Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC 183: Speelgoed

Cobaltius
1 jaar geleden
laatste dag
bartist
1 jaar geleden
Ow, ik was te moeilijk aan het denken
Ik heb last minute inspiratie


(het is een uncommon, omdat de beste optie best goed is en in het juiste deck er geen "slechte" optie is)
 bijgewerkt door bartist 1 jaar geleden
Stalkative
1 jaar geleden
Fidget Spinner
Artifact
: Tap Fidget Spinner, tap Fidget Spinner, then tap Fidget Spinner. If you do, tap Fidget Spinner.
: Untap Fidget Spinner, untap Fidget Spinner, then untap Fidget Spinner. If you do, untap Fidget Spinner.
 bijgewerkt door Stalkative 1 jaar geleden
MitchDeBaas
1 jaar geleden
Oeh deadline dag
Blasty
1 jaar geleden
Quote:
8 uren geleden
Ow, ik was te moeilijk aan het denken
Ik heb last minute inspiratie


(het is een uncommon, omdat de beste optie best goed is en in het juiste deck er geen "slechte" optie is)


Je bedoelt vast "Look at the top card of your library"
bartist
1 jaar geleden
Dat klopt helemaal Meteen aangepast
MitchDeBaas
1 jaar geleden
Na de deadline dingen aanpassen is valsspelen eh
Justian2002
1 jaar geleden
Niet zolang alles nog op de 1ste gebeurd
bartist
1 jaar geleden
Ik doe lang genoeg mee om mij bewust te zijn van de regels. Daarom dat ik het ook meteen aangepast had ik had niet veel tijd meer

Cobaltius, succes met beoordelen!
 bijgewerkt door bartist 1 jaar geleden
Cobaltius
1 jaar geleden
BYC 183: Speelgoed eind resultaat

TheRobinros met Urza's Wind-up Car:
Hele leuke flavourful kaart. Hoe meer je hem opwind hoe veder hij kan rijden is erg origineel. De twee laatste abilities om er voor te zorgen dat het niet te veel een gekkenhuis wordt zijn ook erg fijn.


MagnusMagicus met Squee’s Toy:
Het heet Build Your Card niet Find Your Card . Gediskwalificeerd.


Jsterck1 met Borrowing Friend:
Een theft effect dat de permanents slechter maakt waneer je ze terug geeft is heel er interessant en flavourful. Je bent alleen de rarity vergeten.


[user] BluezamX[/user] met Mascot Factory:
Flagbearer tokens lijkt me heel erg interessant, maar naar mijn mening lijkt het niet heel er leuk om mee of tegen te spelen.


Superyahoo met Windup Toy:
Deze lijkt me een beetje saai en zwak. Ik denk zeker dat het niet sterk genoeg is voor een uncommon.


MitchDeBaas met Elmo, The Stuffed:
De functionaliteit van de kaart is heel erg interessant en leuk. De reference naar Sesam Straat is ook leuk, maar naar mijn gevoel hebben ze eigenlijk niks met elkaar te maken.


Jeff met Trading Card:
Het idee is erg leuk. Magic kaarten zijn inderdaad er leuk speelgoed. Maar een subgame voor een enkele gratis kaart lijkt me wel erg extreem zwak voor hoe veel tijd het opneemt.


Eclavyrr met BRICK:
Ik vind het erg grappig, maar het lijkt me niet leuk om echt te spelen. Het is waarschijnlijk wel goed in een Jhoira, Weatherlight Captain deck.


axlar met Chucky:
Ik vind hem erg sterk, maar het effect past wel.


Lavinius met Toddler's bedroom:
Ik vind dit een er leuke kaart. Ik verwacht dat het een silver border kaart hoort te zijn (of heet dat acorn tegenwoordig?). De synergy met Water Gun Balloon Game lijkt me ook grappig.


Daedalon met Chaos Toy Box:
Ik heb hier niet heel veel om te zeggen, behalve dat het gewoon een heel goeie ontworpen chaos kaart is.


Left4Doner met Plaything:
De enige non permanent van deze BYC. Het effect van de kaart vind ik een erg leuke theft effect. Ik zie wat je probeerde te doen qua flavour, maar voor mijn gevoel past het niet echt bij het thema.


Justian2002 met Clay Usedalot:
Een anthem voor een deck dat meerdere tribes speelt vind ik erg leuk en uniek. De flavour van een creature gemaakt uit klei te representeren als een shapeshifter ooze vind ik erg leuk, en de Remold ability past er ook echt goed bij.


carlovdm met Possessive Doll:
Een heel leuke manier om gebruik te maken van de Soulbond mechanic. Hexproof en indestructible voor maar twee mana vind ik wel een tikje te sterk.


bartist met Actually Magical 8-ball:
Niet te veel om over te zeggen. Gewoon simpel en elegant met passende flavour.


Stalkative met Fidget Spinner:
Dat de tap ability een trigger op de stack legt om hem meerdere keren te tappen terwijl hij al getapt is door de cost vind ik een beetje raar. Maar De untap gebruiken voor dingen zoals een Ghirapur Aether Grid lijkt me wel leuk.

Voor dat ik de top drie doorgeef wil ik even een honourable mention geven aan MagnusMagicus met Squee’s Toy !

Als derde: Daedalon met Chaos Toy Box

Ik vond het heel er lastig om een winnaar te kiezen tussen deze twee, maar ik heb:

Als tweede: TheRobinros met Urza's Wind-up Car

Als eerste: Justian2002 met Clay Usedalot:
TheRobinros
1 jaar geleden
Yay, runner up! Gefeliciteerd, winnaar!
Justian2002
1 jaar geleden
Ooooh! Eindelijk eerste! Ik zal direct een nieuw thema bedenken!
Left4Doner
1 jaar geleden
Gefeliciteerd
bartist
1 jaar geleden
Hulde aan Justian2002!!
Lavinius
1 jaar geleden
Proficiat !
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top