Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

MagnusMagicus
1 jaar geleden
You Meet in a Tavern: Voordeel: flexibel, want meerdere opties. Nadeel: geen trample in tweede opties. Ik loop er niet warm voor, maar niks mis mee.

Opportunity: Meh

Thousand-Year Storm: Leuke kaart voor specifieke decks die veel goedkope instants/sorceries spelen en een paar grote. Zes mana is veel, maar zou geen probleem moeten zijn. Maar hij past maar in een paar decks.
Lavinius
1 jaar geleden
Ook een redelijk slechte kaart in commander behalve bij niv mizzet. In pioneer is hij wel sterk in izzet Arclight Phoenix decks, die overigens heel populair zijn in huidige toernooien.
FouteWillem
1 jaar geleden
Oei
Een vroegere staple maar helaas een first cut in veel decks die nu betere opties hebben
Justian2002
1 jaar geleden
Voor vandaag:
MitchDeBaas
1 jaar geleden
ja sterk in een +1/+1 counter strategie, maar daarbuiten zie ik hem niet heel veel doen eigenlijk. sure het kan een grote jongen worden als je veel tokens maakt, en deelt ook wel wat power uit.

maar als je verder niks met counters of go wide doet denk ik niet dat dit heel veel potentie heeft. maar ik vind hem wel grappig
Timebug
1 jaar geleden
De +1/+1 counters moeten relevant zijn op je creatures.
Als je alleen go-wide doet, dan is dit een grote jongen zonder evasion met een anthem effect voor de creatures die je later speelt?

Ik heb zelf een human deck, maar niet met Kyler, Sigardian Emissary als commander. Daarom dus besloten deze niet te spelen.
Luctor
1 jaar geleden
In een deck zoals Commander Deck Innistrad: Midnight Hunt: Coven Counters waarbij je +1/+1 counters ook nog andere bonussen geven, is het een fijne kaart.
Justian2002
1 jaar geleden
Deze in combinatie met Resourceful Defense kan ook hard gaan!
MitchDeBaas
1 jaar geleden
ja maar dat is precies het ding, het werkt goed met dingen met counters. daarbuiten is het echt een slechte kaart.
Veekeren
1 jaar geleden
Ik heb hem niet in mijn Kyler deck gedaan omdat hij wat clunky voelt. Eigenlijk voelt mijn Kyler deck ook wat clunky en kwetsbaar, dus ik probeer liever de curve wat omlaag te krijgen. Hij valt ook niet zo lekker in die curve (zelfde cmc als Kyler), en heeft vervolgens ook weer extra setup nodig om dingen te doen. Maar misschien denk ik er te pessimistisch over?

Verder vind ik hem ook wel grappig hoor. Er zijn vast decks waar hij ook goed past in andere synergieën met counters.
 bijgewerkt door Veekeren 1 jaar geleden
xEternalTears
1 jaar geleden
Voor 5 mana vind ik deze vandaag de dag iets te zwak.
Left4Doner
1 jaar geleden
Als ie 3 mana was, hell yeah. Op 5 mana vind ik 'm veels te sloom/clunky.
Justian2002
1 jaar geleden
voordeel is dan weer wel dat ie groen heeft, dus wel een beetje kan leven met de good ol' green ramp
Lavinius
1 jaar geleden
Ik vind deze inderdaad, zoals iedereen al zei, goed in de juiste decks maar te laat en te weinig reliability.
nielsvd
1 jaar geleden
Echt zo’n leuke kaart in de wat meer casual Commander omgeving. Ja, door de powercreep iets achterhaald, maar wanneer je speelgroep relaxed speelt nog een prima kaart in een deck dat iets met counters doet
MitchDeBaas
1 jaar geleden
voor vandaag:



en dan bedoel ik hem niet als commander. niemand vind counterspell-tribal leuk om tegen te spelen. maar in de 99? zouden jullie hem nog spelen?
Timebug
1 jaar geleden
Misschien in Nymris, Oona's Trickster, maar het wordt nog steeds een beetje counterspell tribal ben ik bang.
Daedalon
1 jaar geleden
heb t zelf in een Kess, Dissident Mage spellslinger deck, de instant/sorc spell reduction is wel nice, en de counterspell interact is een oke bonus erin
Lavinius
1 jaar geleden
Wel, altijd als je deze speelt moet het al bijna Counterspell tribal zijn. Het Goblin Electromancer-effect is ook handig.
Lavinius
1 jaar geleden
Wat is jullie mening over:



Ik vind deze een must in elk zichzelf respecterend equipment deck dat wit speelt. (Sorry Bruenor Battlehammer dat ik deze nog niet bij jou speel) de toughness boost is nodig, aangezien de meeste equipment eerder een power boost geven. En dan het gratis uitphasen is ook geweldig, aangezien je hiermee jezelf beschermt tegen onder andere board wipes.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top