Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Oh ja! Ach, dood was ik toch . Doet me eraan herinneren dat Tactician van de Chaos Pile een Drawn Together had gekregen. Hij koos Jaime Jones, want hij had heel toevallig een Quagmire Druid op hand die hij dan kon boosten. Maar ja, Jaime Jones heeft ook 7 Dragons getekend en laat hij nou vlak daarna een Hellkite Charger pakken die verdorie ook die +2/+2 bonus kreeg!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Cool, de Bazaar heeft nu een Draftbox Chaos Draft in de aanbieding . Chaosdraften met allemaal verschillende boosters dwars door elkaar is echt supervet en gezellig!
Dordledum
7 jaren geleden
Dat is echt zo ontzettend gaaf!

Ik heb al een paar keer een pseudo-chaos draft gedaan met 3 verschillende sets door elkaar die niets met elkaar te maken hebben. En dat was al briljant! 24 totaal verschillende boosters lijkt me helemaal maf.
RadioDragon
7 jaren geleden
heel gaaf! chaosdrafts zijn altijd leuk om te doen, maar waar kan ik zien welke boosters er precies allemaal in kunnen zitten?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Thuis, nadat je de box hebt geopend
RadioDragon
7 jaren geleden
hahahaha, touche. ik neem aan dat ze er geen boosters alpha in stoppen, dus vroeg ik me af vanaf welke set ze boosters erin gaan doen
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
RadioDragon 19-05-2016 om 17:10
hahahaha, touche. ik neem aan dat ze er geen boosters alpha in stoppen, dus vroeg ik me af vanaf welke set ze boosters erin gaan doen


De oudste booster die erin kan zitten is Nemesis!
thewoodcutter
7 jaren geleden
Die draftbox klinkt eigenlijk ook best goed. Hoe is de verhouding ongeveer qua nieuwere sets (zeg laatste vier jaar) en oudere sets? Is die altijd gelijk of is ook dat random? *is gewoon nieuwsgierig*

En in ander persoonlijk nieuws: met nog een klein eindsprintje (96 planeswalkerpoints in 8 dagen) is het toch gelukt om de 300 jaarlijkse te halen, dus mag ik mee doen aan de wmcq. Ook nog een klein beetje mazzel daarbij: vorig weekend liep ik in de eerste ronde van een pptq tegen een loss aan, waardoor ik de ronde erop een bye kreeg, toch 12 gratis punten. Afgelopen zaterdag wilde mijn tegenstander van ronde 6 droppen, maar de pairings waren al gemaakt, wederom 12 gratis punten. (Dank Gideon Evers!) *voelt zich lucky*
 bijgewerkt door thewoodcutter 7 jaren geleden
fullmoonie
7 jaren geleden
Ik heb mijn box binnen en er zitten (bij mij) leuke boosters in. Allemaal verschillende en zowel nieuwere als oudere boosters. Erg leuk, binnenkort maar eens een draft gaan doen. Hopelijk nog leuke kaarten ook
Doyle
7 jaren geleden
Een lijstje met wat mensen er precies voor boosters uithalen zou cool zijn. Geeft anderen een idee of ze het waard vinden (zit er ook over te twijfelen)
fullmoonie
7 jaren geleden
In mijn box zat:
Journey into Nyx, Khans of Tarkir, Innistrad, Scourge, Return to Ravnica, Conflux, Fifth Dawn, Scars of Mirrodin, Shadows over Innistrad, M15, Fate Reforged, Dragons of Tarkir, Saviors, Theros, M12, Nemesis, Origins, Born of the Gods, M14, Battle for Zendikar, Zendikar, Mirrodin Besieged, Dark Ascension
Dordledum
7 jaren geleden
Ok, mijn doos heeft:
Shadows over Innistrad, Scourge, M15, Origins, Alara Reborn, Fate Reforged, Dragons of Tarkir, Judgment, Born of the Gods, M13, Innistrad, Journey into Nyx, Oath of the Gatewatch, Future Sight, 9th Edition, Nemesis, M14, Khans of Tarkir, Theros, Conflux, Return to Ravnica, Battle for Zendikar, Eventide, Saviors of Kamigawa
thewoodcutter
7 jaren geleden
@Fullmoonie: je hebt slechts 23 boosters genoemd...

Overigens heb ik ze even naast elkaar gelegd: variatie genoeg (25% was anders: dwz 18 overlap, 6 die de een heeft, maar de ander niet), maar wel consequent ook van de laatste sets (en dat is niet erg, want het oude spul is gevarieerd genoeg). Ben benieuwd of jullie nog spectaculaire pulls hebben.
 bijgewerkt door thewoodcutter 7 jaren geleden
fullmoonie
7 jaren geleden
Ik was inderdaad Oath of the Gatewatch vergeten te noemen.
Doyle
7 jaren geleden
Ongeveer 20-30 euro voordeel t.o.v. het los kopen van de boosters bij de BoM. Chaos drafts zijn altijd leuk om te doen tho ^^
fullmoonie
7 jaren geleden
Vergeet niet dat er ook prijssupport bij zit
Doyle
7 jaren geleden
Owja! Nog wat leuks als pricesupport? Dan loopt het voordeel al snel op naar 50 euro gok ik Best aardig dus ^^
fullmoonie
7 jaren geleden
Een Treasure Pack en een Bazaar of Magic Scoreblock.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden (Even linkjes gemaakt :))
MagnusMagicus
7 jaren geleden
The story of Jace

RadioDragon
7 jaren geleden
Hahahaha, het klopt wel ^^
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top