Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Krabbel
4 jaren geleden
Ik speel 'm in m'n Karrthus, Tyrant of Jund Dragon Tribal deck. om alle creatures zonder Hexproof en Shroud jatten
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
16 uren geleden
Quote:
16 uren geleden
Er is altijd wel iemand die op het juiste moment 1 damage kan doen...


Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Jij pompt 20 mana in de bijen om hard te slaan, wordt er op gereageerd met een simpel Shock effect. Dubbel zuur!


Dit is niet zo gelukkig . Als jij zegt "ik pomp de Bees 20x", dan is dat een shortcut voor "ik activeer de Bees 1x, laat dat resolven, en herhaal dat 20x, als niemand wil reageren."

Als men wel wil reageren, dan ligt ee slechts 1 activatie op de stack, en kun jij op de Shock reageren door een paar activaties te doen.

Descent is een leuke kaart, zeker om een leger kleine tokens groot te maken.
BluezamX
4 jaren geleden
Helaas pindakaas
Flut123
4 jaren geleden
ik speel m ook met krenko, kijk maar in deze:
Eclavyrr
4 jaren geleden
Met de Killer Bees weet ik me zo geen raat. Ik denk niet dat ik een deck heb waar die bij passen en ondanks dat ze old skool zijn en stijlpunten krijgen, steek ik liever een andere kaart in mijn deck.

Descent of the Dragons is een prima kaartje, vooral leuk op je eigen tokens als je ze haste kunt geven.
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
offspring
4 jaren geleden
Wie heeft ervaring met deze knul?



De mana cost van 5 is best hoog, maar het kan zo hard gaan als je er eenmaal een paar hebt liggen. Tuurlijk - blijft kwetsbaar voor boardwipes. Maar het idee staat me erg aan .
Jeff
4 jaren geleden
Lijkt me grappig misschien in een Teshar, Ancestor's Apostle deck, dat veel goedkope historic spells zal spelen.
Sunitram
4 jaren geleden
Klinkt misschien heel raar, maar hij lijkt me leuk met Hogaak, Arisen Necropolis! Da's ook een historic spell en omdat je geen mana aan 'm uit mag geven hou je mana open om de Self-replicators zichzelf te laten repliceren; zodat je de volgende keer dat je Hogaak cast meer bodies hebt om 'm mee te convoken! 't Is best wel janky, maar wat is nou een Commander deck zonder een gezonde dosis jank
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Jeff begint warm te worden voor een Teshar deck?
Triskelion88
4 jaren geleden
leuke kaart die replicator, maar moet wel echt in een dedicated deck.
DarthosOfMeletis
4 jaren geleden
Het is een grappige kaart, maar ik vind wel veel voor een 2/2. Ik kan mij voorstellen dat deze wel heel leuk kan zijn met Brudiclad, Telchor Engineer: verander al je tokens in deze replicators, cast een goedkope historic spell en creeër een sloot extra tokens. Een soort van Second Harvest buiten , maar dan wat omslachtiger.
JEV
4 jaren geleden
Past dit in een bepaalde combo? Misschien door de creatures te laten tappen voor mana? Springleaf Drum en Loam Dryad kunnen dit 1x, maar met Haste werkt Cryptolith Rite meerdere malen.
stefke78
4 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Er is altijd wel iemand die op het juiste moment 1 damage kan doen...


Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Jij pompt 20 mana in de bijen om hard te slaan, wordt er op gereageerd met een simpel Shock effect. Dubbel zuur!


Dit is niet zo gelukkig . Als jij zegt "ik pomp de Bees 20x", dan is dat een shortcut voor "ik activeer de Bees 1x, laat dat resolven, en herhaal dat 20x, als niemand wil reageren."

Als men wel wil reageren, dan ligt ee slechts 1 activatie op de stack, en kun jij op de Shock reageren door een paar activaties te doen.

Descent is een leuke kaart, zeker om een leger kleine tokens groot te maken.


Ik dacht meer dan 1 damage te doen als iemand tapped-out is..
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja ok, maar dan kun je elke pomp-ability wel afschrijven
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ik vind de replicator wel een coole minigame. Ik heb zelf geen artifact deck, maar lijkt me daarin best grappig. Zeker in Breya, dan heb je ook wat sac-voer erbij.

Wat vinden we van
?
JEV
4 jaren geleden
Hele fijne kaart tegen ramp en eventuele tutors. Wel lastig om op het veld te houden. Mijn ervaring is dat het vaak heel goed werkt tegen 1 speler, maar dat je de rest ook echt moet overtuigen om het aanvallende creature wat ze over hebben niet hierheen te laten gaan.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Zeer nuttige kaart. Nog niet mee of tegen gespeeld, al heb ik hem wel in 2 decks. Zit ook te denken om iets met Oathbreaker te gaan knutselen .
Eclavyrr
4 jaren geleden
Deze is mijn mill deck ingegaan. Goede manier om gevulde graveyards te verwijderen en de passive is gewoon super tegen alle tutors, fetch en noem maar op.
Dordledum
4 jaren geleden
Prima kaart zeker, met een nuttige ability. Hoewel planeswalkers wel fragiel kunnen zijn in commander. Een enchantment blijft vaak langer liggen.
Triskelion88
4 jaren geleden
meerdere keren met en tegen gespeeld, eerlijk gezegd heb ik hem nooit langer dan 2 beurten in play gezien. De passive ability is irritant maar niet onoverkomelijk. met name de activated trekt toch vaak haat omdat vrijwel iedereen wel wat kaarten speelt (binnen onze playgroep dan) om zijn of haar combopieces uit de graveyard te halen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top