Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

offspring
2 jaren geleden
Super interessante commander, zou ik best wel wat mee willen doen. Heb al tijden een lijstje met untap-enablers klaarliggen, en gecombineerd met een blink strategie en kaarten die haste geven zie ik mezelf deze echt nog wel eens bouwen. Denk niet dat ik er structureel wat mee zou willen doen overigens, want dan zie ik mezelf wel meer en meer groeien naar hoe-maak-ik-zo-veel-mogelijk-black-lotussen-tribal. Wat een doel op zich is natuurlijk, maar misschien ook wel saai op den duur? Ik weet niet, terwijl ik dit tik denk ik ook: da's wel te gek he...
Luc
2 jaren geleden
Ik ben zelf niet zo fan van deze commander. Voor 5-color decks zijn er betere opties en de ability om de tokens te maken doet mij persoonlijk niet zo veel.
Dordledum
2 jaren geleden
Grappig, maar ik zie er niet direct een thema in en ik hou niet van zomaar good stuff decks.
Veekeren
2 jaren geleden
Ik heb vroeger (in de tijd van 4th Edition) veel met Disenchant, Braingeyser, Terror, Shivan Dragon en Regrowth gespeeld. Black Lotus niet nee Maar anyway, ik ben van de doelgroep die er nostalgische gevoelens bij krijgt. Ik denk dat ik hem cheap gebouwd had als er juist GEEN Black Lotus - effect bij zat, maar bijvoorbeeld een Ivory Tower, Juggernaut, of (waarom ook niet ) Sol Ring. Dan zou ik van elke optie een Revised kaart kopen en als token inzetten.

Buiten die nostalgische gevoelens ben ik het helemaal eens met Dordledum.
MarcelN
2 jaren geleden
Deze kaart is een gimmick... vind ik niet echt tof om een deck mee te bouwen eigenlijk... ook omdat ie 9 van de 10 hetzelfde gebouwd zal worden
TheRobinros
2 jaren geleden
Er is het trucje met last known information: leg 5 van zijn triggers op de stack met untap-effecten ofzo en sacrifice hem dan. De eerste trigger resolvet en maakt natuurlijk een Black Lotus. De tweede trigger checkt welke kaarten Garth al gemaakt heeft, ziet dat Garth dood is en checkt dan welke kaarten die Garth had gemaakt voor hij dood ging, dus die kan ook een Black Lotus maken. Idem voor de andere abilities.

Maar dat is inderdaad alleen "een trucje" en doet iedere keer hetzelfde...
Krabbel
2 jaren geleden
Kaart van vandaag: Concordant Crossroads
offspring
2 jaren geleden
Die is bij mij ook wel eens kaart van de dag geweest als ik ermee kon winnen in mijn Karametra, God of Harvests deck. Inmiddels zit 'ie daar niet meer in, ik speel 'm nu in Azusa, Lost but Seeking. Haste geven in een creature-based strategy zonder rood is niet makkelijk, en super waardevol. Fan van, maar ik speel 'm alleen in decks waar ik redelijk competitive mee wil zijn.
MarcelN
2 jaren geleden
Concordant Crossroads lijkt me een schot voor open doel… gewoon een goeie kaart! Uiteraard help je je tegenstanders ook door hun creatures ook haste te geven, maar als je deze kaart speelt is je deck op die setback ingericht. Hij zal wel een veel te vreemde eend in de bijt zijn, doordat groen is en niet rood, maar een reprint van deze kaart zou ik niet erg vinden

Als we een beetje in t zelfde straatje blijven… wat vinden we dan van:



Een beetje een budget optie voor de Crossroads eigenlijk… uiteraard dies to removal, zowel op creature niveau als artifact, maar wel weer in elk deck te spelen, met z’n kleurloosheid! Ik ben benieuwd!
offspring
2 jaren geleden
Echt een uitstekende kaart! In Odric, Lunarch Marshal is ie waanzinnig. Het absolute nadeel ten opzichte van "officieel color" kaarten als de eerder genoemde Concordant Crossroads en ook bijvoorbeeld Akroma's Memorial is dat je niet je creatures kunt laten aanvallen, maar ja... Die zijn dan ook, letterlijk, gemiddeld zo'n 100x zo duur... En ja, dat scheelt soms de winst van een potje magic ja.
 bijgewerkt door offspring 2 jaren geleden
Left4Doner
2 jaren geleden
Comcordant Crossroads kan ik me niet veroorloven, maar Crashing Drawbridge ben ik fan van! Die zit in Ghalta, Primal Hunger en t geeft ook wat redundancy voor een deck met Surrak, the Hunt Caller als Commander.
MitchDeBaas
2 jaren geleden
het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een kaartje heb gezien.
dus voor vandaag deze:



ik vond deze nog in het side board van mn oude The Ur-Dragon deck. en kwam er achter dat die best in prijs gestegen was.
ik ben er zelf ondertussen wel enthousiast over. in een tribal Go-wide deck kan je hier insane veel kaarten mee pakken.

wat vinden julllie ervan?
Blasty
2 jaren geleden
Natuurlijk een echte card draw machine als je in een goede board positie zit, of in het juiste deck met genoeg evasion. De prijs geeft het eigenlijk al aan, als je in tribal en blauw zit, is dit een auto include.

Als je achter loopt ben je hier mogelijk een beurt mee kwijt vanwege de casting cost. Hopelijk heb je dan de volgende beurt wat creatures om te casten om het op gang te brengen.
Roks1983
2 jaren geleden
Hele fijne kaart. Je moet alleen wel opletten met de draw triggers, omdat ze verplicht zijn. Dat kon met het The Ur-Dragon deck wel een probleem zijn
Krabbel
2 jaren geleden
Ik heb mezelf hier wel eens mee gedecked in mn Najeela, the Blade-Blossom Warrior edh
offspring
2 jaren geleden
Ik speel m als carddraw engine in mijn Changelings deck. Daar is het een uitstekende kaart, al vind ik de 5 mana wat veel. Maar toch, altijd blij om 'm te zien.
Wodi!
2 jaren geleden
Top kaart (denk ik, wat ik zoek hem al een jaar, maar heb hem nog steeds niet en dus ook niet gespeeld. Maar het feit dat de prijs maar blijft oplopen en niemand hem aanbied zegt al genoeg denk ik)!
MarcelN
2 jaren geleden
Over shenanigans gesproken! Wat vindt ons van:

Daedalon
2 jaren geleden
niet veel van gemerkt, meestal wordt het bij mij na gemiddeld 2 beurten dat het op t veld ligt opgeblazen, tis wel oke als je het kan beschermen, coughcough Torment of Hailfire
offspring
2 jaren geleden
Dit is zo'n kaart die ik zelf niet zo snel zou spelen, want vijf mana vind ik wel wat veel voor wat 'ie doet, maar waar ik me wel druk om zou maken als 'ie ergens anders op tafel ligt. Tegen de tijd dat er 12 counters op liggen kan ik een hele rits aan X-spells noemen die je liever niet om je oren wilt krijgen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top