Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

bartist
4 jaren geleden
Ik heb hem als commander, en hij speelt best leuk.
Ik probeer wel de "obvious" kaarten te mijden, maar soms kom je daar niet onder uit.
Heb daarom besloten een focus te leggen op group-hug, iets waar Bant best goed in is.

Groen voor mana verdeling, wit voor wat minder gebruikelijke removal en blauw voor all-around card-draw.
Wat ik wel merk: Na een boardwipe kun je snel weer opbouwen, als je defenders pakt. Anders sta je een beetje te beroepen op het feit dat je zo aardig bent geweest.
Ik moet nog flink aan het deck werken, maar wat betreft Arcades zelf: Leuke kaart, door zijn evasion en vigilance leuk om ook een beetje voltron te gaan, maar kan inderdaad het deck te veel sturen als je vol voor zijn abilities gaat.

voor de geinteresseerden:
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
JEV
4 jaren geleden
In tegenstelling tot onze Duncan een beetje saai. Zit er aan te denk om meer te doen met blink effecten en voor non-combat wins te gaan (Doorkeeper bijv.).
Red_Hero
4 jaren geleden



Ik ben niet echt iemand met een groot budget, dus speel graag goedkope kaarten die je niet veel ziet. nou wil ik de borderpost serie spelen in niv-mizet reborn edh. ben ff nieuwsgierig of mensen ze al eens hebben gespeeld en wat der ervaring is.
Dordledum
4 jaren geleden
Ik vind ze heel mooi om te zien, maar onspeelbaar omdat dat ze tapped into play komen.
JEV
4 jaren geleden
Op z'n best speel je deze als je geen land meer hebt en dan is het een Azorius Guildgate met mogelijk artifact/landfall/...-synergie.

Geinige budget kaart, maar lijkt mij enkel speelbaar als je van het nadeel een voordeel kan maken.
Sunitram
4 jaren geleden
Ik snap de synergie met Niv wel, en ik geloof oprecht dat ze in dat deck leuk zouden zijn... als ze geen basic land nodig hadden. Met een 5-kleurige commander heb je maar zoveel basics tot je beschikking dus over het algemeen betaal je het volle pond voor deze rocks. En dan worden het slechtere Manaliths met een kleurrestrictie die ook nog eens tapped binnenkomen. Ik ben geen fan.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ze hebben echt wel hun nut, maar je moet wel veel basics spelen en zeker in Commander zijn er zoveel manarocks die eigenlijk net nuttiger zijn, ook al kun je ze niet op een alternatieve manier spelen. Alle Signet, Commander's Sphere, Chromatic Lantern....

Er is vast een deck dat deze Borderposts goed kan gebruiken, maar er zijn in Commander veel alternatieven die deze denk ik gewoon niet goed genoeg maken.
LeKrutes
4 jaren geleden
Arcades, the Strategist best wel recht lijnige commander. Vind hem zeld daarom wel meh.

De borderposts. Zijn goed in de volgende decks:
- Devotion/chroma decks.
- Nongreen landfall decks.
- Niv-Mizzet Reborn het leverd je dan ramp op. Wat wel handig is als je 4+ kaarten pakt.
- Artifact decks al denk ik dat die vaak betere opties hebben.
- Full multicolor tribal.

Zijn leuke kaarten en zeker in decks gespeeld. Maar ik speel ze nu nergens meer.
Veekeren
4 jaren geleden
Wellicht al wel eens eerder besproken? Het lijkt me best een interessante kaart, ben benieuwd naar de ervaringen.

MarcelN
4 jaren geleden
Toen ie net uitkwam werd ik dolenthousiast.. en ja, hij heeft zeker nut in bepaalde decks.. maar ik 't is zeker geen auto-include meer..
LeKrutes
4 jaren geleden
Leuke kaart in juiste decks om bijvoorbeeld je Warstorm Surge te kopiëren. Maar in veel decks loopt hij in de weg omdat hij niks met het thema te maken heeft.
JEV
4 jaren geleden
Best flexibel, kopieert vrij veel. Al vaker gezien dat deze bestaande combo's versterkt (Cabal Coffers bijv.) of zo nodig dingen van de tegenstander als toolbox gebruikt.
BluezamX
4 jaren geleden
Deze lijkt me erg leuk in combinatie met Blinkmoth Urn! Dan heb je voor 2 mana al minimaal 2 extra mana iedere beurt. Kaarten als Mimic Vat kunnen ook, voor wat gekke Exile plays, maar dat lijkt me onhandig. Inderdaad leuk, maar is erg afhankelijk van de rest van je board.
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ik vind het een leuke kaart! Maar volgens mij hebben we het hier al over gehad? Ik speel hem in zeker 2 decks.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik dacht dat de kaart superheftigcool zou zijn, maar het is gewoon een goede kaart. Absoluut niet van het powerlevel dat ik dacht, maar een leuke en interessante kaart die zeker niet elk deck haalt, maar absoluut z'n nut kan hebben.
MarcelN
4 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Ik dacht dat de kaart superheftigcool zou zijn, maar het is gewoon een goede kaart. Absoluut niet van het powerlevel dat ik dacht, maar een leuke en interessante kaart die zeker niet elk deck haalt, maar absoluut z'n nut kan hebben.


Dit inderdaad.. het kopiëren van kaarten als Cabal Coffers en consorten is echt nootjes sterk, maar een random gedropte Mirage Mirror levert een stuk minder spanning op dan je zou denken. En het is zo jammer dat ie geen ETB's veroorzaakt he.. zoals kaarten als Mimic Vat en Helm of the Host wel doen.. maar ja.. die kunnen alleen beestjes droppen
Sunitram
4 jaren geleden
Het stoere van deze kaart is dat ie goede kaarten nog beter maakt. Wat is er beter dan één Panharmonicon? Twee Panharmonicons! Of wat dacht je van Doubling Cube, Nykthos, Shrine to Nyx, Archangel of Thune of Thought Reflection? Echter, omdat het één van de 99/98 is, kun je er niet van opaan dat je 'm hebt liggen, dus kun je er niet echt omheen bouwen. Knap staaltje design werk van Wizards
stefke78
4 jaren geleden
Quote:
38 minuten geleden
Het stoere van deze kaart is dat ie goede kaarten nog beter maakt. Wat is er beter dan één Panharmonicon? Twee Panharmonicons! Of wat dacht je van ...., Nykthos, Shrine to Nyx, .... ? Echter, omdat het één van de 99/98 is, kun je er niet van opaan dat je 'm hebt liggen, dus kun je er niet echt omheen bouwen. Knap staaltje design werk van Wizards


Nykthos is toch legendary?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Je kunt Nykthos tappen voor een sloot mana, van de spiegel een Nykthos maken en de originele kapot maken, en dan de kopie tappen voor nog een sloot mana .
Thedouwegames
4 jaren geleden
Maar de spiegel slopen staat garant voor 7 jaar ongeluk he
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top