Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik kreeg net een mooie regelvraag .

Er ligt een Sprouting Phytohydra in het spel en ik speel een Vesuvan Doppelganger om die te kopieren. Daarna krijgt mijn Doppelganger 1 damage. Krijg ik dan een blauw Phytohydra token die elke upkeep in een ander creature kan veranderen en zelf ook weer blauwe Phytohydra tokens maakt?

Jep
paulerikedelman
7 jaren geleden
Dat is altijd leuk

Doet me denken aan de keer dat ik een creature op een artifact equipte..
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik ben benieuwd hoe je dat voor elkaar kreeg, want dat kan helemaal niet

Wat wel mogelijk is, is dat je een Planeswalker hebt die een Planeswalker equipped heeft. Ik visualiseer dat altijd alsof de ene op de rug van de ander is gesprongen

Speel Mycosynth Lattice. Speel Bludgeon Brawl. Speel een Planeswalker (laten we zeggen Ajani, Mentor of Heroes). Speel Gideon Jura. Maak van Gideon een creature. Equip Ajani (want die is nu een Planeswalker Artifact - Ajani Equipment ) op Gideon!

Dat zie ik voor me als die scene in Star Wars waar Yoda op de rug van Luke zit tijdens zijn training
paulerikedelman
7 jaren geleden
Ik zal het uitleggen.

Ik had op het veld een Haunted Plate Mail. Ik gebruikte de ability, dus het werd een 4/4 spirit.
Toen kwam er een Mercurial Pretender in het spel voor mij, en ik copyde de Haunted Plate Mail, maar het werd de equipment, niet de 4/4 spirit omdat hij de kaart copied zoals hij geprint is.

Toen equipte ik de Haunted Plate Mail, die dus een 4/4 spirit was, met de Mercurial Pretender, die dus een equipment was.

Zelfs de judge raakte ervan in de war
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ah ik snap het! Erg cool . Al heb je nu niet een creature op een equipment equipped maar een equipment equipped op een creature, want het creature was geen creature meer maar een equipment en het equipment was geen equipment meer maar een creature!

Ok, ik neem het "erg cool" terug. Dat is echt frickin' hilarisch .
Eclavyrr
7 jaren geleden
In het kader van Game of Thrones de volgende kaart.

Spoiler Alert!
Deze aub niet openen als je niet up to date bent met Game of Thrones!
Dwergkip
7 jaren geleden
Haha, nice
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Heel cool . Ik vond trouwens de IKEA versie ook hilarisch . Ook niet kijken als je niet bij bent met Got .
Waus
7 jaren geleden
Hahaha grappig!

Sowieso wel Mind Blowing episodes dit seizoen!

Hodor!!
paulerikedelman
7 jaren geleden
The Feels
Dordledum
7 jaren geleden
Vanavond met 6 man Draftbox Chaos Draft aanbreken.
RadioDragon
7 jaren geleden
oeh, laat je het achteraf weten hoe het gegaan is?
Dordledum
7 jaren geleden
briljant, maar vermoeiend. Spitting Image en Liliana, Heretical Healer waren de bommen van de avond.

Speelde zelf met Niv-Mizzet, the Firemind, Crag Puca en Sakashima the Impostor, maar ze werden elke keer gecounterd, dus heb ze de hele avond niet in spel gehad. We trokken heel veel burn en counters, was echt extreem.

Geen briljante combo's verder, maar wel veel gave plays.
Shinn88
7 jaren geleden
dan gaan we hier maar gezellig verder
Dwergkip
7 jaren geleden
Inderdaad xD We hebben toch niks beters te doen
Shinn88
7 jaren geleden
Hahaha.. dus jij bent er 16 juli ook
Dwergkip
7 jaren geleden
Yepp
Grote kans, tenzij de vakantie dan gepland wordt. maar ik probeer er omheen te plannen
Shinn88
7 jaren geleden
oke leuk ...
lijkt me leuk zo al die magicers tezien.. tis namelijk mijn eerste keer dat ik aan zo iets mee doet.. maar we gaan het zien.. gelijk 9 mensen mee nemen zo dat ik niet alleen ben xD
Dwergkip
7 jaren geleden
Slim, ik was vorige keer wel alleen, gelukkig wist ik dat kevin er ook alleen was. Dus ben met hem de noob gaan uithangen XD
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Goed plan, al zijn er altijd mensen die je willen helpen met je deck (zeker nadat de game is afgelopen). Veel plezier alvast!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top