Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Je moet inderdaad wel goed weten wat je ermee wil bereiken, want het kan uit de hand lopen . Ik heb haar aan het hoofd van een zeemonsters deck gezien (en dan kun je ook Homarid Spawning Bed goed gebruiken met flavor! ) en dat was wel leuk!
Triskelion88
4 jaren geleden
ontzettend gave commander om te spelen, grote gevaarlijk beesten in mono blauw is leuk. wel het risico inderdaad dat je een archenemy wordt maar de tradeoff naar een sterk beest is niet gegarandeerd. je kan ook een klein beestje tevoorschijn toveren.
Sunitram
4 jaren geleden
Ik kan jullie verzekeren dat mijn plannen niks met Annihilator te maken hebben, maar vooralsnog denk ik dat 't beter is om haar eerst maar eens als sac-outlet uit te proberen met Rayami, First of the Fallen en aan de hand van de reacties die ze dan krijgt te bepalen of het de moeite waard is haar solo te laten vliegen.

Hoe dan ook: nieuwe dag, nieuwe kaart:



Ik speel 'm zelf al enige tijd met Arjun, the Shifting Flame omdat ie twee cast-triggers geeft en bijna altijd een manarock of iets dat kaarten raapt raakt. Iemand anders al plezier van deze kaart gehad?
nielsbap
4 jaren geleden
ik heb hem overwogen in mijn Wort, the Raidmother deck maar daar heeft hij het niet gehaald omdat ik te weinig controle er over heb. ik vond het persoonlijk erg leuk in limited maar er werd mij gezegt dat het niet sterk was
 bijgewerkt door nielsbap 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Volgens mij werkt het kopieren van een Cascade spell ook niet met Wort, the Raidmother, omdat de kopie niet gecast wordt. Cascade triggert bij het casten van de spell.
 bijgewerkt door Blasty 4 jaren geleden
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ik weet niet of ik m nu al in een deck geprobeerd heb, maar ik wilde m in Grenzo, Havoc Raiser gaan proberen. Lijkt me best cool.
stefke78
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Je moet inderdaad wel goed weten wat je ermee wil bereiken, want het kan uit de hand lopen . Ik heb haar aan het hoofd van een zeemonsters deck gezien (en dan kun je ook Homarid Spawning Bed goed gebruiken met flavor! ) en dat was wel leuk!

Amen!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De kaart van vandaag:

Jeff
4 jaren geleden
Volgens mij een prima finisher in een go-wide type deck; zeker uitgaande van (veel) anthem-effecten. Ik kan Secure the Wastes ook prima zien in een deck waar sacrificen een thema is, omdat deze kaart erg veel creatures per mana geeft.

Allround ook gewoon prima, maar ik zou wel graag value willen halen uit de tokens zeg maar.
Triskelion88
4 jaren geleden
Prima kaart, had graag gezien dat deze soldiers maakt ipv warriors maar kan zeker als een verrassing tevoorschijn komen.
farden10
4 jaren geleden
Prima kaart in een Orzhov Aristorats deck of een go wide token deck. Ik speel de kaart zelf in mijn Krav, the Unredeemed en Regna, the Redeemer deck, waarin Secure the Wastes vaak kost om direct een hoop kaarten te kunnen pakken op instant speed.
Dordledum
4 jaren geleden
Leuk als je toevallig een Divine Visitation hebt liggen

prima kaart
Nissa333
4 jaren geleden
Ik weet niet of jullie hem ooit behandeld hebben maar ik zou graag jullie commentaar over deze kaart horen.

(Ik zag hem bij de laatste game knights episode en vond hem wel interessant)
Dordledum
4 jaren geleden
Tutor effects worden over het algemeen niet gewaardeerd in veel commander groepen.
bartist
4 jaren geleden
Ik speel Tamiyo's Journal in Urza, Lord High Artificer. Heb het deck helaas nog te weinig gespeeld om er echt een mening over te kunnen geven.
Denk wel dat in casual omgeving mensen het meer zullen gebruiken als carddraw dan als tutor. In Urza was ook niet het plan om te tutoren, maar om gratis mana-rotsen te maken en in nooit voor carddraw te gebruiken.
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ik ben een speler die van combo’s of gave interacties houd, en ik tutor dus nog wel eens. Maar hij is eigenlijk veel te traag om als tutor gebruikt te worden. al is hij wel fijn als 2 mana, draw a card op ieder van je beurten.
Triskelion88
4 jaren geleden
Heb hem gespeeld maar als tutor is hij niet top en gebruik vaak de clue's als een soort van draw engine.
BluezamX
4 jaren geleden
De Clues zijn heel fijn in sac decks, of anders als mana sink.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Geen fan van tutors en los daarvan vind ik voor een Clue token per beurt wat traag. Maar op zich leuke kaart.
Roks1983
4 jaren geleden
Los van de hele discussie over wel of geen tutors... Je deck moet wel meerdere mogelijkheden hebben om clues te maken. Anders is het veel te langzaam voor die vijf mana.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top