Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander Deck Builder's Challenge met toffe prijzen!

MagnusMagicus
4 jaren geleden


De Bazaar bestaat 10 jaar, een goede reden om eens flink uit te pakken. Het is tijd voor een leuke deck builder's challenge waar je fantastische prijzen mee kunt winnen! Om die prijzen te kunnen verdelen, gaan we jouw skills als deckontwerper eens flink aan de tand voelen!

Speciaal voor alle Commander liefhebbers gaat het bij deze challenge om het ontwerpen van een leuk Commander deck. Gooi de houtblokken maar op het vuur en zet de warme chocolademelk alvast klaar, want we zijn op zoek naar het leukste Commander deck met een winters thema!

Prijzen
Je maakt kans op één van de drie fantastische prijzen:

1e prijs: Mystery Gift Box 2020: Deluxe ter waarde van 175 euro
2e prijs: Bazaar of Magic cadeaukaart: 25 euro
3e prijs: Bazaar of Magic cadeaukaart: 10 euro


Mystery Gift Box 2020: Deluxe met een waarde van 175 euro!


Beoordelingscriteria
De jury beoordeelt je deck aan de hand van de volgende criteria: originaliteit, speelbaarheid, synergie in het deck en synergie met de Commander en natuurlijk hoe het winterse thema in je deck is verwerkt. Het is niet nodig om een deck te maken dat in beurt 3 kan winnen, maar je deck moet natuurlijk wel een leuke pot Commander op kunnen leveren!

Een handige tip is om je thema toe te lichten in de beschrijving van het deck, daarmee is het voor de jury eenvoudiger om je deck te beoordelen.

Kans maken op het winnen van die mooie prijzen? Zo werkt het!
Als je mee wilt doen aan deze actie, zorg dan dat je je deck (zonder sideboard) voor 1 maart 2020 hebt geplaatst op Bazaar of Magic. Plaats vervolgens een reactie in dit onderwerp met een linkje naar het deck, zodat de jury je deck ook kan beoordelen. Je mag slechts met één deck meedingen naar de prijzen. Je kunt je deck tot 1 maart 2020 aanpassen; vanaf die datum staat je deelname vast.

Na de deadline zal jurylid MagnusMagicus een top 5 decks selecteren. Op deze 5 decks kan men vervolgens 2 dagen lang stemmen. Op basis van de stemmen wordt een top 3 gevormd. Daarna kiest MagnusMagicus de volgorde van de top 3 en worden de winnaars bekend gemaakt!

Heel veel plezier en succes!

Regels voor deelname:
- Alleen decks ingevoerd voor 29 februari 2020, 23.59 uur tellen mee.
- Het deck moet legal zijn in Commander. Je kunt de Banned en Restricted lijst controleren om te kijken welke kaarten niet zijn toegestaan.
- Je kunt slechts met één deck deelnemen aan deze actie. Als je meerdere decks inzendt, dan wordt je deelname automatisch ongeldig.
- De uitslag is definitief en staat niet ter discussie.
- De prijzen zijn niet inwisselbaar voor andere producten of korting.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Stalkative
4 jaren geleden
Bedoel je met "speelbaarheid" hoe leuk het is om mee of tegen te spelen of iets anders?
Nissa333
4 jaren geleden
Ik denk hoe goed je kan meespelen met een potje commander, dus of het speelbaar is tegen de meeste andere decks
Dordledum
4 jaren geleden
Hadden we niet een paar jaar geleden een deckbuilding challenge met hetzelfde thema?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Mij staat bij dat het toen Kerst was, maar als je daaruit inspiratie op kan doen, vind ik dat helemaal goed!

En het is inderdaad leuk om mee te spelen (40 basic en 39 kaarten die 8 mana kost is niet leuk om mee en niet leuk om tegen te spelen
Dordledum
4 jaren geleden
Misschien niet het meest originele gezien de opdracht, maar ik heb een (foil) snow commander deck daadwerkelijk in elkaar zitten, dus dat moet mijn entry wel zijn:
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
FabianvL
4 jaren geleden
Challenge accepted!
Panoramix
4 jaren geleden
Oh crap, wat een vreselijk leuke uitdaging! Ik weet nu al dat hier teveel tijd in gaat zitten
Hellwolf22
4 jaren geleden
Ooo intressant, geweldig idee dit!
Daretti388
4 jaren geleden
Cool! Ik ga puzzelen
thegeertfiles
4 jaren geleden
Heb wat uurtjes geknutseld maar mijn deck is klaar:
Elke winter is het weer tijd voor de Top 2000. Daarom heb ik een Top 2000 deck gemaakt.

commander
De Top 2000
door thegeertfiles9 minuten geleden
 bijgewerkt door thegeertfiles 4 jaren geleden
Daretti388
4 jaren geleden
Tijdens de feestdagen ( en de hele winter trouwens) draait alles natuurlijk om lekker eten. Vandaar:het volgende deck: ik ben er nog aan de slag mee.
Nissa333
4 jaren geleden
Hier is mijn deck


Het heeft een paar redenen waarom het kerst of winter thema is.

Feldon lijkt volgens mij op een kerstman. Een oude man met een grote baard die artifacts (cadeaus of speelgoed). Hierbij past ook het tijdelijk van ons kinderspeelgoed die er tegenwoordig is. Feldon is erg rouwig om zijn overleden vrouw (wat na het zien van Claus (op Netflix)) ook toepasselijk is.

Feldon leeft tijdens de ice age op dominaria. Hoe woont zelfs bij een glacier waar hij ook onderzoek heeft gedaan, Wat natuurlijk bij het winter thema past. Dit zie je ook terug in de landjes, het zijn Snow-Covered Mountains. Omdat het een mono colored commander is kan ik een Extraplanar Lens gebruiken. Dus naast dat de snow mountains thematisch leuk zijn, hebben ze ook een functie.

(Een kleine (heel, heel ver) vergezochte connectie met winter is in speelkaarten te vinden. Schoppen staat namelijk voor de maand winter. Daarnaast wordt schoppen ook in connectie gebracht met dood, weduwen, verlies en bedrog. Dit past dus ook erg in het verhaal van Feldon met het verliezen van zijn vrouw en zijn zoektocht om haar weer tot leven te wekken)

Als laatste vind ik bij winter ook wel passen bij (e.v.t. naasten-)liefde. Al mocht dit niet zo terug komen in het deck past het wel bij de thematische commander. De kleur rood past uiteraard ook bij liefde.
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ik heb deze, met alleen kaarten die een zo koud mogelijke uitstraling hebben.
Ik heb azorius gekozen, omdat het de kilste kleurencombinatie is. En dan zo veel mogelijk blauw en wit op de kaarten, wat een hele winterse uitstraling geeft. Jammer genoeg kon ik hierdoor Cloudblazer niet gebruiken...
 bijgewerkt door Thedouwegames 4 jaren geleden
jesse1
4 jaren geleden
Hoi, dit is mijn inzending:
commander
global warming
door jesse14 minuten geleden


Het deck laat de winter van een opgewarmde aarde zien. Geen Snowlands of Frost Lynxen dus, maar Magmasaur en een Melting. Een kleine beschrijving van het deck staat er onder, dus feel free to take a look!
Luc
4 jaren geleden
Leuke uitdaging!! Weer wat te doen de komende weken dagen uren XD.

Leuk om te zien dat er al zoveel inzendingen zijn.

Veel succes allemaal!

Hierbij mijn inzending:


De beschrijving:

De winter staat bij ons in de familie in het teken van verjaardagen en feestdagen. Met 5 verjaardagen, sinterklaas, kerst en nieuwjaar draait het bij ons veel om gezelligheid, samen zijn en natuurlijk cadeautjes!! De Naya kleuren vind ik ook het meest lijken op de feestelijke kerstkleuren.


Ik heb gekozen voor Atla Palani, Nest Tender omdat het natuurlijk leuk is om cadeautjes te geven maar nog leuker om te krijgen en al helemaal als je niet weet wat er in de pakjes (eitjes) zit. Kinder© surprise XL zeg maar

Daarnaast een winters thema aangehouden in de vorm van snow lands + permanents en dit samen gebracht tot een (op papier) werkend deck.
 bijgewerkt door Luc 4 jaren geleden
RSelen
4 jaren geleden
Mijn bijdrage voor de deck build challenge:

 bijgewerkt door RSelen 4 jaren geleden (Decknaam gewijzigd)
Nissa333
4 jaren geleden
Wat is eigenlijk de omslag afbeelding van de Deck Builders’s challenge? Welke kaart is het of is het geen kaart?
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Wat is eigenlijk de omslag afbeelding van de Deck Builders’s challenge? Welke kaart is het of is het geen kaart?


Het is Lovisa Coldeyes
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Thanks BluezamX
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top