Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Veekeren
4 jaren geleden
Heb nog nooit een groen lifegain deck gemaakt, maar ik denk dat hij het bij mij niet zou redden. Je krijgt een groot creature met verder niks. Er gaan best een paar beurten overheen om hem huge te krijgen, en als je dat al heel snel lukt (omdat je zo makkelijk life gaint) denk ik dat er kaarten zijn die ik interessanter vind om te spelen.

Als je er dan toch zo'n creature in wil doen, zou ik eerder voor Ajani's Pridemate kiezen denk ik. Die kan je al een heel stuk sneller uit leggen, en die 2 power en toughness maak je dan ook wel goed. Wel een andere kleur natuurlijk, dat snap ik
 bijgewerkt door Veekeren 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Grappige dork die groot kan worden. Heeft wel hulp nodig, een Loxodon Warhammer erop werkt erg goed . Nog nooit mee of tegen gespeeld.

In een 60 kaarten deck is de Pridemate een stuk beter, maar in Commander? Ik bedoel, als je 3x 3 leven gained is de Pridemate 5/5, maar de Entity 13/13
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Veekeren
4 jaren geleden
Quote:
5 minuten geleden
Grappige dork die groot kan worden. Heeft wel hulp nodig, een Loxodon Warhammer erop werkt erg goed . Nog nooit mee of tegen gespeeld.

In een 60 kaarten deck is de Pridemate een stuk beter, maar in Commander? Ik bedoel, als je 3x 3 leven gained is de Pridemate 5/5, maar de Entity 13/13


Ja ik zie nu dat ik hem verkeerd gelezen heb. Verschil tussen net zoveel +1/+1 als de hoeveelheid levens die je gaint, en gewoon één +1/+1 als je levens gaint... Ik neem mijn woorden terug
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ah check, kan gebeuren. Gebeurt mij ook constant
Dordledum
4 jaren geleden
Loxodon Warhammer en/of Behemoth Sledge aan het deck toevoegen, duidelijk.

Edit: toegevoegd
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
farden10
4 jaren geleden
Ageless Entity heeft de mogelijkheid om gigantisch groot te worden, maar daar is het gemiddelde +1/+1 counter deck sowieso al heel goed in. De meeste lifegain decks zitten weer in zwart/wit, dus daar valt hij ook buiten. Als je een deck hebt dat deze kan spelen, dan is dat het waarschijnlijk wel waard, want het is een threat die eigenlijk snel beantwoord moet worden, voordat hij ineens voor lethal aanvalt met trample.
Dordledum
4 jaren geleden
Gaat inderdaad om een deck:
Sunitram
4 jaren geleden
Nieuwe dag, nieuwe kaart! Wat vinden we van



Zeker nu ik Tamiyo, Collector of Tales in bezit heb voel ik ontzettend de behoefte om een Sultai deck te gaan bouwen en Tasigur is wat dat aangaat al langer een van m'n favoriete opties.

Speelt iemand 'm en zo ja hoe?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Heeft potentie, maar is vooral een 4/5 met wat random sort-of-card-draw potentieel voor weinig mana. Beetje saai eigenlijk .
Dordledum
4 jaren geleden
Ik vind hem leuk hoor, hou wel van een random effect. En met de Delve kan je de commander tax ook een beetje compenseren.

Je kan er omheen bouwen met veel Scry enzo. Verder doet hij zelf inderdaad niet heel veel. Misschien zou ik een Training Grounds ernaast spelen, want de ability is best duur.

burtyoungsters
4 jaren geleden
Het is een top tier commander. Vooral in cEDH. En niet voor niets natuurlijk. Enorm broken commander als je er goed omheen bouwt
Darkling
4 jaren geleden
Ik vind het een leuke kaart maar als sultai commander heb ik liever Muldrotha, the Gravetide , maar ja dat is persoonlijke voorkeur
Triskelion88
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Nieuwe dag, nieuwe kaart! Wat vinden we van



Zeker nu ik Tamiyo, Collector of Tales in bezit heb voel ik ontzettend de behoefte om een Sultai deck te gaan bouwen en Tasigur is wat dat aangaat al langer een van m'n favoriete opties.

Speelt iemand 'm en zo ja hoe?


absoluut een goede commander, dredge, zombies, biedt allemaal mogelijkheden ik vind het echt een leuke kaart
StanleyW
4 jaren geleden
In multiplayer commander zou ik hem graag spelen als een politieke kaart, met veel targeted removal. Geef jij mij mijn Pongify, dan schiet ik dat enge beestje wel dood.
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
In multiplayer commander zou ik hem graag spelen als een politieke kaart, met veel targeted removal. Geef jij mij mijn Pongify, dan schiet ik dat enge beestje wel dood.

OMG JA! Dit wil ik kunnen!

@ andere comments: Ik zie idd dat Tasigur in cEDH gebruikt wordt, maar da's vooral met infinite mana en daar doe ik niet aan
burtyoungsters
4 jaren geleden
Ik doe ook niet aan cEDH dan wel infinite dingen. Maar ook in 75% edh is dit echt een beest. Laatst nog van verloren omdat de Tasigur speler zichzelf millde en won met Lab Man.
n4ppy
4 jaren geleden

Te vampire?
TheRobinros
4 jaren geleden
Een veel slechtere Doom Blade, die van zichzelf al borderline speelbaar is in Commander? Pass.

Ik bedoel, hij is gigantisch awesome enzo en zal je stijlpunten opleveren als je hem cast. Als je er aan toekomt hem te casten, is hij ook beter dan Doom Blade, maar tja... Hoe ver wil je gaan?
MarcelN
4 jaren geleden
Eigenlijk alleen fatsoenlijk speelbaar in Vampire-tribal en zelfs dan maakt z'n sorcery-speed 'm echt te zwak.

Thanks, but no thanks
MagnusMagicus
4 jaren geleden
What they said

Ik zou dan Blood Tribute een interessantere kaart vinden om te bespreken .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top