative summoning manieren waar groen zo 'leuk' mee om gaat, en twas gewoon flavor om beren een extra voordeel te geven xD

Hey, bears need all the love they can get

Gaaf trouwens dat we elkaar zoveel constructieve feedback geven

@Lavinius: Ik vind de flavor en mechanics leuk. Maar wat Cobaltius' zegt is zeker waardevol.
Lavinius
1 jaar geleden
Ik heb mijn kaart een beetje aangepast. Deze is misschien iets minder overpowered.
maus
1 jaar geleden
*trom geroffel*
Left4Doner
1 jaar geleden
Hier komt de top 3 van BYC 181!

Op 3 staat maus met Honor the Pure. Een leuke throwback naar Innistrad's kaarten en een interessant 'punisher' effect voor multicoloured kaarten. Ook vind ik het knap dat je een kleurloze artifact toch zoveel synergie hebt gegeven met kleuren. Uiteindelijk zijn de nummer 2 en 1 nóg sterker verbonden met het mono color thema, vandaar de 3e plek.

Op 2 staat TheRobinros met Olus, Recycling Prodigy. Een rode goblin voor RRR die specifiek in haakt op roods vorm van card draw, en qua flavor past het ook perfect: recyclen = kaarten uit exile terughalen. De reden dat je niet de 1e plek krijgt, is de powerlevel. Als je er 'fair' dingen mee doet, vind ik zijn effect overcosted voor een mythic rare. En als je er unfair dingen mee doet....tja dan ben je gewoon een smerige combo speler. In mijn hoofd is ie dus of wat zwak of juist erg combotastic en weinig ertussenin, maar misschien zie ik dat verkeerd. Anyway, leuk bedacht en qua flavor een 10/10

tromgeroffel

En.....op nummer 1, staat BluezamX met Adelaide of the Soul
Ik vind dat je de kaart perfect hebt gebalanceerd. 'Of the Soul' en het Cleric subtype matchen qua flavor goed met de ability, die ik overigens zeer origineel vind. Dit lijkt mij een hele leuke Commander voor een mono wit deck, of een leuke toevoeging voor een bestaand flicker-deck. Gefeliciteerd!

Daarnaast mijn dank en lof voor iedereen die de top 3 niet heeft gehaald en voor alle constructieve feedback. Oh en Bartist, jouw mechanic vind ik erg leuk en zou ik heel graag zien verschijnen in een magic set
 bijgewerkt door Left4Doner 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Proficiat !
maus
1 jaar geleden
Gefeliciteerd! En left4donor bedankt voor het hosten.
bartist
1 jaar geleden
Geen podiumplaats maar wel een mooi compliment

Hulde aan de winnaar, ben blij dat ik weer inspiratie had om wat in te zenden Ik kijk uit naar de volgende
TheRobinros
1 jaar geleden
Top, de interactie in deze editie idd

En tweede keer op rij podium

Gefeliciteerd!
Luctor
1 jaar geleden
Gefeliciteerd
Daedalon
1 jaar geleden
Gefelicteerd
BluezamX
1 jaar geleden
Hey, bedankt! Er zaten inderdaad veel leuke en originele inzendingen bij deze keer. Verwacht ergens de komende dagen een nieuwe editie
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top