Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Jij ook! Ik heb ook een apart nieuwjaarswensen topic geopend
godmod
5 jaren geleden
Happy newyear
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik en MarcelN komen zaterdag 09-03 16-03 naar de Bazaar of magic. Ik hoop dat er dan wat mensen zijn om een lekker potje commander te kunnen spelen.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden (Andere datum)
BluezamX
5 jaren geleden
16-02 of 16-03? 16-03 kom ik misschien ook even om een hoekje kijken!
LeKrutes
5 jaren geleden
9 16 maart.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Pot....precies, letterlijk precies de dag waarop ik al plannen heb (ik ga naar een Monster Truck Show, maar dat is natuurlijk ook enorm gaaf haha)
MarcelN
5 jaren geleden
Dus! Vanwege mijn gebrek aan talent op gebied van planning zijn LeKrutes en ik er de 9e, ipv de 16e
LeKrutes
5 jaren geleden
Ja Marcel het was zeker geen Strategic Planning van je.

Shish veel plezier bij de Moss Monster truck show.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Erg bedankt LeKrutes

Grote kans dat ik er 9 maart ook gezellig bij kan zijn dan
MarcelN
5 jaren geleden
https://youtu.be/0DUGg9PDnIY

Vanaf 14.16...

 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
Morph
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Vanaf 14.16...


Ok, ik kan op mijn werk geen filmpjes met geluid afspelen, wat is er zo spannend?
MarcelN
5 jaren geleden
Er wordt even gebabbeld over eventuele nieuwe Commander producten en over oude Magic characters die ze terug willen laten komen, lorewise. Ergens hoog bovenin staat Baron Sengir.. 1 van mijn favorietjes, flavorwise

Color me tickled!!
Blasty
5 jaren geleden
Ze hebben het ook over een Magic karakter dat ze willen terugbrengen... "Rebeck"? Wie weet welk figuur ze bedoelen?
sibrand
5 jaren geleden
Quote:
18 minuten geleden
Ze hebben het ook over een Magic karakter dat ze willen terugbrengen... "Rebeck"? Wie weet welk figuur ze bedoelen?

Deze : https://mtg.gamepedia.com/Rebbec
Blasty
5 jaren geleden
Dank je sibrand
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Afgelopen weekend weer eens wat Commander gespeeld, en ik had mijn Zada, Hedron Grinder er eens bij gepakt. Die heb ik recentelijk wat aangepast en ik had er nog niet mee gespeeld. Het deed het anders dan ik had verwacht, maar wel supercool

We speelden met z'n vijven, free-for-all. Ik had beurt 2 Dragon Fodder, beurt 3 Zo-Zu the Punisher en beurt 4 Manabarbs liggen, terwijl iedereen lekker traag van start ging. Dus een land spelen kost 2 leven, en land tappen voor mana levert een damage per stuk op . Na een paar beurten kwam er een Austere Command die het feestje uitblies, maar toen had ik wel iedereen van 40 terug op 20 a 30 gezet . Dat was echt awesome. En de beurt na de Command speelde ik een Harsh Mentor
Heb de pot helaas niet uitgespeeld omdat ik naar huis ging, maar ik heb wel genoten van het deck . En ik ben blij dat ik naar huis ging, want toen ik thuis kwam had ik een Whatsappie dat de Firesong and Sunspeaker speler ondertussen weer op 290 leven stond

LeKrutes
5 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden
Dus! Vanwege mijn gebrek aan talent op gebied van planning zijn LeKrutes en ik er de 9e, ipv de 16e


Ik heb ben benieuwd naar de bazaar.
Shish
5 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden
Erg bedankt LeKrutes

Grote kans dat ik er 9 maart ook gezellig bij kan zijn dan


Verdorie, morgen kan ik niet meer ben er wel overmorgen bij
TheRobinros
5 jaren geleden
On a unrelated note: ik heb net op de Modern-FNM de laatste match 1-0 gewonnen... door voor 257 aan te vallen in beurt 5 van de extra turns, met een tegenstander op 185 levens. Ik bouncede 17 Plains met Charge Across the Araba door een Realmwright. Mijn oorspronkelijke plan was hem millen (ik speel Mistveil Plains), maar we speelden te traag om dat te laten werken. Plan B was dus beatdown, van een tegenstander die de game op 300+ levens heeft gestaan. Dat was wel een van de meer epische einden aan een FNM die ik tot nu toe heb gespeeld
Morph
5 jaren geleden
Ik weet niet of dit al ergens gepost was:

Het duurt nog even, maar in October, na War of the Spark krijgen we weer een nieuwe plane:



BLogatog
 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top