Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

n4ppy
4 jaren geleden


Deze dan maar Leuke kaart en in Edgar Markov deck is de kicker cost nauwelijks een cost te noemen
Roks1983
4 jaren geleden
Feast of Blood is leuk voor de flavour in een tribal deck. Zou me niet verbazen als deze in mijn Edgar Markov of Olivia Voldaren deck zit.

Blood Tribute ga ik onthouden voor een eventueel Oloro deck...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Eigenlijk alsnog alleen echt speelbaar in een deck dat Vampires heeft . Revival // Revenge is niet precies hetzelfde, maar wellicht wel algemeen nuttiger.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Eigenlijk alsnog alleen echt speelbaar in een deck dat Vampires heeft . Revival // Revenge is niet precies hetzelfde, maar wellicht wel algemeen nuttiger.


Die heb ik nog overwogen voor mijn lifegain/lifeloss deck (geen vampire tribal), maar ook die heeft de cut niet gehaald. Is wel beter dan beide vampire tribal spells.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Beide moet je uit principe in vampire tribal spelen, alleen al vanwege de stijlpunten
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ik liet gatherer mij weer eens verrassen. Spelen mensen deze kaart buiten dedicated 'jat'-decks?

JEV
4 jaren geleden
Echt top voor jat decks, maar in het algemeen ook prima om even een vervelende kaart uit te schakelen gok ik.

Dat het niet beperkt is tot creatures is erg handig. Vind Hostage Taker al fijn in Marchesa, the Black Rose.
Dordledum
4 jaren geleden
Jat effects vind ik eigenlijk altijd wel leuk en deze is ook zeker een goeie. Als je een jat-deck in die kleuren speelt zeker spelen.

Random good stuff spelen als het niet je thema/strategie is probeer ik echter altijd te vermijden, dus in andere decks? Nah! :/
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Ariatus
4 jaren geleden
Denk je dat deze ook te gebruiken is in het artifact deck van commander 2018? Commander 2018: Exquisite Invention
aangezien er permanents staat kan deze dus ook voor artifacts gebruikt worden.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
34 minuten geleden
Denk je dat deze ook te gebruiken is in het artifact deck van commander 2018? Commander 2018: Exquisite Invention
aangezien er permanents staat kan deze dus ook voor artifacts gebruikt worden.


Dat is niet eens zo'n slecht idee, in dat deck werkt het wel ja!
BluezamX
4 jaren geleden
Ultieme combo: jat iets met de Dominus of Fealty, en trade het dan terug met Role Reversal als BM
JEV
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Random good stuff spelen als het niet je thema/strategie is probeer ik echter altijd te vermijden, dus in andere decks? Nah! :/


Zeker! Elke upkeep het grootste beest van het bord overnemen leek mij echter ook prima zonder sac outlet. Past in dat opzicht misschien wel in meer decks dan je zou denken.
Maar 'elke upkeep' heeft dus niet direct impact, je ziet het aankomen en je hebt 5 gekleurde mana nodig. Dus misschien dat ik hem daarom weinig zie.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Grappig kaartje, maar je moet en spelen met heel weinig kleurloze manasources EN een jatdeck hebben. Verder ok Commanderkaart.
Goscalyon
4 jaren geleden
Nu we toch aan het jatten zijn, wat vinden jullie van : Conquering Manticore
n4ppy
4 jaren geleden
Sundial of the Infinite er naast leggen en je kunt je lekker uitleven. Stunt Double Spark Double etc en je mag 3 permanente overnemen per beurt (kerstboom niet inbegrepen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Conquering Manticore is leuk, maar een beetje ingehaald door Zealous Conscripts omdat die een permanent kan jatten en niet alleen een creature en een mana minder kost. Ok je hebt dan geen 5/5 flyer maar een 3/3, maar toch .
Goscalyon
4 jaren geleden
Oh dat is een erg leuk alternatief
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Omdat 'onze' Duncan het Eurovisie songfestival heeft gewonnen stel ik deze kaart ter discussie

Dordledum
4 jaren geleden
Geweldige commander, maar wel erg obvious wat je er mee kan. Ik verwacht weinig originele decks met deze aan het hoofd.
BluezamX
4 jaren geleden
Mee eens, ik verwacht geen originele build als ik dat koppie op tafel zie. Wat jammer is, want het is een gave kaart
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top