Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

Enigma
9 jaren geleden
Garruk Wildspeaker... Dwayne Johnson ! xD
Eclavyrr
9 jaren geleden
Smaug was echt de best neergezette draak ooit en Bendict sprak hem geweldig in . En ik werd daardoor echt teleurgesteld in de eerste paar minuten van de derde film. Ik had het boek gelezen dus ik wist wat er ging komen maar al met al was ik best teleurgesteld.
Enigma
9 jaren geleden
Over draken gesproken. Dan zit je op kantoor en valt je dit in :

Wat als Nicol Bolas C.E.O. was van je bedrijf O.o
MagnusMagicus
9 jaren geleden
"Uw jaarlijkse evaluatie is niet optimaal. Rapporteer direct op de 3e verdieping en vraag naar mevrouw E. Norn."
Enigma
9 jaren geleden
O...O

Ik probeer mijn BoM spot langzaam bij te werken en kwam er vandaag op.
Lilliana is natuurlijk personeelszaken. Die raised altijd wel ergens een medewerker uit O.o
Enigma
9 jaren geleden
Bum up die randomness
ebonpraetor
9 jaren geleden
@Eclavyrr: Wauw -je hebt de derde film gehaald. Ik ben zo afgeknapt op de eerste dat ik de rest niet aandurf...
Dordledum
9 jaren geleden
In ander nieuws: R.I.P. Terry Pratchett
Twigwalker
9 jaren geleden
Droef nieuws. Ik heb niet veel van hem gelezen, maar ik vond The Carpet People erg leuk op jonge leeftijd.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ach, wat jammer! Hij was al aan het dementeren volgens mij, dus nieuwe boeken zaten er al niet echt meer in. Maar zonde, zaten veel leuke boeken tussen!
merc1
9 jaren geleden
Hij had vorige zomer nog een boek uitgebracht
ebonpraetor
9 jaren geleden
Ach ja, Alzheimer idd... Het werd er tijd voor. Dat vond hij overigens zelf ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Terry_Pratchett:_Choosing_to_Die

'Hoge omens' blijft een van mijn all-time favoriete boeken (met extra horseman of the apocalyps 'dood bier'), en natuurlijk 'Hogfather' en 'Small gods'.
Tijd om ze allemaal weer eens te herlezen...

Heb zelfs nog gespeeld in het voor toneel aangepaste 'Mort'; wat een briljante teksten zaten daarin...

*mijmert nog even door*
Sunitram
9 jaren geleden
Terry was een van mijn persoonlijke helden. En die Mort voorstelling had ik eigenlijk best willen zien Dat boek was geweldig!
Eclavyrr
9 jaren geleden
Terry Pratchett was naast Stephen King en Natsuo Kirino een van mijn favoriete schrijvers. Ik heb op een paar na bijna al zijn boeken (in het engels).
Hij zal gemist worden.

Zoals hij zelf zij: Zie het niet als vroegtijdig doodgaan, maar als het ontwijken van een lange wachtrij.
Enigma
9 jaren geleden
Ik zit op kantoor uit het raam te staren...

Er ligt een novel van Prophecy in mijn tas, komisch genoeg komt er een slaaf in voor die verplicht de administratie moet doen voor een Keldon Warlord. * spiekt naar strenge collega...

Similarities... Damn kon ik nu maar een fireball casten
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Klinkt alsof je een ge-wel-di-ge baan hebt . Sterkte! En vergeet niet, er is een oplossing als je slaaf bent: REVOLUTIE!
Enigma
9 jaren geleden
Saaaaai xD
thewoodcutter
9 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 19-03-2015 om 10:48
Klinkt alsof je een ge-wel-di-ge baan hebt . Sterkte! En vergeet niet, er is een oplossing als je slaaf bent: REVOLUTIE!


Dat vraagt om Queensryche:
Revolution Calling!
 bijgewerkt door thewoodcutter 9 jaren geleden (yt link werkt niet, dan maar zonder)
Dordledum
9 jaren geleden
Iemand nog iets gezien van die zonsverduistering? Hier in Leiden is het inderdaad iets donkerder nu, alsof er een donderwolkje langsschuift, meer niet. teleurstellend.
fullmoonie
9 jaren geleden
Ik heb hem gezien!!!

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top