Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

LeKrutes
5 jaren geleden
Mmm leuke kaart, heb hem nog niet echt in het spel gehad helaas.

het is goed in een deck met of als commander met kaarten die veel tokens maken zoals:
Grave Titan, Myr Battlesphere, Marionette Master, Pawn of Ulamog of Sengir Autocrat.
Triskelion88
5 jaren geleden
hele leuke kaart zeker als commander, ben benieuwd wat voor deck je er van bouwt want het lijkt mij ook echt een topper
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Is bij mij 1 van de 99 in m'n Sidisi, Brood Tyrant deck. Lijkt me een leuke kaart!
Eclavyrr
5 jaren geleden
Yup, Whisper zit ook in mijn Sidisi deckje! Geweldig om bepaalde finishers mee terug te halen.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Roks1983
5 jaren geleden
Whisper, Blood Liturgist staat nog op de lijst voor mijn Meren of Clan Nel Toth deck. Zal wel lastig worden om in te passen.

Als commander zou ik haar niet snel spelen, ik heb al drie decks die om het saccen van creatures draaien
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De kaart die Hell's Caretaker had moeten zijn . Je moet wel een flink token deck hebben om te zorgen voor genoeg creatures, maar absoluut een leuke kaart!
sibrand
5 jaren geleden
Wat vinden jullie van
?
Ik run deze onder andere in mijn Kess, Dissident Mage deck, waar ik laatst 5 Gruul Ragebeasts en 5 Massacre Wurms op tafel had
Roks1983
5 jaren geleden
Simpel: een hele goede kaart. Heb het nog nooit meegemaakt dat ik hier niks nuttigs mee kon doen.
Dordledum
5 jaren geleden
Geweldige kaart, vooral als je de kicker kan betalen.
nielsbap
5 jaren geleden
heb hier zelfs een keer een Fierce Empath mee getarget en me hand vol met value creautures gedaan. ik vondt het het waard ookal ging het iets langzaamer
LeKrutes
5 jaren geleden
Top kaart leukste wat ik tot nu toe heb gedaan is met Maelstrom Wanderer en Rage Reflection in het spel een Living Hive gekopieerd. 30 dubble striking power die je heel veel tokens geeft .
Reynaerd
5 jaren geleden
Gewoon spelen met Radiate, dan wordt het pas leuk. En lastiger bij te houden.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik vind 5 kopietjes ook al leuk hoor

Maar geweldige kaart, geen slecht woord over te zeggen
Triskelion88
5 jaren geleden
Leuke kaart, leuk effect.
Morph
5 jaren geleden
Absolute staple in commander, vaak een finisher ook in veel decks.
farden10
5 jaren geleden
Fantastische kaart. Wordt in mijn speelgroep in elk deck gespeeld met blauw. Laatste keer dat ik deze gecast heb, maakte in 5 kopietjes van de Sigil Tracer van mijn tegenstander. Om vervolgens de belofte te maken dat als hij Cruel Ultimatum zou casten ik de kopietjes niet zijn kant op zou sturen. Dus toen moest een andere tegenstander ineens met 4 ultimatums dealen.
Rite of Replication is gewoon een fantastisch leuke kaart, die bijna altijd voor interessante situaties zorgt. Oh ja en hij gaat infinite met Dualcaster Mage wat af en toe best fijn is.
goeth78
5 jaren geleden
Als we een lijstje "ultieme commanderkaarten" maken dan hoort deze zeker in de top 10 thuis.
n4ppy
5 jaren geleden
Enige "nadeel" van de rite is het "he jammer die is legendary"
Voor de rest elke keer feest vooral als je iets leuks van de overkant 5 maal meer mag leggen
farden10
5 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Enige "nadeel" van de rite is het "he jammer die is legendary"
Voor de rest elke keer feest vooral als je iets leuks van de overkant 5 maal meer mag leggen


Dat probleem herken ik. Cast Rite met kicker, target creature. Krijg rare blikken van mijn tegenstander en hij vraagt: Je weet dat die legendary is? Gebeurt vaker dan ik zou willen toegeven.
Morph
5 jaren geleden
Nieuwe dag, nieuwe kaart, wat vinden we van

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top