Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Meh, ik zou t de slot niet waard vinden. Het levert wat hinder op aan je tegenstanders, maar is dat een kaart waard?
Sunitram
4 jaren geleden
Ik loop er persoonlijk niet warm voor, maar ik denk dat het afhangt van je meta. Een fanatieke Breya, Etherium Shaper of Tawnos, Urza's Apprentice speler heeft hier echt een rotdag tegen. Voltron commanders die het van equipments moeten hebben ook. Maar tegen andere decks leg je wat manastenen lam en als een deck groen speelt doet het misschien helemaal niks!

Als je deck zich ervoor leent (lees: je kunt met enig gemak meerdere kaarten in een beurt rapen) dan is het niet erg om een paar hit-or-miss kaarten te runnen. In m'n Wizard-tribal deck zit bijvoorbeeld ook één Magus of the Moon die alleen play ziet als een Sliver of een The Ur-Dragon deck finaal uit de klauwen dreigt te lopen. Maar anders zou ik veel liever iets spelen wat m'n eigen plan verder helpt
Triskelion88
4 jaren geleden
Ik word ook niet heel erg warm van Stony SIlence en die Ouphe. hele specifieke decks hebben hier enkel last van maar dan kan je beter generieke haat kaarten er in gooien denk ik.
n4ppy
4 jaren geleden


Descend upon the Sinful, False Prophet, Merciless Eviction als je ook in zwart zit neem ik aan?

Oh, Planar Guide als je van ETB houdt
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Final Judgment is niet helemaal meer van deze tijd .
Niks mis mee als removal spell, maar Descend upon the Sinful is gewoon stricly better, en als je in zwart zit is Merciless Eviction ook gewoon beter. En Austere Command exiled niet maar is wel veel flexibeler.

Het was toen de kaart uitkwam een nieuwe kaart, omdat hij mass exilede, wat niet veel andere kaarten deden. Maar hij doet niet genoeg meer voor hoeveel mana hij kost.
nielsvd
4 jaren geleden
Het is zeker niet meer de beste kaart (zie voorbeelden Magnus), maar gezien de hoeveelheid decks die gebruik maken van de graveyard bij ons de speelgroep vind ik dit toch nog meer dan de moeite waard on een paar mana extra voor te betalen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oh ja, als je meta veel met graveyards doet is dit zeker geen slechte optie. Ligt ook enorm aan het deck dat je speelt en welke kleuren je nog meer speelt en hoeveel 6 mana exile spells je wil spelen .
farden10
4 jaren geleden
Van de 4 gegeven kaarten is Merciless Eviction natuurlijk veruit de beste. Dit is denk ik ook de meest gespeelde boardwipe in mijn speelgroep, waarin exile meestal erg relevant is. Daarnaast is de kaart erg veelzijdig. Ik ben het met MagnusMagicus eens dat Austere Command beter is dan de andere opties, maar vind zelf dat Merciless Eviction bijna net zo goed is.
Descend upon the Sinful heb ik geprobeerd, maar was vaak wat ongemakkelijk. Aangezien Final Judgment een strictly slechtere descend is, zou ik deze nooit spelen in mijn decks. Waarschijnlijk zijn beide wel speelbaar, maar ik speel te graag creatures en denk eigenlijk dat er betere boardwipe opties zijn. Zeker in wit.
n4ppy
4 jaren geleden


(combi met Rite of Replication? )
Blasty
4 jaren geleden
Ik heb de combi Fraying Sanity tegen me gehad, niet zo leuk -_-
JEV
4 jaren geleden
Prima reanimate target voor een mill deck. Al zijn er misschien betere opties.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Niet perse een goede kaart, wel een hele leuke kaart! Nog nooit mee of tegen gespeeld, maar lijkt me hilarisch
Sunitram
4 jaren geleden
Lijkt me prima met Lazav, the Multifarious of Volrath, the Shapestealer. Die kunnen 'm niet alleen worden, maar die zitten ook in zwart waardoor je na het millen met reanimate shenanigans aan de slag kan

Let trouwens op dat je met de ability jezelf mag targeten als selfmill nou net je ding is!
Triskelion88
4 jaren geleden
wat een vreselijke haat kaart lijkt mij tof om te spelen
farden10
4 jaren geleden
Ah, de Traumatize vis. Geen hele sterke kaart, maar wel een hele leuke. De combo met Fraying Sanity is wel een beetje gemeen, maar dat soort dingen gebeuren. Dat geldt eigenlijk ook voor de vis met Duskmantle Guildmage. Nog nooit mee gespeeld, wel tegen, maar toen speelde ik met Muldrotha, the Gravetide dus ging de Fleet Swallower iemand anders aanvallen.
BluezamX
4 jaren geleden
Laatst in een Phenax, God of Deception deck tegen me gehad. Dat was toch wel even knijpen! Gelukkig op tijd vanaf kunnen komen.
n4ppy
4 jaren geleden


Zijn er niet veel oa de Dauthi kaarten, maar Shadow om een deck semi unblockable te maken met de enchantment of Dauthi Trapper?

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het is een goede kaart om een creature unblockable te maken. Ooit wel in decks gehad, maar gecut omdat hij meestal toch wel erg traag is. Misschien moet ik hem toch eens opnieuw proberen....
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Misschien leuk met die nieuwe prankster?
Triskelion88
4 jaren geleden
Er wordt bijna geen shadow gespeeld heerlijke kaart zeg! Ook lekker politiek eigenlijk wel een kaartje dat ok maar weer eens tevoorschijn moet halen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top