Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Het zijn een beetje beginnerskaarten. Onervaren spelers vinden leven en lifetotal vaak heel erg belangrijk. Voor Commander is het effect vaak te klein. Je deck moet wel heel erg geven om lifegain effecten willen ze speelbaar zijn. In Karlov of the Ghost Council bijvoorbeeld.
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
In Karlov of the Ghost Council bijvoorbeeld.


Ja, dan kan het inderdaad erg hard gaan. Voor de rest zou ik ze ook niet spelen.
Daedalon
5 jaren geleden
nieuwe dag, nieuwe ronde, als jullie t niet erg vinden, wil ik graag een kaart van de aanstaande set naar voren brengen



Ik kijk echt naar uit om deze te halen, maar wat vinden jullie ervan
Dordledum
5 jaren geleden
Ze lijkt me een geweldige commander inderdaad.
farden10
5 jaren geleden
Het is een geweldig goede kaart en ik wil haar graag gaan spelen in mijn Krav, the Unredeemed en Regna, the Redeemer deck. Het is een Panharmonicon voor death triggers, dus Zulaport Cutthroat, Dictate of Erebos en natuurlijk Skullclamp worden verdubbelt.
n4ppy
5 jaren geleden
Wow, skullclamp wordt insane
Shish
5 jaren geleden
Lijkt me echt een heerlijke commander. Maar welke super combo's kunnen ermee gemaakt worden denken jullie?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Skullclamp is echt insane, en Grave Pact effecten worden heel goed.
Triskelion88
5 jaren geleden
Leuke kaart en zeker leuk om wat decks mee te zien. ben alleen bang dat deze snel broken wordt met de kaarten die al eerder genoemd zijn.
Shish
5 jaren geleden
Voor vanavond en alvast ook voor morgen, hoe denken jullie over:

Blasty
5 jaren geleden
Ik vrees dat de sfeer dan een beetje grimmig wordt, ik hou het gezellig
BluezamX
5 jaren geleden
Ik zie hem heel erg in een creature deck gespeeld worden. Jij wil m'n creature counteren / reageren? Go your gang, verspil er maar een lading kaarten aan. Het countert control decks, en daar ben ik altijd een voorstander van.
stefke78
5 jaren geleden
Volgens mij is 9 casting cost te veel voor een dergelijk effect.
 bijgewerkt door stefke78 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Als iemand er 9 mana voor betaalt mag het best wat doen. Je krijgt een target op je hoofd als je deze speelt, maar wat mij betreft prima hoor.
Sunitram
5 jaren geleden
Ruric Thar, the Unbowed approves! Tuurlijk, niet iedereen waardeert dit, maar de waardering van die mensen ben je toch al kwijt als ze Ruric Thar als je commander zien. Gewoon spelen!
MarcelN
5 jaren geleden


Wel een leuk ding in t juiste deck toch?
hallowman3
5 jaren geleden
Je kan vaak wat beters vinden voor 5 mana, misschien leuk in een specifiek deck waar je dan ineens veel kaarten mee kan rapen of als een infinite kill combo maar die kunnen ook heel wat simpeler. Vind het geen spannende kaart.
Sunitram
5 jaren geleden
Ik vind 'm wel stoer, JUIST omdat ie niet spannend is. Carddraw is zelden een slecht iets, maar juist omdat deze (meestal) niet in één keer je hele deck raapt heb je meer kans dat ie blijft liggen.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Dit is absoluut geen slechte kaart, maar je deck moet er enigszins omheen kunnen spelen. In bijvoorbeeld een Oona, Queen of the Fae deck denk ik dat deze best hard kan gaan. (mental note dat ik deze moet testen in mijn Phenax deck)

 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik vind 'm wel stoer, JUIST omdat ie niet spannend is. Carddraw is zelden een slecht iets, maar juist omdat deze (meestal) niet in één keer je hele deck raapt heb je meer kans dat ie blijft liggen.
Precies dit, het is geen grote dreiging, maar levert een prima voordeel.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top