Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

Jeff
5 jaren geleden
Sterker nog, voor squee bestond de interactie al met Eternal Scourge, alhoewel het wel lastig is die onder de binding te krijgen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Voor als het vakantiegeld binnen is, of alvast voorgenieten voor de zomer, is er nu de Mystery Gift Box - Summer 2018!


Mystery Gift Box - Summer 2018
Vargvik
5 jaren geleden
Ik zit er over na te denken om een event deck o.i.d. te kopen om te gebruiken als "basis" vintage/standard/modern deck waar ik eventueel nog lekker aan kan sleutelen. heeft iemand iets om aan te bevelen?
 bijgewerkt door Vargvik 5 jaren geleden
sibrand
5 jaren geleden
De Challenger Decks zijn een hele goede stap naar standard
Vargvik
5 jaren geleden
Quote:
22 minuten geleden
De Challenger Decks zijn een hele goede stap naar standard


Nog een specifiek deck wat er uit springt ?
n4ppy
5 jaren geleden
Het is meer wat jij leuk vindt Ik zelf heb het deck gekocht maar als jij niet van counters houdt dan vindt je er nix an
Vargvik
5 jaren geleden
Quote:
21 minuten geleden
Het is meer wat jij leuk vindt Ik zelf heb het deck gekocht maar als jij niet van counters houdt dan vindt je er nix an


ziet er interessant uit heb zelf nog aardig wat groene & zwarte liggen dus zou er ook nog mee kunnen sleutelen.
Gijsneus
5 jaren geleden
Heeft iemand hier de website paraat waar je kaartnamen met één druk op de knop kan voorzien van de kaartlinkjes?
Gijsneus
5 jaren geleden
Dank u!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Afgelopen weekend was de Grand Prix in Las Vegas. Een van de mensen die daarheen zou gaan was Wedge, een Youtuber met een bekend kanaal: TheManaSource. Hij is ernstig ziek geworden in Las Vegas en moest daar direct geopereerd worden en hij ligt daar nu nog in het ziekenhuis.

Hij had geen healthcare en zoals jullie weten is dit abominable geregeld in de VS, dus hij mag een rekening van 150.000 tot 200.000 dollar verwachten. Zijn familie is daarom een GoFundMe gestart, waarbij ze hopen op de hulp van anderen om dit deels te kunnen bekostigen. Ik heb ook een klein steentje bijgedragen:



Als je wil, kun je ook iets doneren hier: https://www.gofundme.com/anthony039s-emergency-surgery-help

Je hebt wel een creditcard nodig, het kan niet met PayPal of iDeal. Hoeft niet, voel je absoluut niet verplicht. Ik wilde het alleen delen
Gijsneus
5 jaren geleden
Zag dit plaatje en moest aan een magickaart denken:

 bijgewerkt door Gijsneus 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Zo te zien was ik niet de enige
Sunitram
5 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
Afgelopen weekend was de Grand Prix in Las Vegas. Een van de mensen die daarheen zou gaan was Wedge, een Youtuber met een bekend kanaal: TheManaSource. Hij is ernstig ziek geworden in Las Vegas en moest daar direct geopereerd worden en hij ligt daar nu nog in het ziekenhuis.
...


Jeumig, hier schrik ik wel van zeg! Hij en SaffronOlive zijn toch wel zo'n beetje m'n favoriete Magic YouTube celebs. Zal vanavond wel even een donatie doen!
Dordledum
5 jaren geleden
Weer eens het belang van een goede verzekering. Gelukkig is het in Nederland verplicht om verzekerd te zijn en zijn de kosten hier ook een stuk lager.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ja, wat dat betreft mag je in je handjes klappen dat het hier zo goed geregeld is. Ik heb een kleine donatie gedaan, aangezien ik zijn video's best vaak volg.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Afgelopen woensdag gingen mijn vrouw en de vrouw van Tactician samen borrelen, dus de perfecte gelegenheid om een avondje Commander te spelen .

Tactician speelt niet heel regelmatig, dus ik heb mijn decks meegesjouwd en we hebben met mijn deck tegen elkaar gespeeld.

Game 1: Firesong and Sunspeaker vs Muldrotha, the Gravetide
De koeien kwamen niet echt op gang en Muldrotha heeft Tactician afgemaakt met Commander damage. De kracht van Tatyova, Benthic Druid was zeer aanwezig in dit spel. 1-0 voor mij!

Game 2: Firesong and Sunspeaker vs Breya, Etherium Shaper
Een rematch voor de Battle Cattle! Dit keer ging het iets voorspoediger en veel, veel Thopter tokens hebben het leven gelaten . Wat wel heel jammer was, was dat ik Teshar, Ancestor's Apostle had gespeeld en de beurt erna genoeg mana om Skullclamp en Breya te casten, die beide Teshar zouden triggeren en mijn Thopter Engineer en Master Trinketeer terug zou halen waardoor ik Breya en 3 2/2 Thopters met haste zou hebben....maar ook Teshar legde het loodje.
Uiteindelijk, na een Time Spiral, had Tactician een hand zonder removal en kon ik hard genoeg doordrukken om de win te bezegelen. 2-0!

Game 3: Ezuri, Claw of Progress vs Odric, Lunarch Marshal
De koeien gingen terug op stal, en Ezuri werd ingezet tegen Odric. Beide decks zijn vrij licht in hun removal suite, dus uiteindelijk lag aan de ene kant Ezuri, Claw of Progress en een Tendershoot Dryad die aan de lopende band Saproling tokens aan het bouwen was en Experience Counters aan het binnenharken was. Ik aan de andere kant had Odric liggen die elke combat het team vigilance, double strike en indestructible gaf. Dat was een lichte stand-off, maar toen pakte ik Wurmcoil Engine en toen was het wel over . 3-0!

Game 4: Queen Marchesa vs Mairsil, the Pretender
De witte dame tegen de zwarte koning . De Queen kwam, zag en overwon. Mairsil had wat mana issues en kon een tijd lang de boel tegenhouden met een Mischievous Poltergeist, maar toen kwam er een Warmonger Hellkite en moest de Poltergeist aanvallen...en werd Mairsil overweldigd door aanvallende draken en moordenaars. 3-1!

Game 5: Gonti, Lord of Luxury vs The Mimeoplasm
Gonti kwam, zag, verdween, kwam weer terug, ging weer, kwam nog een keer en nam toen een Panharmonicon mee en Gonti speelde met het halve Mimeoplasm deck. Het werd nog wat ingewikkelder toen The Mimeoplasm een kopie werd van Gonti, waardoor we beide met elkaars kaarten aan het spelen waren, maar uiteindelijk was een hardcasted Minion of Leshrac door Gonti (die uit het deck van Ooze your daddy kwam) teveel voor Ooze the Boss en ging hij tenonder aan zijn eigen creatures. 3-2!

Het was erg leuk om mijn eigen decks zo in actie te zien en om mee te winnen en van te verliezen

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Vandaag weer eens een keer FNM gespeeld bij de Bazaar! Was weer gezellig als vanouds! Ik had BryceK meegenomen die net als stefke78 (die er ook was) in mijn speelgroep zitten en ik heb bazmagicmarty en Macavity1988 ontmoet en even mee gekletst! En natuurlijk ook met vrienden Jeff en Amanda gesproken!

Ik was aan het draften, en ik had wel wat lifegain dingen, maar de payoffs kwamen maar niet en ik eindigde in Aggro. Eerste ronde gewonnen, tweede verloren en derde kreeg ik een bye, wat me een verbazende 5e plek van de 28 deelnemers opleverde . En twee boosters .
LeKrutes
5 jaren geleden
Leuke verhalen Magnus.
Krabbel
5 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Ik was aan het draften, en ik had wel wat lifegain dingen, maar de payoffs kwamen maar niet en ik eindigde in Aggro.


Moest dat Aggro voorstellen?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top