Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zou zeggen : speler A cast removal (target is legal)
Speler B: cast aura, waardoor de Creature hexproof krijgt, (dus wordt target illegal voor de removal.)
Aura resolved, nu is de target van de removal weer legal, want er is geen aura meer op de stack.
Ik zou zeggen : speler A cast removal (target is legal)
Speler B: cast aura, waardoor de Creature hexproof krijgt, (dus wordt target illegal voor de removal.)
Aura resolved, nu is de target van de removal weer legal, want er is geen aura meer op de stack.
Maar ik ben verder geen judge.
een 'enchantment - aura' is geen instant... dus jouw rethoriek werkt niet
Uhm, ja, het was vanmorgen vroeg, mijn combo die mijn kaart met Sigarda's Aid al je aura's op hand in protection spells verandert, werkt niet. Het removal blanken en de 2-voor-1 voorkomen werkt nog steeds
Lavinius met Mantle of the Royal
Deze zou zo lekker werken in een gemiddeld Sythis, Harvest's Hand aura voltron! Ik ben wel fan van deze kaart! Nu vraag ik me af, stackt Ward? (dus als ik 10 auras heb, is het dan ward 10?)
Naut19280 met Pax Romana
Deze kaart klopt echt heel goed! De cost, de rarity, de vibe ALLES! Ook deze zou ik willen spelen in mijn Sythis! Well done with that!
DAN, de UITSLAG!!!!
Ik heb echt zitten twijfelen... maar op een 3e plek is toch geëindigd : Lavinius
Dan werd t nog lastiger, omdat deze echt nek aan nek liggen, maar ik moest echt een keuze maken tussen deze twee kaarten... van mij part winnen ze beide, maar er kan in ByC toch echt maar 1 winnaar...
op tweede is geeindigd: Cobaltius
EN DE WINNAAR: Naut19280
Dan nog een eervolle vermelding naar bartist, voor het maken van een kaart dat letterlijk gewoon me is xD
Bedankt voor het meedoen, en tot de volgende keer!
Tevens ook de administratio voor de helpdesk pagina:
Gefeliciteerd aan de winnaar!
En ja Justian, de ward stack in principe. Bij 10 aura's heb je een permanent met ward 1, ward 1, ward 1, ward 1, ward 1, ward 1, ward 1, ward 1, ward 1, ward 1. Die gaan allemaal apart af, en de opponent zou ze allemaal moeten betalen om hun spell niet gecounterd te zien worden.
Bedankt voor het judgen!
Oh pardon! Ik ben niet echt actief geweest, had er niet op gerekend dat ik zou winnen. Ik zal zo snel mogelijk een nieuwe BYC online zetten!!
Bedankt voor het judgen Justian!