Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Commander: Kaart van de Dag!

BluezamX
1 jaar geleden
Tegen tokens is het inderdaad leuk! Maar ja, ik heb 'm nog nooit gezien zelf, lastig in te schatten
xEternalTears
1 jaar geleden


Iemand ervaringen met deze Djinn? Lijkt me heel sterk en complex in een UW flying deck!
Rody
1 jaar geleden
Ik heb deze in mijn Kykar, Wind's Fury tokens deck, altijd wel genoeg creatures met flying om het truukje te doen. Ik vind het een leuke kaart maar hij trekt wel veel haat, de mensen waar ik mee heb gespeeld vinden het niet altijd even leuk als hun beste permanents ineens naar een andere speler gaan. Hilarisch en best wel sterk maar niet te vaak doen, het moet wel gezellig blijven
Rody
1 jaar geleden


Banned in Modern maar goed genoeg voor Commander?

Deze zit al tijden in een deck van mij maar helaas nog geen enkele keer op tafel gekregen.
Roks1983
1 jaar geleden
Deze kaart is door de -1/-1 optie stiekem best wel sterk nu het format sneller is geworden en er veel meer kleinere creatures met goede abilities worden gespeeld. Erg prettig in mijn equipment deck!
Archranex
1 jaar geleden
Heel leuk met double strike, dubbel zoveel charge counters!
Justian2002
1 jaar geleden
Vandaag weer tijd voor een old-timer:

Wodi!
1 jaar geleden
Ik zou zelf dan liever gaan voor Sword of the Animist, al snap ik dat One with Nature dan iets goedkoper is.
Maar ik denk dat groen genoeg ander ramp heeft. Deze is te veel gevoelig voor creature removal.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Jitte is echt zooooo goed. Aanvallen of blocken, je krijgt counters. En dat maakt meteen combat een nachtmerrie omdat je altijd kunt pompen of -1/-1 uitdelen, wat meteen ook weer removal kan zijn. En als het nodig is kan hij ook nog life gainen!

Jitte is in geen van alle dingen die hij doet extreem goed, maar hij doet zoveel dat de kaart echt heel erg goed is.

Sure, tegen een 20/20 trampler die je kant op komt is het niet de ideale kaart, maar hij haalt utility creatures weg, en zorgt dat tegenstanders jou niet aanvallen.

One with Nature is een prima kaartje. Heeft de standaard nadelen van Aura's, en hij garandeert geen land want het creature moet eerst doorkomen, maar in de juiste build ga ik hier niet raar van opkijken.
BluezamX
1 jaar geleden
In een deck met kleine unblockables en/of fllyers lijkt dit me zo'n sterke kaart! In Merfolk go-wide oid kan ik me deze helemaal voorstellen. Zelfs als je er 1 landje uit haalt is deze decent, als het er meer dan dat worden is het echt sterk. Maar ja, later in de game is het een dode kaart! Wellicht is Exploration of Burgeoning beter geschikt?
Cobaltius
1 jaar geleden
One with Nature lijkt me vooral leuk in een goad deck of samen met een kaart zoals Shiny Impetus. Het lijkt me namelijk leuk om een creature van een tegenstander te enchanten en daar dan te van profiteren.

Als je gewoon een grote creature met trample enchant is het waarschijnlijk wel sterk genoeg, maar ik vind de zekerheid van kaarten zoals Cultivate veel fijner.
Justian2002
1 jaar geleden
Voor mij zit ie in mn Sythis, Harvest's Hand deck. Waar ie in het begin echt hard kan gaan (soms ook late game), is ie op den duur leuker als 'opvul' enchantment die wel Ancestral Mask, Sage's Reverie, All That Glitters en Helm of the Gods aansterkt
BluezamX
1 jaar geleden
Ik ben er wat vroeg bij, maar morgen kan ik uitslapen en ik weet weer een kaart

Wat vinden jullie van


Ik ben op papier een enorm fan van de kaart en ik heb er 3 gekocht toen ie net uit was voor als ie ging spiken. Ik wacht nog steeds op de spike, en in mijn enige deck met golgari is ie in >1 jaar tijd nooit langs gekomen... Wat jullie?
maus
1 jaar geleden
Ik ben hem nog nooit tegen gekomen maar hij staat nu wel in mijn winkelmandje. Ziet eruit als een erg leuke kaart.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Grappige is dat hij ook werkt op creatures van je tegenstanders .

Nadeel van de kaart is dat hij reactief is en afhankelijk van wat er doodgaat. Je kunt er niet beurt 2 iets groots mee in het veld cheaten normaliter. Ik denk dat dat is wat hem in toom houdt
Lavinius
1 jaar geleden
Wel een sterke Golgari-kaart, maar je gaat deze inderdaad nooit turn 2 spelen. Dat maakt het wel al wat minder. Wel wil ik even Jason Kang feliciteren met de naar mijn mening prachtige art.
Justian2002
1 jaar geleden
Een tijdje terug een kleine update gemaakt aan mijn Runo deck, en ben toen deze tegengekomen:


Is een beetje t zelfde als Sea-Dasher Octopus, maar dan a la equipment
Timebug
1 jaar geleden
Misschien ligt het aan mij, maar bij ons aan tafel komt een 2/2 zonder evasion (spelen beurt 3, slaan beurt 4) niet door. Misschien 1x als iemand een slechte start heeft.

Als equipment gaat het voor 5 mana elke combat een kaart rapen, als je door komt.

Ik ben niet onder de indruk. Dan kan je beter dingen als Curiosity,Bident of Thassa of Coastal Piracy spelen denk ik.

De octopus gaat voor 2 mana kaarten rapen als je deze mutate, voor het equipment heb je 5 mana nodig als deze zelf niet doorkomt...
Justian2002
1 jaar geleden
Het voordeel dat ik wel weer heb, tov de genoemde enchantments, is dat dit een Octopus is, en dus getriggerd kan worden door Runo Stromkirk (de achterkant)

En verder zitten naast deze equipment ook Sea-Dasher en Bident
 bijgewerkt door Justian2002 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Quote:
20 minuten geleden
Misschien ligt het aan mij, maar bij ons aan tafel komt een 2/2 zonder evasion (spelen beurt 3, slaan beurt 4) niet door. Misschien 1x als iemand een slechte start heeft.

Als equipment gaat het voor 5 mana elke combat een kaart rapen, als je door komt.

Ik ben niet onder de indruk. Dan kan je beter dingen als Curiosity,Bident of Thassa of Coastal Piracy spelen denk ik.

De octopus gaat voor 2 mana kaarten rapen als je deze mutate, voor het equipment heb je 5 mana nodig als deze zelf niet doorkomt...
Er is toch vaak wel iemand tapped out? En het is ook niet voor elk deck, maar als je veel evasion hebt is het wel handig. Sea-Dasher Octopus heeft wel het voordeel van minder mana en flash, maar blijft niet op de battlefield liggen na removal. En deze is dan gewoon direct een 2/2 die kan aanvallen. En ook weer op een creature kan hoppen als dat handiger is. Het is geen enorme topper, maar ik zou hem zeker niet te snel afschrijven.

Ik heb hem nog niet actie gezien, alleen maar iemand hem zien discarden na een Geier Reach Sanitarium activatie .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top