Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

n4ppy
5 jaren geleden
8 mana is best veel (de is waarschijnlijk geen issue tegen de tijd dat je hem kan casten)

Maar geef hem een Champion's Helm (of twee Prowler's Helm) een Darksteel Axe en een Hammer of Nazahn en een Brawler's Plate en je hebt een groot zwaar bewapend monster die de laatste tik nog even via de achterdeur uit kan delen.

Hier kun je wel een flavor volle voltron commander van maken.
Blasty
5 jaren geleden
Ik weet het niet... Dies to Eye Gouge.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
LOL@Blasty

Aan de andere kant...mijn Mistform Ultimus legt daar ook het loodje tegen .

Nog nooit mee of tegen gespeeld, hoor wel redelijk goede verhalen
Triskelion88
5 jaren geleden
Absoluut leuke commander waar je echt wel wat speelbaars omheen kan maken ik vind hem leuk
TempuranJames
5 jaren geleden
Zolang het argument "3 commander damage voor een land discard" maar niet naar boven komt vind ik het een prima kaartje,
Vooral leuk om dat het elke kaart nuttig maakt aan het einde van het spel.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat is toch geen argument, want zo werkt Commander damage niet
TempuranJames
5 jaren geleden
Je staat versteld hoe vaak dat argument alsnog gemaakt wordt
LeKrutes
5 jaren geleden
de reden van deze kaart ik heb een Omnath, Locus of Rage commander deck. maar dat deck is zo lomp dat ik het eigenlijk nooit meer speel. deze leek me wat meer fair en leuker om te spelen. maar je kunt alsnog super toffe plays maken.
goeth78
5 jaren geleden
Voorheen Commander geweest van mijn GR Commander deck. Zelden een saaie pot mee gespeeld, had wel een hoog combo gehalte. Vooral Creeping Renaissance was scary in dat deck (ik haal even alle landjes terug uit mijn graveyard). Oh ja, nog een keer ....
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
12 uren geleden
Ik weet het niet... Dies to Eye Gouge.

Daarom heeft ie al die helmen en bijlen nodig Ow ja en een paar goede laarzen
Blasty
5 jaren geleden
Nieuwe kaart



Hit or miss?
Dordledum
5 jaren geleden
Tsja, als Commander een sideboard zou hebben, dan zou deze daar in kunnen. Te afhankelijk van de decks van je tegenstanders denk ik.
TempuranJames
5 jaren geleden
Als je je playgroup kent, Misschien.

Anders een beetje te afhankelijk.
LeKrutes
5 jaren geleden
Vind het een toffe kaart. Hij is vooral tof als er echt goeie spells worden gespeeld als Expropriate etc. Maar die worden bij ons eigenlijk niet gespeeld. Heb hem daarom uit mijn decks gehaald. Hij zat in Grenzo, Dungeon Warden en Etali, Primal Storm
Krabbel
5 jaren geleden
Ik vind 'm cool. Ben persoonlijk wel een fan van dit soort kaarten. Sweet met Conjurer's Closet en dergelijken, om 'm een beetje te abusen
farden10
5 jaren geleden
Het is een heel interessante kaart, die goed werkt tegen spells decks. Maar daar zit ook direct het probleem, je weet niet wat je tegenstanders spelen. Zoals al aangegeven, misschien interessant als je de decks in je speelgroep goed kent, maar dan nog is deze lastig te beoordelen.
Roks1983
5 jaren geleden
Leuke kaart. Je zult vast eens missen, maar de commander decks die helemaal geen instants of sorceries spelen zijn zeldzaam. Daarbij, als je deze speelt in een Grixis deck, zou ik ook blij zijn met een Cultivate of Explosive Vegetation.
Magicfreak
5 jaren geleden
Ben het met Roks eens. Er zijn bijna geen commanderdecks die geen instants en sorceries spelen, dus zou ik hem wel overwegen.
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik speel hem nooit. Voor mij teveel onzekerheid.
Dordledum
5 jaren geleden
akkoord, bijna alle commander decks spelen wel wat instants en sorceries, maar hoe groot is de kans dat de spelers ook daadwerkelijk die op hand hebben als ze er slechts 7 of 8 in hun deck hebben zitten? Erg klein. Te vaak een loze kaart dit.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top