Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

ByC 195: Dry January

MagnusMagicus
1 jaar geleden
Veel mooie inzendingen, maar ik ga toch even wat opmerkingen erop geven. Negeer ze vooral als je niet bevallen

Druncard Fanatic: Veeeeeeel te veel tekst. Je probeert een half boek te schrijven met die kaart. Ik denk dat je moet kiezen en versimpelen . Een voorstel:

Bart, Druncard Fanatic
Legendary Creature - Human Warrior
Banding, vigilance, haste.
When Bart enters the battlefield, flip a coin. If you lose the flip, tap Bart.
: Bart deals 1 damage to any target.
Bart loves comradery and beer. And beer.
3/3

Prohibition // Bootlegging: Prohibition is de Drannith Magistrate tekst, die bekend staat als een superirritante kaart (o.a. omdat je je Commander niet kunt casten). Dat op een enchantment plakken maakt de kaart denk ik alleen maar meer miserabel . Bootlegging is leuk bedacht, maarre...misschien "nonland" toevoegen? Het is trouwens ook een gamebreaker, zonder haste doen je permanents zo goed als niets meer, dus volgens mij gaat een spel dan bijna nooit meer eindigen.

Glib, Goblin Mixologist: Volgens mij is dit ook teveel tekst voor op een kaart, en beide abilities gebruik je nooit meer dan 1x, behalve als je daar echt helemaal op in gaat zetten. Komt een beetje...zonde...over. Als in: deze kaart is prut, behalve met Staff of Domination ernaast . Ik zou eerder een cost toevoegen dan die restrictie. Wat dacht je hiervan?

Glib, Goblin Mixologist
Legendary Creature - Goblin Warlock
, : Choose one:
- Target creature gains haste until end of turn
- Scry 1
- Add .
Inspired - When Glib becomes untapped, you may pay . If you do, choose one:
- Glib deals 1 damage to any target
- Draw a card
- Return target instant from your graveyard to your hand.
3/3

En ja, dit is ook nog veeeeeeel te veel tekst

Onslow, Beer Survivalist: Ik denk dat hij een beetje underpowered is (je hebt geen rarity trouwens ), een 4 mana 4/5 met een nadeel om aan te vallen is niet heel erg "wow" . Neem een voorbeeld aan Kibo, Uktabi Prince bijvoorbeeld. Die is iets kleiner, maar wel een stuk pittiger.

Keg of Unidentified Liquor: Leuk bedacht en stun counters werken wel goed, maar ik vind een vat met drank en stun counters wel net een beetje vergezocht. Booze counters kloppen dan toch beter (ik snap dat je het effect van de stun counter wilde gebruiken), plus...waarom zouden aanvallende creatures plots het op een zuipen zetten? . En daarnaast stopt het de aanval ook compleet niet. Ik denk dat je vrij weinig counters gaat uitdelen zelfs, omdat je eerder niet aangevallen wil worden. Dat is leuk, maar stopt het cool zijn van deze kaart ook weer een beetje.

Reject Indulgence: Interessant effect, maar een 4 mana heftig witte Damping Sphere met een compleet losstaande tweede ability over tokens voelt wel een beetje mismatched.

Drunk and Dangerous: Ik vraag me af of de bewoording werkt. Een 2/2 wordt 4/2, maar nu is de power 4, dus wordt het dan 8? En dan meteen maar infinite en crasht het spel? . Ik zou er een instant/sorcery van maken, of het iets anders verwoorden.
dcgardulf
1 jaar geleden
The Brawling Bartender

Legendary creature - Human Warrior

At the beginning of your upkeep choose one:
- You get a drink counter.
- Remove a drink counter you have.

Your creatures get +1/+1 for every drink counter you have.
Your spells cost more for every drink counter you have.
 bijgewerkt door dcgardulf 1 jaar geleden (naam aangepast naar The Brawling Bartender (meer een eretitel dan een naam, en c)
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Je Bartender mist nog een creature type en p/t, en misschien een naam? Nu is hij niet echt legendary
Left4Doner
1 jaar geleden
Ahhhhkkk goede punten, ik ga de mijne aanpassen. Dank u voor de kritische blik
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Een suggestie is het een (attack) trigger maken, zoals Thunderous Might, of op iets anders baseren dan hetgene dat je gaat aanpassen (zoals bv. Wreath of Geists/Mob Mentality/Exoskeletal Armor).
Justian2002
1 jaar geleden
oh wow, betekend dat er niet veel aan te merken is op mijn kaart?
Cobaltius
1 jaar geleden
ik heb op de basis van het commentaar mijn kaart een beetje aangepast.
piano
1 jaar geleden
Ik was iets te enthousiast en heb zeker te veel text gebruikt.
Verder poogde ik termen te gebruiken die tot unglued nog werden gebruikt wat duidelijk niet goed werkt als ik de kaart eigenlijk probeer passend te maken binnen wat modern gangbaar is qua powerlevel (en style).

Ik waardeer de feedback in het herschrijven, maar niet de verbastering van mijn idee in de aanpassingen
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Negeer elke verbastering die ik had gemaakt hoor . Ik bedoelde niet dat mijn versie beter was, ik wilde alleen een andere manier van ernaar kijken geven. Doe lekker wat je zelf wil, het is jouw kaart, niet de mijne .

Quote:
2 uren geleden
oh wow, betekend dat er niet veel aan te merken is op mijn kaart?
Dat hoeft niet positief te zijn he, hij kan ook gewoon heel saai zijn . Maar serieus: ik had er niet echt wat op aan te merken .
Daedalon
1 jaar geleden
even aangepast op basis van wat MagnusMagicus aangaf
Justian2002
1 jaar geleden
Nog nieuwe inzendingen? Of nieuwe ideeën?
Timonster
1 jaar geleden
Lively tavern
Land
: add
: goad target creature
 bijgewerkt door Timonster 1 jaar geleden
Eclavyrr
1 jaar geleden
Water on Tap

Artifact

Water on Tap enters the battlefield tapped.
: Add

“Stay hydrated.”

Vers getapt water (hopelijk snap je de pun). Omdat sommige mensen geen alcohol drinken in januari.
 bijgewerkt door Eclavyrr 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Even een bumpje, hij was helemaal naar onderen verdwenen
Pas zondag deadline day, though.
Luctor
1 jaar geleden
En daarna moet ik tijd gaan zoeken om alles te beoordelen.
Luctor
1 jaar geleden
Deadline dag vandaag.
Lavinius
1 jaar geleden
Komt de judging nog online? Ik kan niet wachten
Luctor
1 jaar geleden
Ik heb helaas niet heel tijd tot juni voor een uitgebreide beoordeling. Ik heb voor mezelf alle kaarten doorgenomen en hieronder de kaart die het leukste vond:
Lavinius met Onslow, beer survivalist
Lavinius
1 jaar geleden
Oh, leuk ! Bedankt! Ik zal as soon as possible een nieuwe BYC opstarten
TheRobinros
1 jaar geleden
Gefeliciteerd Lavinius!

Wel een suggestie om de deadlines voor de volgende keren iets korter te maken, dit topic is meer dan een maand oud. Een deadline van twee weken lijkt mij tijd zat
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top