Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Veekeren
1 jaar geleden
Exact wat Mitch zegt. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze als common gemaakt is om de limited gameplay van 3 kleuren decks een beetje leuk te houden. Het is een kaart met veel tekst, maar niks daarvan zal volgens mij in een Commander setting indruk maken.
offspring
1 jaar geleden
Deze ga ik ook niet spelen. Een paar jaar geleden had ik ze misschien overwogen, maar inmiddels is er te veel goede mana fix om dit nog te rechtvaardigen. Met deze grixis variant noem je waarschijnlijk nog de meest 'levensvatbare' omdat grixis vaak nogal kleur intensief is, maar als ik mijn deck bouw dan zal ik deze vooral behandelen als een 2 mana fix kaart. En dan speel ik liever een 2 mana artifact die me rampt en bij voorkeur ook mana fixt, en ik denk zelfs liever een drie mana artifact die me rampt, dan deze.
Roks1983
1 jaar geleden
Ik heb de precon commander decks van New Capenna gehaald en ben deze nu aan het updaten met alleen kaarten uit New Capenna boosters. Toch weer een heel andere kijk op deck bouwen. Moet bekennen dat ik deze cycle nog voor niet een van de decks overwogen heb om te gebruiken.
Lavinius
1 jaar geleden
Deze speel ik waarschijnlijk niet. De effectieve mana-cost van de kaart voor het lage effect is het niet waard. De mana Fix is wel leuk, maar in de meeste van mijn decks heb ik daar sowieso geen probleem mee.
Timebug
1 jaar geleden
Als een van deze kaarten in de kleuren van Bell Borca, Spectral Sergeant had gezeten had je je commander voor 2 mana 6 power kunnen geven..... Maar zelfs dat is niet echt spannend.

Ik zou deze cycle nooit in commander spelen.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
En omdat ze 3 kleuren zijn kun je ze ook niet spelen in Prosper, Tome-Bound

Het zijn (volgens mij) nuttige Limited kaarten. Maar even helemaal afgezien van het exile-mana-fix gedeelte zijn dit geen van alle erg spannende Commander creatures. Je hoeft je niet te schamen om te te spelen, maar ze doen ook niet heel erg veel spannends. En de mana fix is cute, maar ook niet heel belangrijk, en je wil liever meteen ook rampen. Dus een beetje een combinatie van net-niet voor Commander, al ga ik ook niet heel raar opkijken als iemand ze wel speelt.
MitchDeBaas
1 jaar geleden
voor vandaag:

xEternalTears
1 jaar geleden
Quote:
59 minuten geleden
voor vandaag:




Hele vette kaart, art en tekst is A-tier voor multiplayer commander. De Dimir colouridentity maakt em lastiger te spelen.
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
Hele vette kaart, art en tekst is A-tier voor multiplayer commander. De Dimir colouridentity maakt em lastiger te spelen.


Waarom vind je hem lastiger doordat hij Dimir is? Ik kan me voorstellen dat je de manacost en het rampen daarnaartoe bedoelt, maar op zich zijn er zoveel mogelijkheden tegenwoordig dat dat ook gewoon een deckbuilding-keuze is en wat minder afhankelijk van colour identity. Maar als dat het is bedoel je misschien meer "jammer dat hij geen groen heeft"

Verder: hele toffe kaart! Precies wat ik zou willen zien op een kaart van 7 mana. Dat maakt echter ook wel dat ik hem niet snel als commander zou spelen.
Lavinius
1 jaar geleden
Fantastische kaart, even geleden gepulled uit een booster. Probeer hier een deckje mee te maken met proliferate en die triggers. Dimir is wel wat moeilijker dan bijvoorbeeld sultai, maar mort wel lukken.
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
xEternalTears
1 jaar geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
6 uren geleden
Hele vette kaart, art en tekst is A-tier voor multiplayer commander. De Dimir colouridentity maakt em lastiger te spelen.


Waarom vind je hem lastiger doordat hij Dimir is? Ik kan me voorstellen dat je de manacost en het rampen daarnaartoe bedoelt, maar op zich zijn er zoveel mogelijkheden tegenwoordig dat dat ook gewoon een deckbuilding-keuze is en wat minder afhankelijk van colour identity. Maar als dat het is bedoel je misschien meer "jammer dat hij geen groen heeft"

Verder: hele toffe kaart! Precies wat ik zou willen zien op een kaart van 7 mana. Dat maakt echter ook wel dat ik hem niet snel als commander zou spelen.


Ja die blauw is beetje awkward. Orzhov, Golgari of Rakdos zou in mijn mening beter werken in commander; vooral omdat het carddraw is en dat zit vaak wel snor in de Dimir colouridentity.
Lavinius
1 jaar geleden
Voor vandaag:



Mijn mening komt zo
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
BluezamX
1 jaar geleden
Geweldige kaart. Worst case scenario is dit protection en je hele bord heeft lifelink, best case scenario is het 4 mana win de game. Auto include voor decks als Jetmir, Nexus of Revels
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Toxrill, the Corrosive: Idee van de kaart is heel vet, maar het is (in ieder geval in Brawl op Arena) zo forking annoying om tegen te spelen, dat ik liever een nieuw spel op zoek dan het uberhaupt te proberen . In Commander nog niet mee of tegen gespeeld, dus lastig goed in te schatten.

Akroma's Will: Kaart is heel vet, kan combat goed omgooien en inderdaad een win zijn zelfs. Maar 4 mana openhouden vind ik toch vaak lastig (al moet ik toegeven dat ik hem momenteel alleen in een mono-wit deck speel ).
Veekeren
1 jaar geleden
Ik vind het ook echt een fantastische kaart. Echt een top finisher ook door het geven van protection from all colors.
KoenDeMagicSpeler
1 jaar geleden
De hele commander "will" cycle vind ik erg vet. Hier win je wel duidelijk het makkelijkst de game mee. vooral Jeska's Will ben ik wel fan van.
Justian2002
1 jaar geleden
Vandaag een kaartje waarvan ik gister pas zag wat t deed!
Persoonlijk vind ik dit een leuk kaartje, helemaal omdat je zelf mag bepalen of een tegenstander blockt en met wat. Als je dan ook nog een Masako the Humorless of iets dat Vigilance geeft, issie echt heerlijk sterk

Lavinius
1 jaar geleden
Ik vind het ook een leuk kaartje. Ook een auto include in een Jetmir-deck
Ik heb deze nog nooit gespeeld, maar dat zou ik wel moeten doen...
offspring
1 jaar geleden
Heb Odric altijd een toffe kaart gevonden. Efficiënte manacost, prima ability. Ik denk alleen dat hij als commander wat voorspelbaar is. Als één van de 99 zou ik hem, in het juiste deck, wel in een spotremoval slot durven te spelen. Aanvallen met vier creatures is behoorlijk veel, dus je moet er wel het juiste deck voor hebben.
Justian2002
1 jaar geleden
Ik gebruik hem in mijn Kyler, Sigardian Emissary deck, wat dus zeker ervoor kan zorgen dat hij ineens super dik is. Ook kan ik hiervoor altijd wat tokens opofferen voor de aanval
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top