Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Het stoere van deze kaart is dat ie goede kaarten nog beter maakt. Wat is er beter dan één Panharmonicon? Twee Panharmonicons! Of wat dacht je van Doubling Cube, Nykthos, Shrine to Nyx, Archangel of Thune of Thought Reflection? Echter, omdat het één van de 99/98 is, kun je er niet van opaan dat je 'm hebt liggen, dus kun je er niet echt omheen bouwen. Knap staaltje design werk van Wizards


Trophy Mage to the rescue! Die je natuurlijk opzoekt met je Commander, Prime Speaker Vannifar
Triskelion88
4 jaren geleden
Ik vind het echt een leuke commander kaart die voor veel interactie zorgt.
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Vinden jullie van
?

Met dank aan gatherer voor de random card...
Triskelion88
4 jaren geleden
zelf zou ik hem niet spelen erg duur voor een 3/3 flyer met een zeer dure ability, creature type is ook nog eens niet relevant, als je hem speelt voor de ability dan eerder een General's Regalia, Pariah of Pariah's Shield
Sunitram
4 jaren geleden
Meh. 6 mana voor een 3/3, vliegend of niet, is al pittig duur. Vervolgens moet je de hele tijd 6 mana openhouden voor een ability die iedereen ziet aankomen en waar ze dus allemaal vrolijk omheen spelen. Dan speel ik echt 100x liever iets als Deflecting Palm

Als het creature zelf nou, zeg, had gekost, dan zou ik 'm nog overwegen voor een commander als Raff Capashen, Ship's Mage die als je je 6 mana niet nodig hebt altijd nog iets anders leuks in kan Flashen. Maar as is heb ik heel weinig met deze kaart.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De ability is super, maar het kost allemaal veeeeeeel te veel mana.
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
De vraag is dus of deze wat meer gepowercreept kan worden
Ik vind hem ook niet speelbaar hoor. Zou best nog wel eens een craprare commanderdeck willen bouwen, zou deze prima inpassen

Next... Gatherer geeft mij:


Ik stop hem elke keer weer in een blinkdeck, zo nu ook weer in mijn Helm of the Host commanderdeck (commander is Roon of the Hidden Realm). Hij is hierin redelijk flexibel, je kan tokens van de tegenstanders slopen, of één van je eigen tokens gebruiken om veel kaarten te pakken. Het is ook nog eens een blinkkaart. Ik speel hem dus, maar vraag me wel eens af of dit niet te duur is voor een eenmalig effect. Wat vinden jullie?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Te duur. Geprobeerd, en het werkt gewoon niet. Ja, werkt leuk op tokens (die komen niet terug, dus je hoeft niet te discarden) of op Ball Lightningachtige kaarten, maar het kost te veel mana en is teveel gedoe. Volgens mij is dit soms een geweldige kaart, maar meestal een shit-had-ik-maar-een-Cloudshift-in-plaats-van-deze-kaart.
n4ppy
4 jaren geleden
Wellicht nog leuk in God-Eternal Kefnet achtige situaties waar je hem vaker kunt gebruiken? Of in discard decks waar je en kaarten pakt en in je graveyard mag gooien?


(PS LOL ik las Roon of the hidden Helm , de Host blijft niet echt hidden )
Triskelion88
4 jaren geleden
niet echt een kaart welke ik zou spelen. doet te weinig kost te veel.
JEV
4 jaren geleden
Oh, deze kende ik nog niet.

Lijkt me echt heerlijk om dit op een buffed Bruna, Light of Alabaster of Hangarback Walker te casten, zodat het kleiner terugkomt. Misschien leuk om in te boarden als je meta hier om vraagt. (En dan je halve deck te rapen als je target groot genoeg is. )

Anders ook een prima wheel effect toch? Zou dit inderdaad niet snel als blink kaart spelen.
Sunitram
4 jaren geleden
Hij lijkt me wel echt stoer met Niv-Mizzet Reborn. Speel Niv, speel deze, filter je draws, raap nog meer met Niv!

En hij is heel goed tegen Voltron commanders, omdat je dan altijd minder hoeft te discarden dan je raapt.
Morph
4 jaren geleden
Hij zit vaak bij de uitgezochte kaarten voor een nieuw deck, maar nog iedere weggesnoeid.
Heeft de laatste 100 van een commander deck nog nooit gehaald.
Dordledum
4 jaren geleden
Hij deed het heel goed in mijn Rasputin Dreamweaver blinkdeck
farden10
4 jaren geleden
Vanish into Memory is inderdaad net wat te duur voor het effect. Het is niet echt een removal spell, want het creature komt weer terug en om het op je eigen dingen te gebruiken is ook niet ideaal. Dat kan dan ook met Cloudshift of zoiets.
n4ppy
4 jaren geleden
Ik vroeg me af, wat is er eerder de The First Sliver of het
?

Cheat je daarmee een Progenitus of een Emrakul, the Aeons Torn voor weinig?
Sunitram
4 jaren geleden
Emmy is banned in Commander

Ik heb deze overwogen voor m'n Whisper, Blood Liturgist deck (JA, het is eindelijk af; zal binnenkort eens de decktech schrijven), maar ik ben uiteindelijk gegaan voor z'n iets duurdere broertje Clone Shell. Op het moment dat ik op 4 mana zit hoop ik met dat deck namelijk alle boeiende fatties uit m'n hand al in de grave te hebben zodat Whisper aan de slag kan. Dan haal ik liever met Clone Shell spannende creatures van de top van m'n bieb tevoorschijn.

Maar andere sacrifice related decks (vooral die met groen) hebben denk ik meer met de Egg. Hoe je 't ook wendt of keert, het is sacvoer dat zichzelf vervangt; er zijn maar weinig decks die daar niks mee kunnen
farden10
4 jaren geleden
Nog nooit mee gespeeld, maar kan zeker sterk zijn in de juiste decks. Meren of Clan Nel Toth, Ayli, Eternal Pilgrim of een andere sacrifice commander kan hier denk ik makkelijk voordeel uithalen, want ja Emrakul, the Aeons Torn is gebanned in commander, maar Craterhoof Behemoth niet en die wint vaak ook wel.
Triskelion88
4 jaren geleden
Interresante kaart gaat in het mandje
Daedalon
4 jaren geleden
Hmm, ziet er wel interessant, ik wil t wel hebben eigenlijk
 bijgewerkt door Daedalon 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top