Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Commander: Kaart van de Dag!

robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Erg goeie kaart die ik zelf ook te weinig speel.
Blasty
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
....

Wel een nadeel dat er potentieel een dik etb beest onder ligt met "flash"

Maar je exiled wel een vervelend ding er mee.


ETB? Welke ETB

Ik vindt het ook wel een gaaf kaartje, met wat top deck control kun je een hit op jouw creature ook ombuigen in iets nuttigs. Ik hoor deze eigenlijk te spelen in mn
 bijgewerkt door Blasty 4 jaren geleden
n4ppy
4 jaren geleden
Quote:
14 uren geleden
ETB? Welke ETB

DOH!!
n4ppy
4 jaren geleden

Te duur, of leuk met dure spells die je dan nog een keer mag spelen?
Dordledum
4 jaren geleden
Autoinclude in de meeste Mizzix of the Izmagnus decks.
Blasty
4 jaren geleden
Mij te duur, vaak ook een dooie kaart als je enkel spells met of Overload in je graf hebt. Er moet wel veel goed gaan wil je hiermee een effectieve slag maken.
LeKrutes
4 jaren geleden
Vooral leuk met Dig Through Time, Treasure Cruise, Spring // Mind, Treacherous Terrain, dit zijn allemaal dure kaarten die je snel in je graveyard kan krijgen.

Toch moet je nog best een aantal 5 en hoger spelen wil deze echt nuttig zijn.
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ik speel liever Inferno of Blasphemous Act, ondanks dat die ook m'n eigen creatures raken. Maar deze is zeker de moeite waard als je er een Plague Wind van kan maken. Misschien maar eens proberen in Yidris, Maelstrom Wielder...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik speel hem in Firesong and Sunspeaker en hij bevalt uitstekend
Triskelion88
4 jaren geleden
Reality Shift kende ik nog niet wel een goede kaart en handig removal voor een blauw deck. Zit een risico aan maar iig beter een kaart exile. Waarvan je weet dat je er last van krijgt dan kapot gemaakt te worden. Aan de andere kant in blauw weet je vaak wat er bovenop je deck ligt je kan hem ook als verrassing op een eigen creature spelen.

Volcanic Vision vind ik niet goed genoeg maar wellicht dat je er af en toe een mooie play mee kan maken. Denk voor een deck als wat Magnus aangeeft kan het dan wel weer potentie hebben
BluezamX
4 jaren geleden
Oeh ik vind het best een mooie kaart! Ik ga Volcanic Vision zeker overwegen in mijn Saheeli deck, ik wil daar vaak best nog een Blasphemous Act spelen, of een Echo Storm!
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik speel liever Inferno of Blasphemous Act, ondanks dat die ook m'n eigen creatures raken. Maar deze is zeker de moeite waard als je er een Plague Wind van kan maken. Misschien maar eens proberen in Yidris, Maelstrom Wielder...


Je kunt natuurlijk ook je Blasphemous Act er mee terug halen voor een lekkere eenzijdige wipe plus een reset knop op hand als die nodig gaat zijn ooit.
DonKavan
4 jaren geleden
Nieuwe kaart van de dag(weet niet of deze al een keer geweest is, anders excuus):



Maakt in principe je creatures, want horsemanship is niet echt gebruikelijk, unblockable. Ik zeg nice, wat jullie?
 bijgewerkt door DonKavan 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Goeie kaart, maar ik denk leuker als 1 van de 99. Als commander vindt ik hem behoorlijk saai.
BluezamX
4 jaren geleden
Met de kaart zelf is niks mis, maar ik zie te veel scenario's om 'm te misbruiken. "Oh, niemand heeft een antwoord? Dan valt mijn 10/10 Infect nu je hoofd aan! Doei!". Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar dit soort kaarten lokken zulk spel wel uit naar mijn mening.
DonKavan
4 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Goeie kaart, maar ik denk leuker als 1 van de 99. Als commander vindt ik hem behoorlijk saai.


Ja bedoelde ook meer als 1 vd 99, als commander inderdaad erg saai.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik vind hem helemaal niet perse saai als Commander. Als je je Blightsteel Colossus zo nodig unblockable maken kan dat ook voor 5 mana met Rogue's Passage of voor met Distortion Strike .

Hij is juist leuk met allemaal saboteurkaarten, dus creatures die iets doen als je combat damage doet aan een speler, zoals Thrummingbird of Jhessian Thief. Of met kaarten als Bident of Thassa!
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
12 uren geleden
Met de kaart zelf is niks mis, maar ik zie te veel scenario's om 'm te misbruiken. "Oh, niemand heeft een antwoord? Dan valt mijn 10/10 Infect nu je hoofd aan! Doei!". Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar dit soort kaarten lokken zulk spel wel uit naar mijn mening.


Onder die redenatie kan je net zo goed geen commander spelen. Er zijn echt heel veel kaarten met "ik win nu" mogelijkheden of combopotentieel.
Triskelion88
4 jaren geleden
Ik vind het wel echt een leuke kaart ook als commander, wat Magnus zegt er zijn genoeg leuke kaarten die iets doen met de damage zoals card draw of vervelende andere dingen wat het interresant maakt ik denk aan een Somnophore.
n4ppy
4 jaren geleden

Leuke zombie commander met bonus toegang tot wit en prima graveyard vulling.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top