Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

LeKrutes
4 jaren geleden
Heb met de draak zeker potjes gewonnen. Vaak ook in combinatie met Valakut, the Molten Pinnacle in mijn Omnath, Locus of Rage deck.
Dordledum
4 jaren geleden


Voor sommige builds wel nodig, zonder tegenstanders helemaal te locken?
Daedalon
4 jaren geleden
Heb ik in mijn Jhoira, Weatherlight Captain Paradox Engine deck zitten (ja, ik ben die speler), waarvan de engine nu geban-d is in commander
Leuke kaart om Counterspell achtige kaarten onder druk te zetten, maar t kan ook in jouw nadeel werken
 bijgewerkt door Daedalon 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Vind het een leuke kaart zeker als je zelf een wat trager deck hebt waarbij veel creatures speelt en weinig instants.
MarcelN
4 jaren geleden
Ik speel m in m'n Krenko, Mob Boss deck. Daar zitten geen instants in en ik speel wel een aantal dingen daarin die men nog wel 's wil counteren.

Als je Defense Grid vroeg hebt liggen en je kunt m ook ff houden dan haal je er heel, heel dikke winst uit. Maar kan ook betekenen dat een ander aan tafel ook de tijd krijgt om boardstate op te bouwen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nooit gespeeld en nooit op tafel gezien. Ik snap het nut, maar het is een kaart die niets doet voor het thema van mijn decks, en ik heb meestal geen plek voor een kaart die zelf niks doet
BluezamX
4 jaren geleden
In een groen rood deck om (wit) blauw te verhinderen zou ik dan eerder Spellbreaker Behemoth, Domri, Anarch of Bolas, City of Solitude of de Enchantment uit Ravnica Allegiance waarvan ik even de naam kwijt ben spelen. Als jij zelf niks in andermans beurt speelt is geheel uitschakelen nuttiger dan het alleen wat moeilijker maken.

Het is een interessante kaart, maar ik weet niet zeker in welke build hij echt handig is.
Eclavyrr
4 jaren geleden
Zeer deck afhankelijk. Over het algemeen gesproken zou ik deze niet snel spelen, maar als ik een semi-combo deck speel dat zelf weinig doet in mijn tegenstanders beurt en niet zijn spreuken gecounterd wilt zien is deze nuttig. City of Solitude zit op eenzelfde lijn in groen.
Goed in het juiste deck, overbodig in alle anderen
Jeff
4 jaren geleden
Ik zou hem misschien nog wel overwegen in een Teshar, Ancestor's Apostle deck, want het is een historic spell en in mono-W kan je doorgaans niet heel veel tegen met name counterspells. Maar 100% zeker dat ik hem zou spelen ben ik niet want betalen kan altijd nog.
Progenitus2005
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
of de Enchantment uit Ravnica Allegiance waarvan ik even de naam kwijt ben spelen.


Bedoel je misschien Rhythm of the Wild
JEV
4 jaren geleden
Oeh, City of Solitude is ook wel een fijne om ongestoord je aanval/combo uit te kunnen voeren. Of op een stokje: Dosan the Falling Leaf en Grand Abolisher.

mana is idd wel omheen te spelen, maar buiten heb je volgens mij niet veel opties. God-Pharaoh's Statue/Thorn of Amethyst?
Sunitram
4 jaren geleden
Ik vraag me af of je dit soort effecten überhaupt buiten wil spelen. Zowel , als spelen maar al te graag instant effecten en, zeker omdat alle genoemde kaarten symmetrisch zijn, schiet je jezelf met zo'n kaart gigantisch in de voet.

Je zou het punt kunnen maken dat die kleuren zonder inmenging van anderen willen uitcombo-en, maar blauw heeft daar bijvoorbeeld Teferi, Mage of Zhalfir al voor

In Modern is dit een heerlijke kaart hoor, maar in Commander is dit zo'n effect dat snel aan kracht verliest naarmate het spel vordert. Of je moet net die Grand Arbiter Augustin IV speler zijn...
Eclavyrr
4 jaren geleden
Voor Grand Arbiter Augustin IV is Defense Grid een prima kaartje, precies wat je wilt spelen naast je Propaganda, Smokestack, Tangle Wire, Ensnaring Bridge en Grand Abolisher met Azor's Elocutors en Approach of the Second Sun als win condities.
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
MarcelN
4 jaren geleden
Gaan we vandaag gewoon ff dik-vet oldschool..



Het is groen en t vliegt... dus dat is al wel een dingetje. Heeft de potentie om met de ramp van groen echt huge te worden.. ik hou ervan, ookal speel ik m niet ! What say you?

En ja, je kunt dan beter Unyaro Bees spelen want dan kun je damage schieten, bla bla bla... Killer Bees is altijd meer stylish, want daarom!
 bijgewerkt door MarcelN 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
In een Omnath, Locus of Mana / Nissa, Who Shakes the World deck leuk, maar daarbuiten veel te zwak. In eerder genoemde Decks leuk, maar niet sterk. Als je weinig draw hebt is het een leuke mana sink, maar niet heel nuttig. Dan heb ik liever een Hornet Queen om in thema te blijven.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik ga voor: nope.
stefke78
4 jaren geleden
Er is altijd wel iemand die op het juiste moment 1 damage kan doen...
JEV
4 jaren geleden
Killer Bees doet vrij weinig als je niet de extra mana hebt. Voor 1 cmc hoger heb je al Nylea, God of the Hunt. Die kan je ook als mana sink gebruiken en geeft alles Trample.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
31 minuten geleden
Er is altijd wel iemand die op het juiste moment 1 damage kan doen...


Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Jij pompt 20 mana in de bijen om hard te slaan, wordt er op gereageerd met een simpel Shock effect. Dubbel zuur!
MarcelN
4 jaren geleden
Oké oké oké...

Nou deze dan:



Ik weet dat dit een heerlijke commanderkaart is, ik speel m zelf in Krenko, Mob Boss, maar ik moest er ook aan denken bij die nieuwe vogel uit M20 Kykar, Wind's Fury. Al je kleine tokentjes veranderen in 4/4 draken? Yeah Nois!

Ben vooral benieuwd waar ie nog meer in gespeeld wordt en de bijbehorende verhalen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top