Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Dordledum
6 jaren geleden
Haha, lol. Dat was ik gisteravond inderdaad. Nooit gespeeld. Snap dat hij best goed kan zijn als je maar genoeg grote beesten speelt. Deze gaat waarschijnlijk naar Gijsneus.
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Through the Breach is alleen duur omdat Sneak Attack niet Modern legal is . Wordt in 1 deck gespeeld en uit een niet heel populaire set.

Verder niet zo boeiend
Jeff
6 jaren geleden
Omdat het een soort van eenmalige Sneak Attack is vind ik dit een kaart voor robbertvanderkleij. Maar wat mij betreft is het effect te klein, te eenmalig.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Sneak Attack kost ook nog eens minder euro's dan TTB . Als je niet iets met Arcane doet, dan lijkt me dit gewoon niet zo'n interessante kaart, of je moet hem toevallig hebben liggen. Maar Cauldron Dance doet bijna hetzelfde, en er zijn wel meer varianten (hoewel dit soort effecten iets vaker uit de graveyard gedaan worden). Treacherous Urge is trouwens ook hilarisch, en als de haste wat minder boeiend is zou je ook een van de vele andere spells kunnen spelen van Dramatic Entrance tot Cryptic Gateway en van Elvish Piper tot Hunting Grounds.
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Quote:
Jeff 22-02-2018 om 10:29
Omdat het een soort van eenmalige Sneak Attack is vind ik dit een kaart voor robbertvanderkleij. Maar wat mij betreft is het effect te klein, te eenmalig.

Zelfs niet voor mij Alle argumenten zijn wel aan bod geweest.
sibrand
6 jaren geleden
Wat vinden jullie van
?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Erg gave kaart, en ook best slecht . Vet als Commander, zeker omdat hij heel makkelijker een 2-hit kill kan zijn als je zijn power ook maar 1 pompt. Plus, je kunt Psychotic Fury spelen .
Blasty
6 jaren geleden
Met een Torpor Orb of Sundial of the Infinite is ie best speelbaar hoor

Maar zonder dat is ie best meh, ik heb em een tijd gespeeld als commander maar hij werd ijverig getorpedeerd door de tafel wat ik wel snap met zo'n bull's eye erop. En elke keer twee creatures voor handen hebben als sac-voer is vaak lastig.
 bijgewerkt door Blasty 3 jaren geleden
Roks1983
6 jaren geleden
Leuke kaart, maar alleen als commander. Zou deze niet in de 99 spelen. Dat verdient hij niet
n4ppy
6 jaren geleden
Saccen voor graveyard triggers kan handig zijn
2 leven, meh
Kaarten weggeven doen we ook wel eens
Een 10/4 met regenerate is ook best leuk
Maar wat voor soort pillowfort deck zou je moeten hebben om deze breed in te kunnen zetten in de 99
Jeff
6 jaren geleden
Lijkt me een leuke kaart om als 1 van de 99 in een grouphug achtig deck te spelen, of als Voltron commander. Maar zelfs in die twee opties lijkt hij me hilarisch slecht. Een dikke nee dankje van mij.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Lekker old-skool, maar ik denk dat je er te veel om heen moet bouwen om hem te kunnen spelen. Het saccen van twee beestjes zal het grootste probleem zijn, de rest van de nadelen vind ik niet zo interessant. Die 2 leven boeit niet zo in commander en ik denk dat je best vrienden maakt als je een speler die achter ligt twee kaarten laat rapen.

Hij voelt een beetje aan als Ruhan of the Fomori, dik groot beest dat iemand kan two of oneshotten met de juiste kaarten ernaast.

Je zult er een deck omheen moeten maken, maar all in all is deze niet zo slecht dan dat hij in eerste instantie lijkt.
Dordledum
6 jaren geleden
Als ik een deck om de Lord of Tresserhorn als commander zou bouwen, dan zou het waarschijnlijk zombie tribal met sacrifice elementen zijn, lijkt me zeker goed te doen. 10/4 voor CMC is best bruut. En van de downsides moet je upsides maken. Nekusar, the Mindrazer ernaast, hoppa!

Ik dacht trouwens dat het karakter uit de Ice Age kwam, vandaar dat me beetje verbaast dat de kaart al in Alliances zat. Misschien heb ik iets verkeerd onthouden.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
goeth78
6 jaren geleden
Nou, deze zien we inmiddels regelmatig aan tafel, en het is na een aantal pogingen een meer dan aardig Commander deck geworden.
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Ook eens tegen gespeeld, dat was een erg vreemd deck. Lijkt me wel mooi om omheen te bouwen, om te gaan met die drawbacks, etc...
Panoramix
6 jaren geleden
Quote:
goeth78 23-02-2018 om 14:53
Nou, deze zien we inmiddels regelmatig aan tafel, en het is na een aantal pogingen een meer dan aardig Commander deck geworden.


Dat vat ik op als een compliment goeth78

Ik vind de Lord echt een uitdagende Commander. Vanwege de drawbacks heel lastig om er een degelijk deck van te maken, maar wel heel interessant om te bouwen. Het zal nooit een super deck worden. Maar de voldoening als je dan met deze commander een keer wint is zooooo groot

Ik kan iedereen aanraden een deck met de Tresserhorn als Commander te maken.

Groet van een fan.
 bijgewerkt door Panoramix 6 jaren geleden
LeKrutes
6 jaren geleden
Wat vinden jullie van
.
 bijgewerkt door LeKrutes 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Goed! In de beurt dat je hem speelt is het als je daarna nog land open heb gelijk al extra mana en een kaartje pakken (omdat je monarch bent). Hoe langer je monarch bent hoe beter natuurlijk.
LeKrutes
6 jaren geleden
Moet deze kaart zelf echt eens regelen. Nu ik ook met de monarch heb gespeeld en beter weet hoevaak het gestolen wordt. Lijkt het mij leuk beest. Het is eigenlijk een zwakkere Zendikar Resurgent in creature form. (wat nog steeds goed is).

Daarnaast is dit nu een dinosaur.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Leuke kaart, de Monarch ability is leuk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top