Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

TheRobinros
5 jaren geleden
Hoe gaat dat makkelijk infinite? Je hebt praktisch herhaaldelijk : Reanimate iets (kleins). Dan heb je nog iets als Priest of Gix Ashnod's Altar nodig om af te gaan, en heb je een 4-kaart combo waar ik het Altaar een wat heftigere rol in zie spelen dan Epitaph Golem...
LeKrutes
5 jaren geleden
Het is inderdaad een 4 kaarten combo's. Maar je kunt er een kaart of 12 van spelen die er allemaal voor zorgen dat je infinite gaat. Daarnaast zorgt grenzo ervoor dat je een veel kaarten van je deck ziet. de Epitaph Golem zorgt voornamelijk voor oeps ik win.

Infinate combo kaarten:
Ashnod's Altar
Pitiless Plunderer
Heartstone
Pawn of Ulamog
Sifter of Skulls
Emrakul's Hatcher
Siege-Gang Commander

En zo zijn er nog legio opties.
Triskelion88
5 jaren geleden
Nieuwe dag nieuwe kaart wat vinden wij van


Ik vind het op zich een prima fix en 3-1 body prima early game of is de optie naar je tegenstanders toe te nadelig?
n4ppy
5 jaren geleden
Turn 2 laat iemand mij een landje zoeken? Graag! Zeg ik gelijk dank je wel En het is nog may ook, dus als het mij niet uitkomt dan hoef ik niet eens.
Dordledum
5 jaren geleden
Het is aardige fix en ik vind het leuk als een van mijn tegenstanders hem zou spelen, maar zelf zou ik altijd eerder een Sakura-Tribe Elder ofzo spelen. Alleen voor group hug decks.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Turn 2 laat iemand mij een landje zoeken? Graag! Zeg ik gelijk dank je wel En het is nog may ook, dus als het mij niet uitkomt dan hoef ik niet eens.

klopt maar je moet er wel een kaart voor discarden om te mogen zoeken.
Sunitram
5 jaren geleden
Muldrotha, the Gravetide kan hier wel wat mee. Je rampt, krijgt wat in je graveyard EN kweekt wat goodwill bij de andere spelers En voor de matchups waarin het boeit; een 3/1 body voor 2 mana is ook dik prima!
Jeff
5 jaren geleden
Het rampt dus niet, wel even goed om niet te vergeten. Het landje gaat naar je hand. Ik denk inderdaad dat de kracht ligt bij decks die graag dingen in de graveyard krijgen. Muldrotha en Reanimator decks vallen dan gelijk op.

Wellicht als je Budoka Gardener/Llanowar Scout-achtige effecten wilt gebruiken om te rampen, of om Landfall op instant te triggeren dat het ook wel okay is.

Een 3/1 body is niet heel erg relevant verder, dus let wel: je besteedt twee kaarten voor het opzoeken van een landje voor in je hand, terwijl je ook al je tegenstanders een gratis kaart geeft. Dat is heel erg veel kaartnadeel.
 bijgewerkt door Jeff 5 jaren geleden
goeth78
5 jaren geleden
De 3/1 body kan mij persoonlijk gestolen worden, het gaat om de primaire ability die jou beter moet uitkomen dan je tegenstander(s) om deze kaart het overwegen waard te maken.

En dan kom je inderdaad snel uit bij Graveyard-centric recursieve decks. Naast de eerder genoemde Muldrotha zou Meren of Clan Nel Toth er ook een hoop plezier uit moeten kunnen halen. Voor The Gitrog Monster waarschijnlijk niet goed genoeg met te groot risico op eenmalig effect.

En: speel als je dit soort kaarten speelt voldoende basics!
Dordledum
5 jaren geleden


kleine body en de ability heeft een klein effect, maar Field Surgeon hoeft niet te tappen om hem te activeren, dus in token-decks wellicht alsnog nuttig?
n4ppy
5 jaren geleden
Je moet wel heel veel tokens hebben om hier wat uit te halen denk ik. En dan doen die tokens niets.

Edit: wel leuk met vigilance wellicht. Val breed aan en gebruik de slachtoffers om een deel te laten overleven.
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
In jouw Masako the Humorless wellicht, of in een Cleric tribal, maar anders zou ik dit niet snel spelen.
Triskelion88
5 jaren geleden
wellicht leuk in een cleric thema deck heb je een soort verkapte Master Apothecary
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Te klein, doet te vaak te weinig denk ik...
TempuranJames
5 jaren geleden
Sluit me volledig aan bij de voorgangers hier,
Te weinig effect, Moet veel omheen gespeeld worden om het echt nuttig te maken.
Roks1983
5 jaren geleden
Leuk in specifieke decks. Vraag me wel af hoe vaak het voorkomen van dat ene punt schade relevant is (combo's even uitgesloten dan).
farden10
5 jaren geleden
Lijkt mij niet goed genoeg. De enige kaart die ik zou overwegen, met een enigzins vergelijkbaar effect, is Mother of Runes.
LeKrutes
5 jaren geleden
Wat vinden jullie van de kaart:
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Ja, 100% ja.
Leider van mn eerste commander deck, en ik heb zelden een saai potje met hem gehad.
Heb wel vooral om z'n laatste ability gebouwd, aanvallen doe ik slechts als er geen mogelijke gevolgen aan zit.
Hij heeft wel combo potentie, ik heb een paar potjes plots gewonnen door ineens iedereen kapot te burnen

Zou niet weten of ik hem als 1 van de 99 zou spelen.
Dordledum
5 jaren geleden
Duur als commander, maar wel heel gaaf!

Als 1 van de 100 zou hij zeker in Omnath, Locus of Rage passen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top