Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

Sunitram
5 jaren geleden
Lol!

Over de Orzhov gesproken; laatste keer dat we van Teysa, Orzhov Scion... ehm... Teysa, Envoy of Ghosts hadden gehoord zat ze best wel in het soort situaties dat bij 'walkers de Spark doet ontbranden. Teysa, Planeswalker coming this block?
Dordledum
5 jaren geleden
Haha, gisteravond ook tegen Gijsneus gespeeld met zijn cube en hij had weer Black Lotus en Eureka in zijn deck!

Had zelf een erg leuk (al zeg ik het zelf) instant/sorcery-speed deck, met een paar counters (Force of Will/Remand), wat kleine burn spells, twee planeswalkers (Dack Fayden/Ral Zarek) en een paar leuke truukjes (Show and Tell/Through the Breach) om wat dikke beesten neer te leggen (Consecrated Sphinx/Frost Titan/Torrential Gearhulk/Kozilek, Butcher of Truth)

Uiteindelijk 2/1 verloren, want ik maakte in de laatste pot twee erg domme plays achter elkaar. ten eerste vergat ik om Gijsneus' Acidic Slime te counteren terwijl ik Remand op hand en de mana open had ten koste van mijn Torrential Gearhulk.

En daarna had Gijs me op mijn kop getimmerd met zijn Mirage Mirror, die even Emrakul, the Aeons Torn was, zodat ik bijna geen permanents meer had. En ik speelde vrolijk zonder na te denken over de Mirage Mirror de volgende beurt via Show and Tell mijn Kozilek, Butcher of Truth het spel in. Vanzelfsprekend werd de Mirage Mirror dan ook een Kozilek, Butcher of Truth, maar dan zonder summoning sickness en die viel mij aan zodat ik geen permanents meer had en 12 schade kreeg, dood.

Wel een erg mooie ervaring, zou graag ook een keertje aanschuiven als er weer een draftavondje mee gedaan wordt.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Leuke verhalen
Gijsneus
5 jaren geleden
Quote:
4 uur geleden
Haha, gisteravond ook tegen Gijsneus gespeeld met zijn cube en hij had weer Black Lotus en Eureka in zijn deck!

Puur toeval :-)
Quote:
4 uur geleden
Had zelf een erg leuk (al zeg ik het zelf) instant/sorcery-speed deck, met een paar counters (Force of Will/Remand), wat kleine burn spells, twee planeswalkers (Dack Fayden/Ral Zarek) en een paar leuke truukjes (Show and Tell/Through the Breach) om wat dikke beesten neer te leggen (Consecrated Sphinx/Frost Titan/Torrential Gearhulk/Kozilek, Butcher of Truth)

Was een mooi deck! Moest er helemaal omheen spelen.
Quote:
4 uur geleden
Wel een erg mooie ervaring, zou graag ook een keertje aanschuiven als er weer een draftavondje mee gedaan wordt.

Dat gaat goedkomen! Mochten er hier op de BoM nog meer mensen zijn die ooit een keer mee willen doen dan wil ik wel een keer wat organiseren. PM me maar ;-)
rwerts
5 jaren geleden
Even als test of ik dit snap
Reynaerd
5 jaren geleden
Is de test gelukt?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik ben ook heel benieuwd .
Dordledum
5 jaren geleden
Er staat weer een Magic Survey op de wizards pagina.

Ik knapte zelf alleen af toen ze vroegen hoeveel ik aan welk specifiek type Magic product heb uitgegeven, alsof ik dat ga bijhouden.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Kijk nou eens wat gaaf!

Ik heb voor mijn verjaardag (al is dat pas over een maandje ) van een collega die ook Magic speelt een Lord Magnus playmat gekregen



Hoe gaaf!
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Vet! nu nog de helm
MarcelN
5 jaren geleden
Wat vet!

Ben wel heel benieuwd waar hij die heeft laten maken! Heb zelf ook een paar ontwerpen gemaakt voor playmats, wil ik er wel 1 of 2 van laten maken
LeKrutes
5 jaren geleden
https://www.inkedgaming.com

Is volgens mij ook de website die tolarian communty collega aanraad.

Btw: magnus supervette mat.

Ik ben erg blij met mijn mtgo black lotus.
https://scryfall.com/card/vma/4/black-lotus
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Morph
5 jaren geleden
Uit de Heroes of The Realm Serie is weer een nieuwe kaart bijgekomen:



Let wel, deze is dus niet legaal in welk formaat dan ook, heeft een andere achterkant, en is een kado'tje voor wizard medewerkers.

Hij lijkt me wel ontzettend stoer als Commander
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Even ter referentie: "M'Odo" is natuurlijk gewoon MODO, oftewel Magic Online Digital Objects, oftewel: gewoon Magic Online .

De ability is die van een van de avatars die je daar hebt, waar een heel format omheen draaide. Waarbij je alleen maar kaarten discard elke beurt en random creatures krijgt
RonnieB
5 jaren geleden
Quote:
5 uur geleden
Uit de Heroes of The Realm Serie is weer een nieuwe kaart bijgekomen:

[]

Let wel, deze is dus niet legaal in welk formaat dan ook, heeft een andere achterkant, en is een kado'tje voor wizard medewerkers.

Hij lijkt me wel ontzettend stoer als Commander


Wel lastig tappen
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Supermooi: een terugblik op een van de allereerste Magictoernooien op video opgenomen, met commentaar van BDM en Marshall Suthcliffe. Ongesleevede Mox Rubys die hard geschud worden, een Black Lotus zonder sleeve die zonder veel subtiliteit in een graveyard beland, nineties kleding en nerds alom, GE-WEL-DIG
AncientOne
5 jaren geleden
Een soortgelijke video uit de begintijd (dit keer lente 1994), met Richard Garfield in actie!
AncientOne
5 jaren geleden
En deel 2.
(in het commentaar merkt iemand terecht op dat het interessant is, dat Richard Garfield zijn kaarten naar links tapt!)
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
JEV
5 jaren geleden
Quote:
10 uur geleden
Supermooi: een terugblik op een van de allereerste Magictoernooien op video opgenomen, met commentaar van BDM en Marshall Suthcliffe. Ongesleevede Mox Rubys die hard geschud worden, een Black Lotus zonder sleeve die zonder veel subtiliteit in een graveyard beland, nineties kleding en nerds alom, GE-WEL-DIG

Leuk om te zien! Snap best dat er nog geen sleeves omheen zaten, het is ze vergeven Iik vind het vooral leuk om te zien dat ze speltechnisch zoveel misplays maakten en dat de winnaar klaagt dat zijn deck gekopieerd/gejat is (netdecken bestond nog niet, maar hij had al eerder tegen hem gespeeld).
Dordledum
5 jaren geleden
Iets totaal anders, mijn spelgroep is momenteel helemaal in de ban van Gloomhaven!

Een duur spel, maar zoveel waarde voor je geld. Denk Heroquest meets D&D voor volwassenen, een echte dungeon crawler met een gigantische campaign setting erachter. Een heel erg goed uitgewerkt spel.

Ik kan het iedereen aanraden.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top