Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

nielsvd
5 jaren geleden
Wel aardig in een Athreos, God of Passage. Verder niet heel spannend denk ik.
Roks1983
5 jaren geleden
Ga ik misschien nog weleens proberen in een deck met wat graveyard recursion. Random wat commanders uitschakelen is altijd leuk
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Bounty Agent is ok, niks mis mee. Had hem afgelopen vrijdag tegen me toen ik The Mimeoplasm speelde. En toen deed hij niets omdat the Ooze that does not lose een nonlegendary creature had gekopieerd en dus niet legendary was
Daedalon
5 jaren geleden
tis op zich wel een leuke early drop, heb het zelf in een zelf in elkaar geflanste Obzedat Ghost Council deck, vooral in multiplayer is het wel een goeie om te hebben imo omdat er toch wel van alles en nog wat verschijnt, of ook om de creature commander even in check te houden
bartist
5 jaren geleden


Een grappige manier om hexproof/shroud te ontwijken? of gewoon te duur?
goeth78
5 jaren geleden
Prima kaart hoor, al is het maar om in sommige gevallen politiek te kunnen bedrijven. De legendary verplichting is wel pittig.
Denk dat deze nog het best werkt in een mono-wit opzet omdat daarin vaak wel wat mogelijkheden zijn om een creature als deze weer op te vissen uit je graveyard. Zo ga ik hem zelf in ieder geval gebruiken.
JEV
5 jaren geleden
Geinig kaartje, was deze alweer vergeten. Voor de meeste decks te duur, maar wel goed voor als Decimate te weinig targets heeft.

Het afschrikeffect van Bounty Agent is nog best sterk. Naast creature based decks ook prima in control decks merk ik.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik vind de Rebuttal een erg leuke kaart, die ik zelf denk ik niet zal spelen .

Hij kan ongelooflijk hard tegen je gebruikt worden, al kun je hem zelf natuurlijk best casten op een opportuun moment.
LeKrutes
5 jaren geleden
Manamorphose leuke kaart voor spell slinger Bonus Round deck. Maar wil je veel mana in een kaart. Dan raad ik Mana Geyser aan.

Bounty Agent oke kaartje. Maar hoe goed hij echt is weet ik nog niet. Zit in mijn Teshar, Ancestor's Apostle maar nog niet uitgehad.

Grenzo's Rebuttal lijkt me een toffe kaart. Zeker in deck met recursion en voornamelijk decks waar bij de commander een planeswalker of indistructible is. Zoals Daretti, Scrap Savant of Hazoret the Fervent. Wel goeie removal spel in rood. Vooral als je zelf weinig interesants in het spel hebt. Wel perfecte kaart die mee schaalt met het spel. Hoe loper je tegenstander hoe beter deze kaart wordt.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
Hoe werkt dit op de stack? Op gatherer "The player on your right can choose the Ogre that Grenzo’s Rebuttal creates."
Kun je tussen dat iedereen choose doet en de destruct nog iets spelen?
thewoodcutter
5 jaren geleden
Voor zover ik weet niet, als Grenzo's Rebuttal resolved, maak je de token daarna krijgen de mensen dus die keuzes en daarna destroy je alles (dat laatste tegelijkertijd, dat is soms relevant).
bartist
5 jaren geleden
Nee, een kaart resolved altijd als een geheel. Tussen het kiezen en opblazen is er geen moment dat je nog kunt reageren op de keuze.
Als je nieuw gemaakte Ogre token niet sacrificen aan je Phyrexian Altar als deze gekozen is om opgeblazen te worden, noch kun je je Evolving Wilds sacrificen als deze eenmaal gekozen is
MagnusMagicus
5 jaren geleden
bartist heeft het 100% correct
bartist
5 jaren geleden


Alleen leuk in Grenzo, Dungeon Warden, of ook bruikbaar als manasink voor grave-haat?
(of doet kaart onderop deck, Evolving Wilds en hopen dat je hem snel weer tegenkomt?)
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Als dedicated kaart voor Graveyard hate speel ik liever Relic of Progenitus. En die speel ik al zelden (lees: te weinig).
Jeff
5 jaren geleden
Leuk met Grenzo natuurlijk, en misschien ook nog wel speelbaar als mill-preventie in self-mill decks; alhoewel 1 kaart niet heel erg zoden aan de dijk zet. Te duur als graveyard-haat denk ik, alhoewel de herhaalbaarheid wel écht heel erg goed is.
Triskelion88
5 jaren geleden
doet te weinig eerlijk gezegd, ik zou hem niet spelen buitn Grenzo om.
LeKrutes
5 jaren geleden
Dit zou een tof kaartje zijn als er een Future Sight voor de bottom of je deck komt.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
In Grenzo speel ik denk ik liever Epitaph Golem, aangezien je die ook weer terug kunt halen met Grenzo als dat nodig is. De kaart is trouwens een remake van Soldevi Digger (die veel slechter is, omdat het alleen top kaart van graveyard is en alleen je eigen gy ).
LeKrutes
5 jaren geleden
Heb zelf Epitaph Golem uit mijn Grenzo, Dungeon Warden deck gehaald. Ging te makkelijk infinite.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top