Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Chat topic

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ok, ok, ik geeft wel toe dat ik gewoon had gegoogled op Magnus Magicus . Haken is zeg maar niet echt mijn ding
Morph
4 jaren geleden
Wel opvallend uit de mythic championship (Pro Tour) van afgelopen weekend.
Yuuya Watanabe Professioneel Magic speler uit de Hall of Fame is Gediskwalificeerd vanwege valsspelen

"During a deck check in round 15 of MC2 the judge staff noticed an issue with Yuuya Watanabe deck where the sleeves were the sleeves in his Urza's Powerplant were marked in a specific way. 3 Urza's Mines and 1 Urza's Tower had a different marking, and 3 Urza's Tower and 1 Urza's Mine also had a different marking. No other cards in the deck nor sideboard had any of these marks. The judge staff determined that the odd's of this happening by accident were close to non existent and disqualified w from the event. This infraction will further be investigated by the MPL according to Wizard of the Coast's representatives"

Opvallend dat zo'n speler zulke risico's neemt. Magic Carrière wellicht voorbij lijkt me?
 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Dat is best wel dom, nieuwe hobby zoeken?
BluezamX
4 jaren geleden
Tja, Wizards heeft geen geschiedenis van zwaar straffen volgens mij. Misschien een paar maanden ban en dan weer toegelaten? Community zal m nu wel haten.
Jeff
4 jaren geleden
Op het gebied van de MPL heeft Wizards wél al een (korte) geschiedenis van zwaar straffen en dat is waar naar alle waarschijnlijkheid Yuuya het hardst geraakt zal worden. Recentelijk werd (om nog niet geheel duidelijke redenen) Owen Turtenwald al uit de MPL verwijderd en ik verwacht dat dat bij Yuuya niet anders gaat zijn. Dat is een straf van minimaal $75.000; aangezien dat het salaris is voor de MPL spelers meen ik.

Bovendien ligt alles wat Yuuya al bereikt heeft (en dat is veel, aangezien zijn status als Hall of Fame speler) nu onder een vergrootglas. Heeft hij dat alles wél eerlijk bereikt?

Ik begreep dat Yuuya voor de laatste 2 of 3 rondes zelfs nog naar andere sleeves is gewisseld. Dat maakt de marked sleeves extra opvallend, aangezien de sleeves dus 'vers' zouden zijn.
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Maar waarom zou hij de Tron landen een markering hebben gegeven? Is dat deck niet ontzettend consistent in het vinden van Tron landjes? Blijft wel vreemd idd dat hij van sleeves is gewisseld.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Owen Turtlewald is verwijderd omdat hij vrouwen lastig viel. Dan lijkt zo'n straf me wel gepast. Bij Yuuya gaat het mogelijk om cheaten. Iets dat niemand bij hem verwacht had, en het wordt nu nog onderzocht. Dus tot die tijd is het nog afwachten.
AncientOne
4 jaren geleden
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
Owen Turtlewald is verwijderd omdat hij vrouwen lastig viel. Dan lijkt zo'n straf me wel gepast.


Dat is het onofficiele verhaal ja. Een officieel statement waarom was er nog niet de laatste keer dat ik zocht.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat is er ook nog niet volgens mij, maar het is zover ik weet geen geheim dat meerdere vrouwen een aanklacht tegen hem hebben ingediend. Dus ongeacht de reden van zijn 'ontslag' vind ik het absoluut terecht.
Morph
4 jaren geleden
Quote:
27 minuten geleden

Rammelend verhaal als je het mij vraagt, hij zegt "Maybe its because i tutored for them alot" Maar hij speelde slechts 4 ronden met deze sleeves. Lijkt me dat de Damage-wear wel mee zal vallen,
Daarbij ga ik er van uit dat de Judges wel heel zeker zijn van hun zaak als ze een Hall of Famer uit de top 8 van een Pro Tour halen.

We moeten even het verdere onderzoek en de officiële reactie van Wizards afwachten, maar het ziet er niet goed uit voor Yuuya.
Morph
4 jaren geleden
Voor wie het interesseert, de foto's van de Urzatron van bovenstaande staan online:
Hier
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Voor wie het interesseert, de foto's van de Urzatron van bovenstaande staan online:
Hier


Wow, dat is best opzichtig.
n4ppy
4 jaren geleden
En drie sets van verschillende "schade" aan zijn kaarten die (neem ik aan) niet op de andere kaarten te vinden was.

Je zou er bijna paranoia van worden en je deck continue filmen als het niet in je deckbox zit.
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Quote:
19 uren geleden
Voor wie het interesseert, de foto's van de Urzatron van bovenstaande staan online:
Hier


Wow, dat is best opzichtig.


Een setje rechtsonder, een setje linksonder en een setje linksboven gemarkeerd, en dan met een stalen gezicht beweren: "Maybe its because i tutored for them alot".
Yeah, sure!
Lifetime ban voor die cheater!
Thorvik
4 jaren geleden
Ik vind het maar een raar verhaal. Waarom zou zo'n grote speler zo duidelijk zijn kaarten markeren?
Zeker als hij weet dat deck checks vaak voorkomen op dit soort events/toernooien. Erg vreemd.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden
Hoi Magic vrienden!

Ik heb een heel ander soort vraag aan jullie.

Mijn vrouw heeft diabetes type 1 en gebruikt daarvoor een glucsose-sensor, die het mogelijk heeft gemaakt om veel meer controle te krijgen over haar bloedglucosewaarden. Met de sensor heeft ze veel betere bloedglucosewaardes dan zonder, waardoor ze meer energie heeft, beter kan sporten, weer kan studeren en werken, een sociaal leven kan hebben, minder stress en angst heeft, beter kan slapen, en waardoor ze een veel kleinere kans heeft op diabetescomplicaties zoals blindheid, nierfalen en zenuwschade. De sensor is dus heel belangrijk!

Echter, deze sensor wordt vaak niet vergoed vanuit de basiszorgverzekering.

Daarom is mijn vrouw een petitie begonnen om dit te veranderen. Ze heeft een complete website gemaakt met alle informatie over het hoe en waarom, inclusief vele verhalen van andere mensen met diabetes type 1.

Mijn vraag aan jullie is of jullie de petitie willen tekenen. Ze wil genoeg aandacht krijgen om ook bij Kassa of Jinek haar verhaal te kunnen doen en daarmee meer handtekeningen te verzamelen om de aandacht van de politiek te krijgen.

Elke stem helpt enorm, en als je er nog vragen over hebt kun je bij mij terecht.

Alvast hartelijk bedankt!


Een kleine update: het doel was om in 2-3 maanden zo'n 10.000 handtekeningen te halen. Nu, een maand na de start van de petitie staat de teller op 40.000 handtekeningen!

Mijn vrouw gaat de petitie binnenkort aan de Tweede Kamer aanbieden en ik ben echt heel trots op haar!
LeKrutes
4 jaren geleden
Goed bezig. Hij kwam zelfs op mijn werk mail voorbij.
Thedouwegames
4 jaren geleden
Netjes, fijn dat het veel beter dan verwacht loopt!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
39 minuten geleden
Goed bezig. Hij kwam zelfs op mijn werk mail voorbij.

Dat klinkt gaaf! Hoe? In een nieuwsbrief ofzo? Ik hoor hier heel graag details over!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top