Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Blasty
6 jaren geleden
Nieuw kaartje, waar ik zelf wel over te spreken ben

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Niet mijn eerste keuze vaak, maar zeker om specifiek je CMC 6+ Commander haste te geven erg nutttig!
Dordledum
6 jaren geleden
Als je met veel dure creatures speelt zeker niet slecht, niks mis mee!
StanleyW
6 jaren geleden
Erg fijne kaart naast Anger om Rakdos the Defiler met haste in het spel te krijgen. In dat deck zitten genoeg loot kaarten om hem consequent nuttig te kunnen gebruiken.
bartist
6 jaren geleden
Ik speel hem in Narset, Enlightened Master, altijd blij om hem op het veld, hand of graveyard te hebben!
Panoramix
6 jaren geleden
Ja! Mooie alternatieve manier om je grote creatures haste te geven.
JEV
6 jaren geleden
Leuke cycle! Ga ik onthouden voor als ik eens een Commander met cmc 6 speel.
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
JEV 01-11-2017 om 01:08
Leuke cycle! Ga ik onthouden voor als ik eens een Commander met cmc 6 speel.


Is het een cycle? had ik even gemist. Welke zijn er voor de andere kleuren?
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
Blasty
6 jaren geleden
Dit zijn ze alle 5.
 bijgewerkt door Blasty 6 jaren geleden
RSelen
6 jaren geleden
Leuke kaart voor in mijn dragon deck. De rest van de cycle is ook niet verkeerd.
bartist
6 jaren geleden
Ik gebruik inderdaad ook Dragon Wings en Dragon Scales in Narset. Ik ben vooral fan van de Dragon wings door de Cycle ability, waar je eigenlijk een gratis kaart mag pakken als ik narset nog niet op het veld hebt liggen!
Morph
6 jaren geleden
Nieuwe kaart, wat vinden we van:

goeth78
6 jaren geleden
Best een aardige kaart, maar het zorgt er wel voor dat je een enorme target op je voorhoofd krijgt. Tegen sommige decks doet het weinig (hebben voldoende kaarten op hand) en soms kan het zelfs wat nadelig zijn (indien iemand bewust iets wilt discarden).
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Erg leuk in bepaalde decks, maar als mensen het enchantment niet kunnen verwijderen, dan verwijderen ze jou wel
Dordledum
6 jaren geleden
Over het algemeen gaat de speler die deze kaart speelt als eerste dood inderdaad.
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Nou, in mijn ervaring komt deze altijd nog bovenop alle ellende en kan ik er niks meer tegen. Je weet wel, er ligt al een Ruric Thar, the Unbowed en een Nekusar, the Mindrazer, en een Havoc Festival bijvoorbeeld.

Lijkt me als een van de eerste kaarten op een leeg board geen goede keuze, inderdaad, vanwege die rode stip die dan op je voorhoofd verschijnt. xD Tenzij je removal gaat counteren of iets dergelijks.
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
4 maanden geleden
Nou, in mijn ervaring komt deze altijd nog bovenop alle ellende en kan ik er niks meer tegen. Je weet wel, er ligt al een Ruric Thar, the Unbowed en een Nekusar, the Mindrazer, en een Havoc Festival bijvoorbeeld.


Dat klinkt als een vreselijk potje zeg. 1 zo'n effect is al (meer dan) genoeg.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Waarom vreselijk? Klinkt vooral als een spelletje dat heel snel is afgelopen, zodat je daarna weer een gewone pot kunt starten
Dordledum
6 jaren geleden
Ook wel weer waar. Wat van deze kaart?

Blasty
6 jaren geleden
Een heel stuk beter dan Silence, maar ik vindt counterspells die wat terug geven leuker, zoals Dream Fracture en Swan Song. Ik zou deze niet snel spelen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top