Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik kwam een leuke snelle Magic variant tegen die je in een paar minuten kunt spelen. Ik heb hem vertaald en op de Bazaar neergezet: Top Decking.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Magicthegardener
7 jaren geleden
weet niet of jullie al iets van hebben gehoord of gelezen, of zelf al achter zijn gekomen maar er schijnt met nieuwe Eldritch Moon dat meeste mythic uit een soort pack komen.het is verschillend per boosterbox

Bron: Reddit
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden (linkje netter gemaakt)
JEV
7 jaren geleden
Heb je nog voorbeelden van constructed decks, Magnus? Lijkt mij wel leuk voor tussen limited games in.

En, interessante correlatie! Misschien kan de Bazaar een en ander testen.
Jeff
7 jaren geleden
Quote:
Magicthegardener 25-07-2016 om 18:21
weet niet of jullie al iets van hebben gehoord of gelezen, of zelf al achter zijn gekomen maar er schijnt met nieuwe Eldritch Moon dat meeste mythic uit een soort pack komen.het is verschillend per boosterbox

Bron: Reddit


Ik heb dit wel gelezen ja; een beetje schandalig. Het is echter wel zo* dat dit niet zo is voor Europese boosterboxen; dus hier in Europa zitten we goed wat dat betreft.

* Anecdotisch bewezen door enkelen in datzelfde topic, alsmede mijzelf. Geen groot bewijs.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Quote:
JEV 26-07-2016 om 01:07
Heb je nog voorbeelden van constructed decks, Magnus? Lijkt mij wel leuk voor tussen limited games in.


Nee, maar het maakt volgens mij echt niet uit. Grote effecten maken het spel sneller, dus je kunt volgens mij ook gewoon een Commander deck pakken . Heb het zelf nog niet getest, maar het klonk wel erg leuk!
robbertvanderkleij
7 jaren geleden
Hebben jullie de story van gistermiddag gelezen? (hier te vinden)

Ik had wel even een 'holy shit'-momentje...
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Oh ik heb net ongeveer hetzelfde gepost bij Imprisoned in the Moon .


Edit: Oh cool, Christopher Rush, de artiest van Black Lotus is vereeuwigd in World of Warcraft. Christopher is onlangs overleden, vandaar vermoedelijk het tribuut aan hem:



Er zijn nog een paar plaatjes van de screenshots als je met hem praat, die kun je hier vinden.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
Dat is zeker cool!

Ik zat net te mijmeren hoe bijzonder het is dat ik voor mijn gevoel oneindig plezier aan dit spelletje beleef (Magic, niet WoW).

Het verbaast me oprecht, kan uren zoet zijn en nog verveelt het niet.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Heel herkenbaar .
thewoodcutter
7 jaren geleden
Nieuwe Star Wars Rogue One trailer https://www.youtube.com/watch?v=frdj1zb9sMY
 bijgewerkt door thewoodcutter 7 jaren geleden
Epiphanes
7 jaren geleden
Oeh, dat ziet er wel weer heel gaaf uit! Kan niet wachten!
Psychoboy
7 jaren geleden
Darth Vader!
Las op internet dat hij een scene heeft waar **** *** **** **** **** ******* **** **** force... Ik kan echt niet wachten om deze film te zien.
Noem het uitmelken of slim geld verdienen van Disney maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg Star Wars films uitkomen van de kwaliteit van deel 7
 bijgewerkt door Psychoboy 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
Dude! Spoilers!
Psychoboy
7 jaren geleden
Geruchten, geen spoilers aangezien de film nog niet eens uit is
Maar ik pas het aan....
ebonpraetor
7 jaren geleden
Hopelijk is dit eindelijk eens een goede star wars film... (duikt weg voor diverse vermoedelijk hieronder volgende commentaren )
Psychoboy
7 jaren geleden


 bijgewerkt door Psychoboy 7 jaren geleden
Psychoboy
7 jaren geleden
Tijdens het maken van een Phelddagrif EDH deck vroeg ik mij af of er een officiele volgorde is van mana kleuren?

Phelddagrif heeft
Maar de andere kaarten hebben die kleuren in een andere volgorde

Rafiq of the Many
en

Progenitor Mimic
Mirari's Wake

Is de volgorde op Phelddagrif verouderd en heeft Rafiq de juiste?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Er is wel een volgorde en die pas na Alliances bepaald. Maar er wordt ook wel eens vanaf geweken, o.a. in het Tarkirblock. In principe wordt gevolgd, maar er zijn wat extra regeltjes en uitzonderingen.
RadioDragon
7 jaren geleden
ik houd meestal de volgorde aan die op mijn commander staat. maar bijvoorbeeld bij wedge coloured commanders kan je de dual landjes zo neer leggen dat je een mooi spectrum krijgt aan kleuren. bijvoorbeeld met temur heb je:
Simic Guildgate, Izzet Guildgate, Gruul Guildgate. misschien een beetje ocd van me, maar zo sorteer ik het altijd. ^-^
 bijgewerkt door RadioDragon 7 jaren geleden
Taacoo
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 28-07-2016 om 12:17
Oh ik heb net ongeveer hetzelfde gepost bij Imprisoned in the Moon .


Edit: Oh cool, Christopher Rush, de artiest van Black Lotus is vereeuwigd in World of Warcraft. Christopher is onlangs overleden, vandaar vermoedelijk het tribuut aan hem:



Er zijn nog een paar plaatjes van de screenshots als je met hem praat, die kun je hier vinden.


Mooi! Heb deze nog niet gezien. Ik ga vanavond gelijk een bezoekje brengen. Blizzard blijft echt het beste bedrijf ooit als het gaat om easter eggs e.d.

De leukste vind ik nog steeds de Pandaren "Adele". Die rolt door een vallei die Widening Deep heet .... *Badum-Tss*
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top