Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Dordledum
5 jaren geleden
Mooi antwoord op Nekusar, the Mindrazer decks, helaas zelf geen legendary.
JEV
5 jaren geleden
Oeh, leuk voor Glissa, the Traitor!
Triskelion88
5 jaren geleden
top kaart, waar veel interactie mee is
LeKrutes
5 jaren geleden
Het is zeker een tof kaartje. Leuk ook in gitrog dan ga je bijna in een keer door je deck heen.
Jeff
5 jaren geleden
Nieuwe dag, nieuwe kaart:

Dordledum
5 jaren geleden
Leuke ETB trigger. Voor het tweede effect speel ik liever Gratuitous Violence of Dictate of the Twin Gods.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik denk dat deze heel erg afhankelijk is van het aantal tegenstanders en goblins dat je hebt en in hoeverre je de ability kunt gebruiken. Als je met deze kunt untappen en je hebt wat opgefokte goblins dan denk ik dat je een win op handen hebt. Erg situationeel, maar voor een dedicated goblin deck best goed.
Triskelion88
5 jaren geleden
Dedicated goblin een absoluut leuke kaart, daarbij leuk 2e effect maar daar zijn op zichzelf betere kaarten voor. combinatie maakt hem wel het overwegen waard
MarcelN
5 jaren geleden
Mijn Krenko, Mob Boss deck wordt hier blij van!
Jeff
5 jaren geleden
Zelf heb ik hem in gedachten voor Ruric Thar, the Unbowed, waar Gratuitous Violence en co niet echt een optie zijn. Hij lijkt me ook wel aardig in een Purphoros, God of the Forge deck; alhowel ik me afvraag hoe hard die een damage-verdubbelaar nodig heeft...
farden10
5 jaren geleden
Best een leuke kaart voor token decks. Goblin tribal of Purphoros, God of the Forge soorten decks.
Magicfreak
5 jaren geleden
Wat vinden we vandaag van:



Handig dingetje?
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
JEV
5 jaren geleden
Snap dat het een random kaart is, maar dan ga ik toch altijd wel naar andere kaarten kijken. In 3 kleuren speel ik liever Painful Truths bijvoorbeeld. Deze doet in principe hetzelfde, tenzij je graag wil dat je anderen kaarten kan geven.
LeKrutes
5 jaren geleden
Zoals JEV al aangeeft er betere opties. Al kun je hier iemand mee killen die op 3 staat. Zal dit zelden interessant zijn.

Betere opties zijn:
Ambition's Cost, Read the Bones, Ancient Craving, Promise of Power, Sanguimancy, Liliana's Contract.

En de beste kaart die deze obsolete maakt is Damnable Pact wat ook echt een kill spell is.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Met de mensen hierboven eens. Het kan handig zijn om iemand anders de damage en/of de kaarten te geven, maar hoe vaak ga je dat nou echt doen? En als je in plaats van nu betaalt is Damnable Pact extreem veel beter omdat je die ook eerder en later in het spel beter kunt gebruiken. Maar je zal dit 99 van de 100 keer op jezelf doen, en dan dat dus ook voor minder mana.

In Nekusar, the Mindrazer kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar ook dan zijn er zoooooveel andere opties dat deze wel flink verbleekt. Het is meer een Limited kaart dan een Commander kaart. Zou in budget builds kunnen, maar ook dan....zoveel kost Damnable Pact of Ambition's Cost nou ook weer niet.
LeKrutes
5 jaren geleden
Nieuwe dag nieuwe kaart:


Gaat mijn azorius commander worden.
(mensen nog tips?)
bartist
5 jaren geleden
Lijkt me een gave commander, maar het wel wat dingen waar je erg rekening mee moet houden: Dat je zonder je commander niet niets doet en dat je landjes/creatures beschermd zijn. Je moet dus landjes kunnen beschermen (Terra Eternal), uit je graveyard kunnen halen (Crucible of Worlds) of je graveyard weer in je deck kunnen schudden (Learn from the Past, een optie die ik gebruik in m'n casual Awaken deck).
Het leuke lijkt mij dan weer wel dat iedere instant een pump-spell word, wat je tegenstander helemaal paranoia kan maken.

En uit persoonlijke ervaring weet ik dat het hilarisch is om iemand te slopen met een 19/19 Plains, dus ik ben benieuwd wat je ervan maakt
(tip: Halimar Tidecaller en wat van de instant Awaken kaarten.. ow, en Darksteel Garrison!! Jank maar relevant, en een miniboost als je landje dan aanvalt)
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
JEV
5 jaren geleden
Erg risicovol, maar het is weer een keer iets anders. Kan wel erg hard gaan met genoeg mana en kleine draw spells.
n4ppy
5 jaren geleden
Consecrate Land, Elspeth, Knight-Errant ultimate zijn wellicht ook nog leuk
nielsvd
5 jaren geleden
Heb zo’n deck gehad. Vooral buyback spells zijn Nice. Ook Jump-start zou het goed kunnen doen. Landjes met indestructable zoals Darksteel Citadel en Cascading Cataracts zijn natuurlijk lekker.

Dust Elemental om je landjes te redden. Zelfde voor Planar Birth. Sacred Ground is ook wel leuk.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top