Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Chat topic

Thedouwegames
4 jaren geleden
Die was zeker mooi ja, wel [SPOILER].
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (Even een stukje gecensureerd :p)
LeKrutes
4 jaren geleden
Was hem aan het kijken. Heerlijk om naar te kijken.
BluezamX
4 jaren geleden
Ik ben een beetje in de war, hoe hebben ze al M20 kaarten? Ik wist niet dat die eerder op Arena releasde?
Nissa333
4 jaren geleden
Dit is nou waarom ik een fan ben van angels, life gain, leuke bruikbare enchantments, mono coloured (in ieder geval in dit geval) dus geen problemen met mana, mooie art, coole flavor, flying en natuurlijk wat je ook zag in de aflevering gewoon leuke combos
JEV
4 jaren geleden
Oh wow, dat was zeker het kijken waard, mooie en interessante game! Ik heb wel een paar keer vooruit gespoeld bij het resolven van triggers. De attacker die netjes al zijn blockers afgaat is echt super grappig!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik ben een beetje in de war, hoe hebben ze al M20 kaarten? Ik wist niet dat die eerder op Arena releasde?


Ja, M20 is nu al beschikbaar op Arena. En beide heren hebben van Wizards een tijdelijk account gekregen met alle kaarten zodat ze deze coole video konden maken .
Progenitus2005
4 jaren geleden
Os het het trouwens waard die mastery pass te kopen? Ik twijfel
Ariatus
4 jaren geleden
Als je het met echt geld doet misschien niet maar ik heb zelf met alleen spelen al bijna die hoeveelheid gems dus als je een hoop speelt hoeft dat neit per se. Zelf speel ik vooral drafts voor mijn packs. Weet dan ook niet of ik het echt nodig ga hebben.
BluezamX
4 jaren geleden
Ik zit momenteel op 2500 gems door alleen te spelen. Ik twijfel echter ook, want ik weet niet zeker of ik ethisch gezien dit soort praktijken wil ondersteunen.

Heb er oa op Reddit al wat negatieve reacties over gezien. Vooral hoe mensen het zonde vinden als dat bedrijven gaan voor zulke manieren van makkelijk geld verdienen, ook als er minderjarigen het spel spelen.
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Mtggoldfish had er een leuk filmpje over op YouTube. Het is het pas waard als bij een bepaald lvl (als voorbeeld werd gegeven lvl 70) en alleen als je waarde hecht aan cosmetics. Het voordeel is dat je wel xp opbouw zonder de betaalde versie. Je krijgt dus alle extra van je voorgaande lvls in 1x. Je kan dus gewoon spelen zoals je gewend bent en net voor de nieuwe set besluiten of je het wel of niet waard vind.
Ariatus
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Mtggoldfish had er een leuk filmpje over op YouTube. Het is het pas waard als bij een bepaald lvl (als voorbeeld werd gegeven lvl 70) en alleen als je waarde hecht aan cosmetics. Het voordeel is dat je wel xp opbouw zonder de betaalde versie. Je krijgt dus alle extra van je voorgaande lvls in 1x. Je kan dus gewoon spelen zoals je gewend bent en net voor de nieuwe set besluiten of je het wel of niet waard vind.
Das mooi maar ik sluit me wel bij BigSmoke Aan..
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb superleuk nieuws om te delen!








Ik word vader!


RSelen
4 jaren geleden
Wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd samen!
Dordledum
4 jaren geleden
Hoera, wat leuk! Welcome to the club.
Blasty
4 jaren geleden
Super gaaf nieuws! Van harte jullie beiden
BluezamX
4 jaren geleden
Hoezee! Gefeliciteerd Mark
MarcelN
4 jaren geleden
Gefeliciteerd!! Geniet nog even van alle slaap!
Reynaerd
4 jaren geleden
Wat een fantastisch nieuws Mark, de Splendid Genesis is gespeeld!
TheRobinros
4 jaren geleden
Gefeliciteerd!
LeKrutes
4 jaren geleden
GEFELICITEERD!! .

Geniet nu nog van de rust .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top