Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
22 minuten geleden
Ik gebruik hem in mijn Kyler, Sigardian Emissary deck, wat dus zeker ervoor kan zorgen dat hij ineens super dik is. Ook kan ik hiervoor altijd wat tokens opofferen voor de aanval


Als jij zelf mag kiezen welke creatures blocken, waarom moet je dan tokens opofferen? Je kan als ik het goed heb ook geen creatures kiezen die blocken.

Verder hele toffe kaart, zeker ook in Kyler!
Justian2002
1 jaar geleden
Tokens opofferen om met 4 creatures aan te kunnen vallen
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
55 minuten geleden
Tokens opofferen om met 4 creatures aan te kunnen vallen


Ja dat zei je net ook, maar waar offer je ze aan op? Misschien begrijp ik je compleet verkeerd, maar ook voor die tokens mag je dan de blockers kiezen toch. En dan dus kiezen om ze door geen creature te laten blocken, waardoor ze overleven.
Timebug
1 jaar geleden
Misschien hebben de tokens decayed?
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik heb het gevoel dat er hier een beetje langs elkaar heen gepraat wordt
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
14 minuten geleden
Ik heb het gevoel dat er hier een beetje langs elkaar heen gepraat wordt


Als jij het wél snapt mag jij het me ook uitleggen hoor
maus
1 jaar geleden
Die zit bij mij in een soldier token deck en het is erg fijn dat deze kaart alles unblockable geeft. Tenzij een tegenstander een te handige 1/1 heeft liggen natuurlijk.
Justian2002
1 jaar geleden
Quote:
5 uren geleden
Quote:
6 uren geleden
Tokens opofferen om met 4 creatures aan te kunnen vallen


Ja dat zei je net ook, maar waar offer je ze aan op? Misschien begrijp ik je compleet verkeerd, maar ook voor die tokens mag je dan de blockers kiezen toch. En dan dus kiezen om ze door geen creature te laten blocken, waardoor ze overleven.


Omdat ik in speelgroepen speel die heel makkelijk dit soort dingen kunnen verklooien voor mij en ik daarom niet mijn sterke humans wil opofferen haha
Veekeren
1 jaar geleden
Ah je bedoelt dat je het risico wel neemt met wat tokens Dat is wat anders dan ze opofferen, het kan zomaar goed gaan
Left4Doner
1 jaar geleden
Wat vinden we van
?

Ik vind 'm leuk als een 2e Lead the Stampede voor decks met 35+ creatures. De +2/+2 modus heb ik nog niet gebruikt maar kan in theorie nuttig zijn.
Lavinius
1 jaar geleden
Behalve in creature decks eigenlijk niet zo'n goede kaart vind ik. Het kan zijn dat mijn "afkeer" voor de kaart komt vanwege de inoriginele naam die de creators aan de kaart gegeven heeft, in plaats van een meer typische mtg-naam. De +2/+2 ability is degelijk, maar voor mij ook in de meeste gevallen irrelevant .
MitchDeBaas
1 jaar geleden
ah shit weer telaat,

ik vind deze wel interessant. zeker omdat je any number mag kiezen. ipv a creature. ik ga hem eens proberen in Kodama of the West Tree.
Timebug
1 jaar geleden
Goed, ik speel deze kaart in een deck met 40 creatures. Dus 40/100. Ik zie 5 kaarten, gemiddeld 2 creatures. Dus gemiddeld betaal ik 4 mana voor draw 2? Natuurlijk zijn lategame creatures waarschijnlijk wat je wil rapen, dus dan wordt het iets beter.

Plus dat deze effecten slechter worden naarmate je er meer van speelt in hetzelfde deck...

Ik ben niet echt overtuigd.
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
14 minuten geleden
Ik zie 5 kaarten, gemiddeld 2 creatures. Dus gemiddeld betaal ik 4 mana voor draw 2?


Dat was het eerste wat ik zag toen ik hem las. Moest een beetje aan Collected Company in Modern denken, maar die is in dat format zo goed omdat ze meteen in het spel komen. Wat mij betreft zijn er betere draw spells die je ook zou kunnen spelen. Eventueel, als het gaat om het vinden van een creature, zou je nog kaarten als Natural Order of Pattern of Rebirth in dat slot kunnen doen.

Natuurlijk zijn die allemaal wél minder origineel dan You Meet in a Tavern, en ik sluit ook niet uit dat de pump in sommige go-wide decks best een aardige flexibele optie is.
Lavinius
1 jaar geleden
Vandaag zullen we MitchDeBaas maar eens laten.
Left4Doner
1 jaar geleden
Zullen we hem de
maar geven?
MitchDeBaas
1 jaar geleden
heheh ik ben niet meer zo goed in vroeg opstaan jongens xD

maare ja graag, ik zou graag voor vandaag willen nomineren;



dit is voor mij nou echt z'n kaart waarbij ik het gevoel heb dat die veel sterker lijkt dan dat die is. 6 mana voor een enchantment die eigenlijk eerst niks doet. en daarna een storm counter. de storm counter kan mega sterk zijn en uit de hand lopen, maar hoevaak gebeurt dat nou?
ik twijfel onwijs over deze kaart, hij was ooit een allstar in Niv-Mizzet, Parun. maar daar buiten?
Justian2002
1 jaar geleden
Hij is best wel aan de niche kant, dat geef ik toe. Maar zoals heel veel kaarten in Magic kan deze je deck maken of kraken. Ik denk dat ie in een gemiddelde Izzet Spellslinger deck wel echt wonderen kan doen!
xEternalTears
1 jaar geleden
Snap, Frantic Search, Dramatic Reversal en een cantrip en de game is over beste kerel
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden
maus
1 jaar geleden
Het is een kaart dat hevig uit de hand kan lopen in no-time. Maar met de powercreep van de laatste jaren is het niet game ending voor 6 mana. Als ik zie wat 6/7 mana kaarten nu zijn bv. Toxrill, the Corrosive is dit toch wat zwak want je moet waarschijnlijk nog een beurt op je mana wachten om er value uit te halen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top