Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Chat topic

Morph
9 jaren geleden
Nu de spoilers van DTK weer zijn begonnen schiet me ineens weer iets te binnen van jaren (maar dan ook Jaaaaren) terug.

MagnusMagicus tijdens spoilers van een oude serie, Fifth Dawn ofzo (nog op de site van Michiel) was jij ooit de bron op MTGsalvation van een groot aantal spoils, destijds wilde je niet zeggen hoe je daaraan kwam. Wil je nu jaaaren later eens wat licht in deze zaak laten schijnen? Blijkbaar zit het me nog dwars, omdat ik er weer aan moest denken..
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Haha! Dat was New Phyrexia . Ik had plaatjes van 30+ rares en mythics, waaronder de nog niet bekende Karn Liberated in het Koreaans. Ik kwam daaraan omdat iemand contact met mij had opgenomen en zei dat hij die kaarten had. Mijn reactie was: eerst zien, dan geloven . Dus kreeg ik scans opgestuurd tot mijn grote verbazing. En die heb ik prompt op MTGS gezet. Waarna ik prompt Wizards op mijn nek had om te vragen waar het vandaan had. Nu had de bron gezegd dat hij ze van een vriend had die ze uit een fabriek had gestolen, dus dat heb ik ook doorgegeven. Nooit meer wat van gehoord verder .
Morph
9 jaren geleden
Ah, in mijn herinnering leek het langer geleden.
Toch wel grappig dat wizards daar zo bovenop heeft gezeten
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ik had echt binnen een uur een mailtje in mijn mailbox . En ik was per direct ook suspended als judge . Dat heeft een dag geduurd, want toen ik zei "sorry, ik had er niet over nagedacht dat ik dit wellicht niet had moeten spoilen maar aan jullie had moeten melden" was ik weer unsuspended .
Morph
9 jaren geleden
Haha, en nu heb je dus een officieel Magic Strafblad
merc1
9 jaren geleden
Haha een Judge met een rap sheet.
Enigma
9 jaren geleden
Dem asians...
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Een zwarte pagina in mijn judgegeschiedenis .

En het had niks met Aziaten te maken, de kaarten werden volgens mij in Belgie geprint .
Twigwalker
9 jaren geleden
Maurice
9 jaren geleden
haha Nu zie ik magnus ook in een keer achter zijn computer zitten met een zonnebril op met een boom op de achtergrond terwijl hij zijn cappichon over zijn hoofd heeft waar boven op een brein ligt
Enigma
9 jaren geleden
O...O Judges gone Rogue

Magnus deed gewoon een Knowledge Exploitation
merc1
9 jaren geleden
hahaha @ twigwalker
Morph
9 jaren geleden
Oeh, Magnus blijkt nog veel meer op zijn kerfstok te hebben, na een beetje speurwerk blijkt hij betrokken te zijn geweest bij de MH-17 ramp:



En ook heeft hij een ISIS bijeenkomst bijgewoond:

Dordledum
9 jaren geleden
op het randje...
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Oh god, wat heb ik losgemaakt .

Quote:
Twigwalker 05-03-2015 om 15:19



Ok, dat is echt briljant .
merc1
9 jaren geleden
asap een proxy printen
Enigma
9 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 05-03-2015 om 13:47
Quote:
Enigma 05-03-2015 om 13:13
We kunnen natuurlijk nog als echte Hipsters op onze tablets buiten zitten. Das ook een vorm van kaarten tegen elkaar maar dan voelen we die verslavende inkt ook niet meer =o


Slecht idee, een collega heeft dat vandaag gedaan en nu is zijn tablet gebarsten. Had ie hem maar niet op zijn stoel moeten leggen.


Noem me zwart omdat ik dit komisch vind maar haha P..P


Maaarrrre over die Magic movie Magnus xD


Kunnen we er hier over doorgaan.
( Verfilm... alsje********blieft gewoon Agents of Artifice of maak dan direct een Epos aan films over de invasion. MTG is Harry potter gemengd met nog tig andere film kaskrakers zoals Lord of The rings qua backstory )
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Er is nog niet echt iets bekend anders dan deze announcement .
Eclavyrr
9 jaren geleden
Ergens vind ik dat Jim Parsons dan de stem van Nicol Bolas mag doen.
Twigwalker
9 jaren geleden
Ik vond Benedict Cumberbatch ook niet verkeerd als draak.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top