Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Commander: Kaart van de Dag!

Morph
5 jaren geleden
Red_Hero
5 jaren geleden
persoonlijk vind ik de myojin's te duur, een cmc van 8-10 is gewoon echt heel veel. misschien dat ik ooit een deck bouw waar ze in passen maar voorlopig zie ik het nog niet gebeuren
farden10
5 jaren geleden
Het lastigste aan de Myojin's is dat ze alleen een divinity counter krijgen als je ze vanuit je hand speelt. Ze zijn dus niet goed om te reanimaten.
Myojin of Infinite Rage vind ik te gemeen. Mass land destruction wordt niet gespeeld in mijn speelgroep.

Myojin of Night's Reach heeft een beetje hetzelfde probleem. Mass hand destruction zorgt ervoor dat 3 mensen geen magic kunnen spelen.

Myojin of Cleansing Fire is leuk, want het is een boardwipe op een body.

Myojin of Seeing Winds pakt heel veel kaarten, maar 10 mana is echt heel veel.

Myojin of Life's Web vind ik zelf de beste. 9 mana voor een 8/8 indestructible is niet verschrikkelijk slecht, maar het belangrijkste is natuurlijk de abillity. Ik speel de kaart zelf in mijn Selvala, Heart of the Wilds deck, maar heb hem ook geprobeerd in Atraxa, Praetors' Voice. In Selvala, Heart of the Wilds is de kaart erg goed, want dat deck zit vol met grote creatures. In Atraxa, Praetors' Voice kun je de divinity counter proliferaten voor meer fun.
Dordledum
5 jaren geleden
De groene en blauwe zien wel play in onze groep, zelf heb ik ze nooit gespeeld.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De blauwe ging laatst in mijn groep af, dat was wel cool . De andere zie ik eigenlijk nooit.
FabianvL
5 jaren geleden
Ik heb zowel Myojin of Night's Reach als Myojin of Seeing Winds liggen met als idee die aan mijn Yuriko, the Tiger's Shadow-deck toe te voegen, maar ik vind ze toch te duur. Veel van m’n deck zit in de 1-3 mana range, dus dan valt dit uit de toon...
 bijgewerkt door FabianvL 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik vind de blauwe en de groene wel het leukst. Witte is ook niet verkeerd. De rode en zwarte zijn echte haat kaarten.
Shish
5 jaren geleden
Wat vinden jullie van:



Kan ze ook goed genoeg zijn als je niet ook nog spells speelt in andermans beurten, of is ze dan een erg twijfelgeval?
Dordledum
5 jaren geleden
Ik hou wel van die random effecten.
plokko
5 jaren geleden
Ik zou m goed in een simic deck gebruiken zo weet je waar je aan toe bent met die counters
Eclavyrr
5 jaren geleden
In essentie geeft ze je een free draw of een gratis kaart om te casten.
De 2/3 body is wat gevoelig voor removal maar in een deck dat haar kan beschermen is ze absoluut 1 van de 99 waard.
Sunitram
5 jaren geleden
Het mooie aan Rashmi is dat ze het each turn doet. Dus als je een instant cast in een tegenstander's beurt krijg je ook je free stuff
FabianvL
5 jaren geleden
Combineren met Vedalken Orrery dus?
Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
In essentie geeft ze je een free draw of een gratis kaart om te casten.
De 2/3 body is wat gevoelig voor removal maar in een deck dat haar kan beschermen is ze absoluut 1 van de 99 waard.

als commander vind ik deze ook goed genoeg hoor, ze trekt niet teveel haat maar consequent 1 kaart voordeel hebben is lekker, zeker in combinatie met counterspells en bouncespells speelt dit wel lekker.
farden10
5 jaren geleden
Ik speelde haar met veel plezier in mijn Muldrotha, the Gravetide deck. Daarin was ze niet heel goed, maar als je toegang hebt tot een beetje top deck manipulatie kan ze heel hard gaan. Helaas heeft ze plaats moeten maken voor Prime Speaker Vannifar. Ik moet nog een nieuw plekje vinden voor Rashmi, Eternities Crafter, want het is een hele leuke kaart voor commander.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik speel haar - vrij random - in Ezuri, Claw of Progress omdat ik de kaart heb, ze 2 power heeft en een leuk effect. Ik denk dat ik niet eens echt gebruik maak (of kan maken) met het feit dat het elke beurt geldt .
Blasty
5 jaren geleden
Ik heb haar sinds de Kaladesh commander deck challenge als commandrice.
Met erg handige top deck kaartjes zoals Reclaim, Brainstorm en "play with the top card revealed" effecten en dan kan ze behoorlijk leuke spells af laten gaan.
Ook dure spells voor weinig (Evoke, Delve) werken erg goed met haar.

Mn deck wint zeer regelmatig, en speelt erg leuk.
Als het eenmaal op gang is dan is het kaartvoordeel dusdanig dat ze als commander wat overbodig wordt, dus dan is het niet nodig om 8 of 10 mana te dokken om haar weer terug op het veld te krijgen.
nielsvd
5 jaren geleden


Wat vinden we van deze?
n4ppy
5 jaren geleden
Lijkt me nuttig in een life gain deck waar het potentieel uit de hand kan lopen
Maar je moet wel genoeg life gain hebben anders doet ie niets
LeKrutes
5 jaren geleden
In tegenstelling tot Ajani's Pridemate, Epicure of Blood, Archangel of Thune wil je ipv vaak kleine beetje leven in een keer heel veel gainen. Met spells als Beacon of Immortality, Invincible Hymn, Revival // Revenge, Debt to the Deathless. Maar als je consistent 3 of 4 meer leven er bij krijg is het zeker goeie toevoeging. Met de kaarten die ik net omschreef is het een prima finisher voor wit. Sunbond kan je dan als 2e versie spelen.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top