Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

Psychoboy
7 jaren geleden
Tot nu toe veel inlog problemen gehad en een aantal keer de server melding.
Wel te begrijpen nu het wereldwijd een hype is
Twigwalker
7 jaren geleden
Quote:
Pelgrim1994 07-07-2016 om 20:36
Ik speel het ook, ben lvl 6 maar heb wel vaak problemen dat het vast loopt en meldingen dat de servers overbelast zijn. Hebben jullie dit ook?


Ja het werkt niet altijd helemaal vlotjes, maar ik stoor me er niet heel erg aan. Het is wel te begrijpen en zal op een gegeven moment wel beter gaan.
JEV
7 jaren geleden
Ik kan het niet vinden in de Android Play Store.. Is het alleen voor iPhone?
Psychoboy
7 jaren geleden
De app is officieel nog niet uit voor Nederland, de apps die nu gebruikt worden zijn onder andere voor Australië.
Doyle
7 jaren geleden
Las zelf laatst dat ze, omdat het region locked is, weleens users zouden kunnen bannen wegens (nu nog) illegaal gebruik. Heb het voor de zekerheid maar verwijderd en wacht wel ff tot het officieel uit is in de Benelux.
 bijgewerkt door Doyle 7 jaren geleden
Shinn88
7 jaren geleden
ik heb al 2x een Ratata gevangen xD en een Charmender.. gaat lekker
Asula
7 jaren geleden
Hier ook geïnstaleerd, helaas nog niet veel kunnen vangen. Level 3 momenteel
Bassiuz
7 jaren geleden
Oeh! Pokemon Go-ers! . Ik ben nu bijna lvl 8, en ben owned Gymleider op Station Weert. Go Team Blauw
Asula
7 jaren geleden
Bij mij om de hoek zit een gym, zal eens kijken of ik daar binnenkort eens wat schade aan kan richten
Eclavyrr
7 jaren geleden
Hm, ik heb spontaan mijn lunch geskipt toen er volgens ene collega een Grimer in de Toscaanse Wraps zat. Toch maar even langs de Appie gelopen.

Hoe komen jullie trouwens aan de game, in mijn Appstore is deze nog niet te vinden.
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
Shinn88
7 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 08-07-2016 om 12:36
Hm, ik heb spontaan mijn lunch geskipt toen er volgens ene collega een Grimer in de Toscaanse Wraps zat. Toch maar even langs de Appie gelopen.

Hoe komen jullie trouwens aan de game, in mijn Appstore is deze nog niet te vinden.


Alles Illegaal
Eclavyrr
7 jaren geleden
Ah, kijk. Ik zit met een werk telefoon dus ik kan beter nog even wachten dan.
Shinn88
7 jaren geleden
wordt volgens mij gehost vanaf Australië..daar is die al uitgekomen geloof ik.
 bijgewerkt door Shinn88 7 jaren geleden
thewoodcutter
7 jaren geleden
Ik vond dit op vice...
http://thump.vice.com/en_us/article/pictureplane-magic-the-gathering-deck-cards-interview
Best wel leuke kaart ideetjes...

En op twitter kun je dit kopen, maar dat is denk ik niet helemaal in de haak, dus dat zal ik er niet bij linken.
BrickFace
7 jaren geleden
Volgens best veel mensen is Dratini moeilijk te verkrijgen maar bij mij spawnen ze redelijk vaak. Ik heb er nu een ( de andere zijn gespawnd toen ik nog geen data had)
JEV
7 jaren geleden
Weet niet of het toeval is, maar ik woon naast de power plant van de TU en kom allemaal Magnemites tegen.
BrickFace
7 jaren geleden
Ooooh, ik heb een squirtle en een pikachu gevangen
Thomasvdk
7 jaren geleden
In zoetermeer zit iedereeen bij team rood of blauw. En ja hoor ik zit in team geel.
Doe tenminste nu wel weer iets aan mijn conditie
 bijgewerkt door Thomasvdk 7 jaren geleden
Shinn88
7 jaren geleden
Team Blauw wij gaan heel Spijkenisse Overnemen
Doyle
7 jaren geleden
Ik heb expres geel genomen, juist omdat zowat iedereen hier blauw is. Meer kans op het overnemen van gyms ^^
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top