Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Chat topic

BluezamX
2 jaren geleden
Heel vet ja, vooral hoe de runes omhoog komen! Krijg er Command Zone vibes van
Teruans
2 jaren geleden
Hoi allemaal,
Ik ben gestopt met Mtg en zal dus niet meer actief zijn.
De reden van mijn besluit is de 'powercreep' van sommige kaarten, het verdwijnen van blocks, vermindering van een verhaallijn, mtg beyond, en de overkill aan producten. Sommige zullen hier geen punt in zien, maar voor mij zijn dit redenen die de lol flink verpesten.
Veel plezier, geluk en gezondheid allemaal, ik hoop dat het voor jullie nog heel lang leuk blijft om magic te spelen.
Luc
2 jaren geleden
Hoi Teruans!

Jammer om te horen maar wel begrijpelijk. Als de fun voor jou eraf is moet je zeker niet door gaan. Mogelijk dat je in de toekomst toch nog eens terug komt kijken hoe het gaat!

Veel plezier met je andere / volgende hobby's!
bartist
2 jaren geleden
Yo iedereen! Ik heb een stuk geschiedenis ontdekt!.. let me explain:

Tijdens het verbouwen van m'n nieuwe huis kwamen de hulptroepen/verbouwers/mijn ouders er achter dat de vorige bewoner wat kleine dingen was vergeten. Één van die dingen had wel een heel bekend logo: MtG! Het was een oud boekje met de laatste regels van het spel (in het jaar 1996) inclusief de her-introductie van mana burn, hippe nieuwe abilities zoals Flanking, en nog een uitleg van vele termen.





Het was leuk om een stukje geschiedenis van het spel tegen te komen, en het boekje is nog in best goede staat. Geen idee wat ik er mee ga doen, maar ik vond het wel leuk om dit stukje geschiedenis tegen te komen
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ah, boekjes met regels in starter decks, the good old days .
Dordledum
2 jaren geleden
Nice! Bewaren op een mooi plekje. Magic geschiedenis inderdaad.
BluezamX
2 jaren geleden
Damn, vet! Vooral leuk om zo onverwachts tegen te komen kan ik me voorstellen
Veekeren
2 jaren geleden
Zo heb ik laatst uit nostalgie dit boek uit 1996 gekocht (plaatje van internet gejat):


Ik ben net voor Mirage begonnen, en als jonge tiener vond ik die kleine boekjes in het Engels toch wat lastig. 25 jaar geleden werden we als kinderen toch wat minder makkelijk met Engels geconfronteerd dan nu denk ik Maar dit boek is mijn "redding" geweest, het zou zomaar zo kunnen zijn dat ik zonder dit boek nooit echt begonnen was.
 bijgewerkt door Veekeren 2 jaren geleden
bartist
2 jaren geleden
Ik heb het boekje een goed doorgebladerd, alle vuiligheid eruit gehaald (zat nog wat glaswol tussen twee pagina's), en in een penny-sleeve gedaan. Ik zal er zuinig op zijn
Blasty
2 jaren geleden
Gave vondst hoor, ik heb zelf nog een hele verzameling van die boekjes in de oude kast liggen, van verschillende sets.
Speedoflight
2 jaren geleden
Wat gaaf bartist, ik hoop ook altijd met een verbouwing dat soort dingen tegen te komen. Helaas vaak alleen maar dode spinnen en muizenkeutels

Maar dit soort dingen zijn natuurlijk superleuk en helemaal als je er nog wat mee hebt ook.
 bijgewerkt door Speedoflight 2 jaren geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Hoi allemaal!

Wellicht is het jullie opgevallen dat ik afgelopen weken niet veel online was. Reden: ik ga verhuizen! Ik verwacht begin mei weer "online" te zijn, en tussendoor als ik een loos momentje heb. Maar er moet veel geschilderd en ingepakt en gepland worden, en ondertussen rent er een ventje van 2 door het huis .

Dus wees lief voor elkaar, en Jeff neemt de honneurs een beetje waar voor me .
Blasty
1 jaar geleden
Succes met de verhuizing Mark!!
Jeff
1 jaar geleden
Succes Mark! Het forum is in goede handen, ik heb van het weekend vast geoefend met de ban-knop
MitchDeBaas
1 jaar geleden
Succes Mark! hopen dat het soepel verloopt
Luctor
1 jaar geleden
Dit was natuurlijk een hint van Mark dat hij nog wat mensen zoekt die mee willen helpen met schilderen.
Luc
1 jaar geleden
Veel succes met de verhuizing Mark en tot snel!
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Quote:
7 uren geleden
Dit was natuurlijk een hint van Mark dat hij nog wat mensen zoekt die mee willen helpen met schilderen.
Nou, als er iemand in Zoetermeer woont die morgen wil helpen met poetsen...
Justian2002
1 jaar geleden
Quote:
10 uren geleden
Nou, als er iemand in Zoetermeer woont die morgen wil helpen met poetsen...


Oh wat grappig! Wellicht zie ik je nog op werk
Ik werk in Zoetermeer in een bouwmarkt, dus sounds appropriate hahaha
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik ben afgelopen dagen wel vaker bij de Gamma te vinden geweest iig
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top