Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander Deck Builder's Challenge met toffe prijzen!

jesse1
4 jaren geleden
het is opzich wel jammer dat Gifts Ungiven niet legal is
BluezamX
4 jaren geleden
Hier ook meteen mijn deck voor deze challenge. ! Het is gebaseerd rondom Lichtjesavond, een feestelijk en typisch winters event in Delft. Als echte Delehftenaar moet dit natuurlijk wel .
NinoVDR
4 jaren geleden
Ik heb ook een deck dat in ontwikkeling is, ik heb net het verhaal bedacht waarom het deck draait, zodat ik niet in het niets hoef te gaan vissen naar witte kaarten of snow permanents, maar zodat ik een mooi samenhangend, vooral qua flavour dan, deck heb.
commander
Koning winter
door NinoVDR2 minuten geleden
Goscalyon
4 jaren geleden
Ik ben al even druk bezig maar zal mijn deck dan inmiddels maar hier toevoegen. Hele leuke uitdaging. Ik heb het thema gebaseerd op de werkplaats van de kerstman!
gmvh1985
4 jaren geleden
Dit is mijn bijdrage voor de deck build challenge:

sibrand
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Dit is mijn bijdrage voor de deck build challenge:




Hoe heeft dit deck precies met het thema Winter te maken?
FollowTheWhiteRabbit
4 jaren geleden


Aanschouw mijn inzending Kan zijn dat ik het nog aanpas, wil deze alleen even vastleggen, voor iemand met mijn idee gaat lopen ^^

Toffe opdracht jongens!
jeromski
4 jaren geleden
Mijn winterdeck is af! In dit ijzige deck is het zaak om "Marit Lage" of "Thing in the Ice" uit het ijs te laten ontwaken. Om dit mogelijk te maken zijn er permanents/spells die dit proces proberen te versnellen. Daarnaast zijn er control spells die het spel van de tegenpartij bevriest en is er veel synergy aanwezig met snow permanents. (snowergy)

Een combo: 10 snow permanents + Marit Lage's Slumber + Muldrotha, the Gravetide = iedere beurt een Marit Lage token
 bijgewerkt door jeromski 4 jaren geleden (Je kunt een deck linken met [d]id[/d])
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Mijn winterdeck is af! In dit ijzige deck is het zaak om "Marit Lage" of "Thing in the Ice" uit het ijs te laten ontwaken. Om dit mogelijk te maken zijn er permanents/spells die dit proces proberen te versnellen. Daarnaast zijn er control spells die het spel van de tegenpartij bevriest en is er veel synergy aanwezig met snow permanents. (snowergy)

Een combo: 10 snow permanents + Marit Lage's Slumber + Muldrotha, the Gravetide = iedere beurt een Marit Lage token



Iedere beurt een Marit Lage is wel onpraktisch, aangezien ze Legendary zijn
Eclavyrr
4 jaren geleden
Mijn inzending voor de Deck Builder's Challenge

derooy89
4 jaren geleden
commander
winter frends
door derooy893 minuten geleden


ook maar is een poging doen, 1 van mn eerdere decks herbouwd voor de winter.
Reynaerd
4 jaren geleden
Toch nog een deck gemaakt voor dit thema:

commander
Darkest Winter
door Reynaerd2 minuten geleden


Let op:
Het deck kan erg negatief overkomen. Ik heb namelijk gekozen voor de donkere kant van de winter. Hoewel de winter altijd bekend staat om zijn sneeuw en vrolijkheid, evenals de feestdagen, is er toch een zwartere kant, met name van vroeger. De vaak onbesproken delen heb ik in dit deck laten terugkomen, elke kaart zit erin om een reden (zie deckomschrijving). Heb je vragen over mijn keuzes, stel ze gerust.

Ik laat het maar even weten, zodat je niet verrast wordt door een hoop narigheid.
BLOBVISGOD
4 jaren geleden
Hey, dit is mijn last-moment inzending voor de winterchallenge. Enjoy!
Goscalyon
4 jaren geleden
Ondanks de drukte MagnusMagicus wordt er binnenkort een top 5 bekend gemaakt?
BluezamX
4 jaren geleden
Is er al iets bekend over de winnaars?
derooy89
4 jaren geleden
Ben wel benieuwd indd
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik vind de tijd momenteel niet met mijn kleine Squirmy McScreamy, ik overleg met de Bazaar.
Rody
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik vind de tijd momenteel niet met mijn kleine Squirmy McScreamy, ik overleg met de Bazaar.


Ik ga te taak op mij nemen om alle decks te bekijken en te beoordelen nu Magnus het druk heeft met de kleine. Binnenkort kom ik met een top 5
Rody
4 jaren geleden
Beste kandidaten van de winter challenge en leden van het forum,

Ik heb alle decks bekeken en er is een top 5 uit gekomen. Maar eerst wil ik iedereen bedanken die een deck heeft ingestuurd. Wat mij betreft zijn jullie allemaal winnaars! Bedankt voor alle tijd en moeite die jullie erin hebben gestoken om een mooi deck te maken. Alle originele decks en de goede verhalen erbij maakte het voor mij heel moeilijk om een top 5 samen te stellen. Ik snap wel dat MagnusMagicus het aan mij heeft overgelaten . Hopelijk hebben de winterse thema decks voor heel wat inspiratie gezorgd bij andere deckbuilders en hebben de decks ook daadwerkelijk actie kunnen zien.

Als eerste een eervolle vermelding die de top 5 net niet heeft gehaald maar wel een hele originele kijk had op het thema:

commander
global warming
door jesse12 maanden geleden


Global Warming door Jesse1. Wie weet wel een toekomstbeeld? De winters worden al warmer en dit jaar hebben we niet eens sneeuw gezien. Hopelijk wordt dit geen werkelijkheid en kunnen we dit jaar weer een sneeuwpop maken en schaatsen op de sloten .

Dan nu de top 5 in een niet chronologische volgorde want de bedoeling is dat iedereen gaat stemmen op hun favoriet. Uiteindelijk komt daar een top 3 uit en samen met het team van Bazaar of Magic zal ik daar een winnaar uitkiezen die er met de Mystery Gift Box XL naar huis gaat en wie er 25 of 10 euro winkeltegoed wint!

commander
De Top 2000
door thegeertfiles2 maanden geleden


De Top 2000 van thegeertfiles. Heel origineel deck en elke kaart heeft een eigen nummer, hier zou je zelfs een playlist van kunnen maken die je kan afspelen als je met dit deck speelt.



Christmas Tools van Goscalyon. De werkplaats van de kerstman inclusief cadeautjes!



Give and give van FollowTheWhiteRabbit. Een warm deck voor tijdens de koude dagen. Uiteindelijk win je als de zon weer doorkomt en de kou voorbij is.



The cold never bothered me anyway van Eclavyrr. Prinses Elsa en de eeuwige winter. Alles blijft bevroren (getapped) en dikke sneeuwmonsters vallen de tegenstanders lastig.

commander
Darkest Winter
door Reynaerd19 dagen geleden


Darkest winter van Reynaerd. Dit is het donkeste deck in de top 5. Dit is de minder leuke kant van winter en het is een hele grauwe bedoeling. Wat een ijskoud deck. Als je naar de decklist kijkt krijg je al koude rillingen over je rug. Brrrrr.

Goed, de rest is aan jullie. De stemmen sluiten maandag 23 maart om 16:00. Om 17:00 worden de winnaars bekend gemaakt. Stem op jouw favoriet!!

Rody
4 jaren geleden
Vergeet niet te stemmen op jouw favoriete deck
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top