Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Chat topic

BuidingMage
5 jaren geleden
Je bent het haakje van de url 'tag' vergeten te sluiten
JEV
5 jaren geleden
Ik zag deze ook op Reddit voorbij komen. Meestal vind ik deze serie niet heel interessant, maar deze heb ik met veel plezier gekeken! Leuke decks en hij kan best veel en goed erover vertellen. Unsleeved Mox ook..

Dit is de link: https://www.youtube.com/watch?v=04fipuaUCe4
Roks1983
5 jaren geleden
Ik zou ook wel zo'n doos met oude kaarten willen vinden op zolder Helaas ben ik daarvoor pas te laat begonnen met Magic... Toch leuk om iemand na al die tijd nog zo enthousiast te zien.
Shish
5 jaren geleden
Wauw wat een gave ervaring van die gast, lijkt me echt leuk om ook zulke herinneringen op te bouwen. Ook wel gaaf zijn al die oude kaarten, en hoe waardevol die ondertussen ook (nog) zijn, supergaaf.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Gisteravond Commander gespeeld, drie potten met Tudou en Whulsbergen. Tudou wilde toen Dominaria uitkwam een Firesong and Sunspeaker deck maken, maar ik ook. Ik ben sneller aan het bouwen gegaan en toen heeft hij het laten zitten. Echter, hij wilde het toch proberen, dus toen hadden we afgesproken dat we dat deck tegelijkertijd zouden spelen . En ik zat al een tijd over Brudiclad, Telchor Engineer na te denken en toen zei Tudou dat hij een Brudiclad deck had gemaakt van kaarten die hij thuis had liggen! Dus heb ik dat ook maar gedaan, en hebben we afgesproken dat we de tweede game beide met Brudiclad zouden spelen

De eerste pot was dus F&S, F&S en Tuvasa the Sunlit. Het ging allemaal lekker heen en weer, Tuvasa was als een gek kaarten aan het pakken, wat minder prettig was omdat er ook een Psychosis Crawler met een Vow of Wildness erop lag. Die was dus constant ergens tussen de 8/8 en 10/10 en beide Firesong decks waren feitelijk burn decks....en probeer maar eens even 8+ damage ergens op te doen...gelukkig lukte het me om hem te slopen en toen beide F&S online waren rampten wij beide ons leven ook weer hard omhoog. Uiteindelijk, na veel moeite, castte ik een Comet Storm van 8 op Tuvasa, Whulsbergen en de F&S van Tudou met een F&S online en een Repercussion op de battlefield waardoor ik whulsbergen zou slopen en klaar zijn om de volgende beurt te winnen! Echter, Tudou reageerde....door OOK een Comet Storm te casten en daarmee mijn F&S o.a. te slopen! Daardoor kreeg hij wel een bak leven en ik niet en daarna moest ik de beurt aan hem doorgeven en hoekte hij me van tafel. Allemaal eikels, die F&S spelers .

Pot twee was Brudiclad vs Bruciclad vs Meren of Clan Nel Toth. Ik had een vliegende manaramp start en Brudiclad lag beurt 3, maar ik had nog geen coole tokens. De andere Brudiclad ging heel langzaam en we moeten alle zeilen bijzetten om Meren tegen te houden. Die was synergetisch als een malle en bijna niet te stoppen. Zelfs doen ik een It That Betrays van Meren onder mijn Mimic Vat wist te stoppen, een It token kon maken, die equippen met Helm of the Host en Meren met 2 It's aan te vallen was dat niet genoeg en uiteindelijk, ondanks dat de ander Brudiclad mijn Blasphemous Act tweemaal uit mijn graveyard had gecast om alles te slopen, was het niet genoeg en behaalde Meren de overwinning.

Nog even een laatste pot gedaan waarin ik Breya, Etherium Shaper Thopter tribal speelde vs Kresh the Bloodbraided vs Hapatra, Vizier of Poisons. Daar was ik heel cool met allemaal leuke Thoptertjes, maar Hapatra had allemaal -1/-1 counters en Kresh had een Deathbringer Thoctar liggen die als een malle alle 1/1tjes constant afknalde waardoor ik niet echt op gang kwam . Die pot hebben we niet uitgespeeld want ik ging naar huis, maar ik had 'm in ieder geval niet gewonnen .
Shish
5 jaren geleden
Klinkt als heftige potjes commander haha, maar dat is vaak ook het leuke
Morph
5 jaren geleden




Nieuwe Art voor Lightning Bolt.
Deze kunt je winnen/krijgen tijdens Grand Prix. Maar hoe en wat precies is me niet helemaal duidelijk.
Jeff
5 jaren geleden
Ik begreep dat het de nieuwe GP promo is. Foil voor main event en non-foil voor de grotere side-events (aka: PTQ's)
Dordledum
5 jaren geleden
Ik vind het interessant dat het 001/006 is, wat zijn de andere 5?
thewoodcutter
5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Ah, foil basics, altijd leuk!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Afgelopen week Sinterklaas gevierd met vrienden, kreeg ik als cadeau 2 Booster Battlebond en 2 Booster Conspiracy: Take the Crown:



De inhoud was niet echt verkeerd



Daretti, Ingenious Iconoclast, Archfiend of Despair, Luxury Suite foil en Beast Within foil


En compleet ongerelateerd heb ik gisteren dit vast mogen houden

Magicfreak
5 jaren geleden
Wauw! Je mag wel van geluk spreken
Dordledum
5 jaren geleden
Very nice.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik was er ook wel blij mee

Voor wie blij wordt van Sliver kan ik dit melden:

Quote:
Mark Rosewater: "I have said that a known future product will have Slivers."



Bron: http://markrosewater.tumblr.com/post/181021935623/are-slivers-retired
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Ik was er ook wel blij mee

Voor wie blij wordt van Sliver kan ik dit melden:

Quote:
Mark Rosewater: "I have said that a known future product will have Slivers."



Bron: http://markrosewater.tumblr.com/post/181021935623/are-slivers-retired


Nice! Hopelijk komen er Slivers met Hexproof, Lifelink of Deathtouch op common, dat vindt mijn Pauper EDH Slivers deck helemaal niet erg
marcoboth
5 jaren geleden
!


In ander nieuws, Brandon Sanderson heeft een boek geschreven dat op Innistrad plaats vindt!
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/naming-nameless-brandon-sanderson-2018-12-12
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat is zo awesome . Ik ben groot fan van de Wheel of Time reeks van Robert Jordan, en Brandon Sanderson heeft geholpen de laatste paar delen te maken met de aantekeningen van Jordan nadat die was overleden en nu blijkt dat hij ook nog Magic speelt!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Zaterdag was de BoM Birthday Party, waar 74 hoofden een Sealed deck Two-Headed Giant toernooi speelden waarbij elk team 2 Booster Ultimate Masters, 2 Booster Eternal Masters, 2 Booster Iconic Masters en 2 Booster Masters 25 kreeg om hun decks mee te maken.

Naast 4 rondes Magic waren er ook tussen de rondes door allemaal quizzen om extra kans te maken op prijzen, en het was weer een supertoffe dag! Ik heb samen met flits gespeeld en wij zijn 1-2-1 gegaan, waardoor we net buiten de prijzen vielen (al werd de lol er niet minder om ).

Wij hadden een deck gemaakt dat snel druk kon leggen en een ramp deck dat de big guns moest leveren, waaronder Platinum Emperion. We hebben geen superdure kaarten geopend, maar ik was niet helemaal ontevreden met Day of the Dragons, Wasteland, All Is Dust en Pernicious Deed als rares, Thran Dynamo, Mindless Automaton, Myr Servitor en Echoing Courage als foils en Bloodbraid Elf en Eternal Witness als leuke uncommons.

flits had o.a. Platinum Emperion en Deathrite Shaman als rares en Faithless Looting, Brainstorm en Lightning Bolt als leuke commons.

Verder had Rody, die in een vorige leven chefkok was, een Izzit Potion gemaakt voor iedereen!



Het smaakte prima (al voel ik plots wel de behoefte om al mijn Magic kaarten naar Rody te sturen.....)

De prijzenregen op het einde heeft mij helaas gemist, maar er zijn veel mensen blij gemaakt (waaronder ook een flink aantal heel jonge spelers!) met o.a. Magic Game Night, Gift Pack 2018, boosters, bundles en Planeswalker Packs! Bazaar, bedankt! En ik kijk nu al uit naar volgend jaar, als Bazaar of Magic 10 jaar oud wordt!

En dan denk je, die oude man heeft na ruim 6 uur Magic er wel genoeg van. Maar nee, ik had voor ik van de Party wist al een avondje Magic gepland met wat vrienden, dus ik ben door naar Rotterdam gereden en heb nog twee potten Commander gespeeld met 4 vrienden. Eerste pot gewonnen met Queen Marchesa en de tweede pot deed mijn Call to the Grave in mijn Varina, Lich Queen het erg goed, aan het gezeur van mijn tegenstanders te horen .

Oh, en ik kreeg van Jan nog een Italiaanse Lord Magnus (mijn 361e ), dus de dag was helemaal perfect .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Gelukkig Nieuwjaar. Mogen er weer epische magic potten worden gespeeld.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top