Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Left4Doner
2 jaren geleden
Nieuwe dag, nieuwe kaart



Dit is een kaart die ik in theorie heel leuk vind en vaak overweeg, maar uiteindelijk nooit in het uiteindelijke deck komt.
Wat vinden jullie?
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik heb hem wel eens gespeeld, maar ik pakte er vooral minder land van . Als je een land revealed kost het een tegenstander 0 leven om deze te millen, dus je hebt minder kans op land. De damage kan verder wel aantikken, maar stel ik reveal een Damnation terwijl jouw bord positie beter is, dan heb je best 4 damage ervoor over om hem te laten millen. Het idee van de kaart is cool, en ik denk dat hij in een agressief deck best kan werken (want of extra kaarten of extra damage), maar ik vind hem niet super.
Justian2002
2 jaren geleden
Even de boel weer tot leven brengen:
Left4Doner
2 jaren geleden
Zou 'm spelen als ik 'm had/ie niet zo duur was.

Wild Growth speel ik graag
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Het is natuurlijk van den zotte dat deze bijna 10 euro is. Komt volgens mij door Pauper, maar ik hoop dat deze een keertje kapot geprint wordt, want dit zou gewoon een kaart van 10 cent moeten zijn .
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ik ben zelf nooit z'n fan van ramp enchantments, ze kunnen geremoved worden en dat vind ik vaak te riskant, ik speel liever een Farseek, Rampant Growth, Three Visits of een Cultivate.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ja, ze zijn vooral goed in enchantment/aura decks, anders zijn die opties die noemt wel veiliger .
TheRobinros
2 jaren geleden
Wow, die is duur idd. Ik heb hem in Codie, Vociferous Codex zitten, omdat ik Codie zo vaak als mogelijk op beurt 2 wil spelen en op beurt 3 wil activeren, dus acceleratie op 1 mana is belangrijk. Anders zou ik ook die andere opties spelen
Timebug
2 jaren geleden
Heb je er dan geen last van in een 5 kleurendeck dat de enchantment alleen forests mag hitten?
Morph
2 jaren geleden
Wow die prijs inderdaad...ik heb daar nog een stuk of 8 van in een brasbak zitten denk ik. Ga ik maar eens doorheen graven.

Maar voor een gemiddeld commander deck zijn de bovengenoemde rampspells beter inderdaad.
TheRobinros
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Heb je er dan geen last van in een 5 kleurendeck dat de enchantment alleen forests mag hitten?


Hihi, mijn Codie-deck heeft alleen forests
Idee is dat ik zsm Codie speel en daarna Codie gebruik om mijn mana te fixen en vrijwel alle ramp kun je spelen met alleen forests
Justian2002
2 jaren geleden
een Yavimaya, Cradle of Growth doet ook nog wonderen
Veekeren
2 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Het is natuurlijk van den zotte dat deze bijna 10 euro is. Komt volgens mij door Pauper, maar ik hoop dat deze een keertje kapot geprint wordt, want dit zou gewoon een kaart van 10 cent moeten zijn .


Hij wordt in Modern ook nog wel gespeeld. Mooie combi met een Arbor Elf.

Mooi alternatief, net wat duurder maar wel flexibeler, is Fertile Ground. Wil ik nog wel eens spelen als ik vooral 2 cmc ramp wil hebben en aan de 2 cmc landsearch kaarten niet genoeg heb.
Justian2002
2 jaren geleden
Volgens mij is iedereen een beetje druk met de feestdagen, maar ik ga toch verder met de nieuwste kaart van de dag!

Wat is de mening van jullie over de kaart
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Erg nuttige kaart, beter als je zelf (en je tegenstanders) veel fetchland spelen zodat je de eerste ability kunt blijven activeren. Het kunnen exilen van kaarten uit graveyard met een voordeel is gewoon heel nuttig. Aan de andere kant heb ik geen enkel deck waarvan ik denk "nou, hier MOET een Deathrite Shaman in" . Maar, nuttig kaartje.
offspring
2 jaren geleden
Ook wel de kleinste planeswalker ooit genoemd toch? In mijn ogen een van de efficiëntste kaarten die er zijn, ik heb er altijd een zwak voor gehad. En toch: ik speel 'm absoluut voor de eerste ability, maar die is geen zekerheidje. Heel veel fetch wordt er bij ons niet gespeeld, en hij zit bij mij in een Korvold deck. Daar speel ik zelf wel drie fetchlanden, maar ja... drie is ook niet idioot veel natuurlijk.
SceneFizza
2 jaren geleden
1 groene of zwarte mana voor een 1/2 creature met daarna verschillende opties. Afhankelijk van het deck best handig om Flashback kaarten of iets dergelijks goedkoop te exilen en is in een elven tribal nuttig in de telling.

Kortom, prima kaart voor een golgari elven deck.
Justian2002
2 jaren geleden
Daar ben ik weer!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Als hij ligt is het toch altijd een prettig kaartje, maar het lukt me nooit om hem in een deck te stoppen. En eigenlijk is hij outclassed door Beast Whisperer, ook al is dat een wat kwetsbaarder creature. Maar zeker als je lekker mana kunt genereren is dit een heel prettige kaart.
Timebug
2 jaren geleden
Ik denk dat ik deze eigelijk altijd speel in creature-based mono-groene, gruul en selesnya decks. Misschien dat ik deze in Naya ook zou spelen.

Zodra er blauw of zwart in het deck komt zijn er genoeg betere opties.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top