Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Het eerste chat topic begon tegen het maximum aantal pagina's te lopen, dus ik heb die afgesloten en deze aangemaakt, zodat we hier verder kunnen 'chatten'.

Je kunt dit topic gebruiken om gewoon iets leuks, meestal non-Magic, te delen.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
En om dit maar even goed op te starten wil ik natuurlijk niet dat mijn mooie laatste post in het vorige chat topic ongezien blijft . Ok, mijn een na laatste, want de laatste is alleen de mededeling dat je in dit topic moet zijn nu .

En verder is dit post 19.994 in het Magic Algemeen forum, dus nog 6 en we zitten op 20.000!
hallowman3
9 jaren geleden
Oké dus snel even 6 topics aanmaken ?

Oh never mind je zei posts en er zijn er nu all 20000.
 bijgewerkt door hallowman3 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Dat spoorviaduct is jeugdsentiment, maar geen seconde rouwig dat het weg is/gaat!
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
Morph
9 jaren geleden
Heb je eindelijk al je magic cards mooi op alfabetische volgorde,Gebeurt er dit!
 bijgewerkt door Morph 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Quote:
Morph 04-03-2015 om 11:55
Heb je eindelijk al je magic cards mooi op alfabetische volgorde,Gebeurt er dit!


Heeft ie weer wat te doen!

Moet er niet aan denken, zou me dagen kosten om het weer op orde te krijgen zoals ik het wil. En dan heb ik het nog niet over het risico dat de kaarten beschadigd kunnen zijn.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Wow, die sorteert dan wel erg langzaam .
merc1
9 jaren geleden
Man, lekker beroerd. Weer helemaal opnieuw beginnen.
Enigma
9 jaren geleden
Daar hebben we toch vriendinnen voor ?

* gaat zich alvast wijselijk verstoppen achter verontschuldigingskoekjes en cake *
Dordledum
9 jaren geleden
Quote:
Enigma 04-03-2015 om 12:37
Daar hebben we toch vriendinnen voor ?

* gaat zich alvast wijselijk verstoppen achter verontschuldigingskoekjes en cake *


Mijn vrouw mag niet aan mijn kaarten komen!

(ik kom toch ook niet aan haar naaimachine?)
merc1
9 jaren geleden
Heb je al lang niet meer aan haar naaimachine gezeten? (haaaa)
MagnusMagicus
9 jaren geleden
En dat lijkt me wel weer genoeg over dit onderwerp .
merc1
9 jaren geleden
Meer woorden heb je ook niet nodig voor zon flauwe grap
Dordledum
9 jaren geleden
Enigma
9 jaren geleden
Het weer is nogal 5 color controll vandaag . . .

Begon met vorst en gladheid in de ochtend. Lekker zonnig en onbewolkt in de middag gevolgd door regen, hagel en nu behoorlijke winderigheid in het zuiden.

Leuk joh, aan het raam zitten op je kantoor.
fullmoonie
9 jaren geleden
Hier is het tot nu toe lekker weer geweest! Heerlijk zonnetje erbij
Enigma
9 jaren geleden
Goooooedemiddag mensen,

Lekker weer om op kantoor in het zonnetje Bazaar te checken.

Net uit de fabriek een paar stukjes gezandstraald afval gehaald. Paper weights voor die winderige achterom in de zon kaart daagjes.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Dat is het nadeel van IT-er zijn...databases zijn slechte paper weights .
Enigma
9 jaren geleden
We kunnen natuurlijk nog als echte Hipsters op onze tablets buiten zitten. Das ook een vorm van kaarten tegen elkaar maar dan voelen we die verslavende inkt ook niet meer =o
Eclavyrr
9 jaren geleden
Quote:
Enigma 05-03-2015 om 13:13
We kunnen natuurlijk nog als echte Hipsters op onze tablets buiten zitten. Das ook een vorm van kaarten tegen elkaar maar dan voelen we die verslavende inkt ook niet meer =o


Slecht idee, een collega heeft dat vandaag gedaan en nu is zijn tablet gebarsten. Had ie hem maar niet op zijn stoel moeten leggen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top